شرکت ژاپنی اپسون یکی از بزرگترین تولید کنندگان ویدئو پروژکتور در دنیا است و محصولات آن همواره با استقبال کاربران مواجه شده است. به خصوص پروژکتورهای سری PowerLite این برند طرفداران زیادی دارد و از مدل های با کیفیت و رده بالایی تشکیل شده است. یکی از این مدل ها، ویدئو پروژکتور اپسون EB-L735U است که به یک لنز لانگ ترو (برد بلند) مجهز شده است. این پروژکتور با بهره بردن از مشخصاتی مانند رزولوشن WUXGA، منبع نور لیزری و شدت روشنایی 7000 لومن، تقریباً در هر سالن بزرگی کاربرد دارد! به عنوان مثال می توان از آن برای ارائه محتوا در یک کنفرانس اداری استفاده کرد یا آن را برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در موزه ها و نمایشگاه ها مورد استفاده قرار داد.

پروژکتور اپسون EB-L735U از منبع نور لیزری، رزولوشن WUXGA و روشنایی 7000 لومن بهره می برد

ویدیو پروژکتور اپسون EB-L735U توانایی ارائه سایز تصویر 500 اینچ را دارد و به ابزارهای داخلی کارآمد برای نمایش هم زمان در کنار چند پروژکتور دیگر از همین مدل مجهز شده است. این ابزارها امکان راه اندازی یک سیستم چند پروژکتوره منعطف و کاربردی را به شما می دهند و سایز تصویر بسیار گسترده تری را به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-L735U دوام و طول عمر بالایی هم دارد و منبع نور لیزری آن تا 20000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. مراحل نصب و راه اندازی سریع و مجهز بودن به اپلیکیشن داخلی تولید محتوا برخی دیگر از ویژگی های کاربردی این پروژکتور را تشکیل می دهند.

اما پروژکتور اپسون EB-L735U به یک سری امکانات مهم دیگر هم مجهز است که ممکن است کمتر به آنها توجه شود. در ادامه می توانید با این امکانات به صورت خلاصه آشنا شوید:

پشتیبانی از حالت های روشنایی Custom و Constant

شما می توانید روشنایی ویدئو پروژکتور Epson EB-L735U را در حالت Custom قرار دهید و سطح آن را مطابق با شرایط نور محیط و نوع محتوای در حال نمایش تغییر دهید. در حالت Constant نیز سطح روشنایی پروژکتور در یک سطح ثابت باقی می ماند. این ویژگی طول عمر منبع نوری دستگاه را تا حد امکان ارتقا می دهد و بهترین روشنایی تصویر را متناسب با نیازهای شما به ارمغان می آورد.

تصاویر کاملاً شارپ، همراه با جزئیات کامل

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L735U با بهره بردن از نسبت کنتراست عالی 2500000:1، تصاویری کاملاً شارپ را ارائه می دهد. این دستگاه از فناوری کنتراست داینامیک پشتیبانی می کند و حتی جزئیات را در تک تک فریم های تصویر با وضوح ایده آل به نمایش می گذارد.

پروژکتور اپسون EB-L735U از منبع نور لیزری، رزولوشن WUXGA و روشنایی 7000 لومن بهره می برد

پشتیبانی از اتصال وایرلس با بالاترین سطح امنیت

این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق فناوری Miracast، دستگاه های هوشمند مورد نظر خود را به صورت وایرلس به ویدئو پروژکتور اپسون EB-L735U اتصال دهید. در این حالت نیازی به هیچ گونه نرم افزار یا اپلیکیشن اضافی ندارید و اتصال وایرلس به صورت مستقیم برقرار می شود. فقط توجه داشته باشید که دستگاه منبع پخش (گوشی، تبلت و...) باید با فناوری میراکست سازگاری داشته باشد.

امکانات ارتباطی متنوع

برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به ویدئو پروژکتور اپسون EB-L735U گزینه های متعددی پیش روی شما است. این دستگاه به پورت های HDBaseT، HDMI، RJ-45 و RS-232 مجهز است و از ابزارهای مدیریتی تحت شبکه به خوبی پشتیبانی می کند.

پروژکتور اپسون EB-L735U از منبع نور لیزری، رزولوشن WUXGA و روشنایی 7000 لومن بهره می برد

مدیا پلیر داخلی

مجهز بودن به مدیا پلیر و اپلیکیشن تولید محتوای داخلی به شما این امکان را می دهد تا به سادگی عملکرد ویدئو پروژکتور اپسون EB-L735U برنامه ریزی کنید. به این ترتیب می توانید محتوای دلخواه خودتان را با اپلیکیشن طراحی کنید، از محتواهای ایجاد یک پلی لیست تشکیل دهید و سپس آن را با مدیا پلیر پروژکتور نمایش دهید. اپلیکیشن تولید محتوای داخلی این پروژکتور مجموعه ای از تمپلیت ها، افکت ها، فیلترهای رنگ و گزینه های شخصی سازی را در اختیار شما قرار می دهد.

نصب آسان و راحت

لنز شیفت افقی و عمودی، تصحیح سریع گوشه های قاب تصویر، چرخش 360 درجه ای، ادغام لبه ها و ابزارهای تصحیح هندسی تصویر باعث شده اند تا مراحل نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور Epson EB-L735U به سرعت انجام شود. این پروژکتور در مکان های مختلف قابل نصب است و انعطاف بالایی در این زمینه دارد.

منبع: epson