اگر قصد نمایش تصاویر در محیط های شلوغ و پر ازدحام را دارید و به دنبال پروژکتوری هستید که محتوای مورد نظر شما را به شکلی جذاب به مخاطبان ارائه دهد، ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42 یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود. این پروژکتور کاربردهای متنوعی دارد و از اتاق جلسات و کلاس های آموزشی گرفته تا سالن های همایش و سخنرانی می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید با بهره بردن از رنگ های دقیق و شفاف این پروژکتور، توجه افراد را به تصاویر دلخواهتان جذب کنید! علاوه بر این، ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42 به وای فای داخلی هم مجهز است و به سادگی به انواع دستگاه های هوشمند به صورت وایرلس متصل می شود. روشنایی 3600 لومن، رزولوشن WUXGA و طول عمر لامپ 10000 ساعته سایر مواردی هستند که می توانند شما را به خرید پروژکتور اپسون EB-U42 ترغیب کنند!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42

روش های ارتباطی متعدد و متنوع

یکی از مهم ترین مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42 امکانات متنوع آن برای اتصال به دستگاه های دیگر است. به عنوان مثال این پروژکتور به وای فای داخلی مجهز است و به سادگی به گوشی و تبلت شما متصل می شود. این ویژگی شما را از مشکلاتی مانند کوتاه بودن طول کابل یا خرابی آن نجات می دهد و باعث می شود تا محتوای دلخواهتان را بدون چنین دردسرهای پیش پا افتاده ای به نمایش بگذارید. برای این منظور فقط باید اپلیکیشن Epson iProjection را بر روی دستگاه منبع پخش نصب کنید. این اپلیکیشن نمایش وایرلس انواع محتوا (عکس، ویدئو یا فایل متنی) با پروژکتور را فراهم می آورد و از قابلیت “QR Code Reader” پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید فقط با اسکن QR Code که توسط ویدئو پروژکتور Epson EB-U42 نمایش داده می شود، گوشی یا تبلت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به آن متصل نمایید. توجه داشته باشید که شرکت اپسون اعلام کرده است که اپلیکیشن iProjection از ویژگی هایی مانند جستجوی نام پروژکتور، نمایش مالتی اسکرین، انتقال صدا و رمزگذاری اطلاعات در هنگام انتقال پشتیبانی نمی کند.

اگر گوشی یا لپ تاپ شما از قابلیت میراکست (Miracast) برخوردار است، می توانید بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافه ای محتوای مورد نظر خود را به شکل وایرلس به ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42 ارسال کنید. در این حالت صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی شما به اصطلاح «میرور» می شود و همانند یک آینه توسط پروژکتور بر روی پرده به نمایش در می آید. فقط ذکر این نکته ضروری است که اگر عملکرد Miracast فعال باشد، دیگر اتصالات تحت شبکه پروژکتور در وضعیت غیر فعال قرار می گیرند.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42

اما ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-U42 برای اتصال با سیم به دستگاه های دیگر نیز امکانات قابل توجهی دارد. شما می توانید متناسب با نوع دستگاه منبع پخش، از یکی از پورت های HDMI، VGA یا LAN برای اتصال بهره ببرید. توجه داشته باشید که این پروژکتور به 2 پورت HDMI مجهز است و امکان اتصال دو دستگاه دیجیتال به صورت هم زمان به آن وجود دارد. ضمن اینکه یکی از پورت های HDMI این پروژکتور با فناوری MHL هم سازگار است و امکان اتصال به گوشی با کابل را در اختیار شما قرار می دهد. فقط توجه داشته باشید که در این حالت گوشی هوشمند شما نیز باید با فناوری MHL سازگار باشد.

کیفیت تصویر فراتر از Full HD را تجربه کنید

علاوه بر مجهز بودن به امکانات ارتباطی کاربردی، ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42 کیفیت تصویر ایده آلی را نیز ارائه می دهد. این پروژکتور به صورت طبیعی از رزولوشن WUXGA (1920x1200) پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر بهتر از Full HD را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این پروژکتور از روشنایی 3600 لومن و کنتراست 15000:1 بهره می برد و در مکان هایی با سطح نور استاندارد، تصاویری زیبا، واضح و درخشان را ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    فناوری نمایش 3LCD
•    طول عمر لامپ 10000 ساعته در حالت اکو
•    امکان تنظیم سایز تصویر خروجی بین 30 تا 300 اینچ
•    اسپیکر داخلی 2 وات
•    تصحیح حالت ذوزنقه ای عمودی به میزان 30 درجه
•    امکان تنظیم چهار گوشه قاب تصویر
•    زمان گرم شدن 30 ثانیه ای

ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42

چنانچه قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-U42 و خرید آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین برای تجربه یک خرید اینترنتی مطمئن و راحت، می توانید به وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه نمایید.

منبع: epson