اپسون را می توان یکی از رهبران صنعت تولید پروژکتورهای 3LCD در دنیا دانست! این شرکت ژاپنی به ارتقای این فناوری و تلفیق آن با تکنولوژی لیزری ادامه داده و پروژکتورهایی با میزان روشنایی بی نظیر را راهی بازار کرده است! از جمله این پروژکتورها می توان به مدل EB-L635SU اشاره کرد که به منبع نور لیزری و لنز شورت ترو مجهز است. این پروژکتور کاربردهای متنوعی دارد و می توان از آن در کلاس های آموزشی، محیط های تعاملی (مانند جلسات کاری)، موزه ها و محیط های تبلیغاتی (برای جلب نظر مخاطبان) استفاده کرد.

دستیابی به سایز تصویر بزرگ در فضاهای محدود با پروژکتور شورت ترو اپسون EB-L635SU

تصاویر بزرگ در فضاهای محدود

یکی از ویژگی های کلیدی و مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-L635SU، برد کوتاه این دستگاه است. لنز این پروژکتور از نوع شورت ترو است و نسبت پرتاب آن 0.80:1 اعلام شده است. به این ترتیب با استفاده از آن می توانید از فاصله ای کم، به سایز تصویر بزرگ دست پیدا کنید. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور توانایی ارائه سایز تصویر 100 اینچ را از فاصله فقط 1.8 متری نسبت به پرده نمایش یا دیوار دارد. این ویژگی باعث شده تا ویدئو پروژکتور اپسون EB-L635SU در فضاهای محدود و کوچک کارایی بالایی داشته باشد.

کیفیت تصویر عالی

از لحاظ کیفیت تصویر، ویدئو پروژکتور Epson EB-L635SU رضایت شما را به بهترین شکل جلب می کند. این پروژکتور از فناوری نمایش 3LCD بهره می برد و رزولوشن WUXGA (1920x1200) را با نسبت تصویر 16:10 ارائه می دهد. همچنین این گجت توانایی دستیابی به شدت روشنایی عالی 6000 لومن را دارد و حتی در فضاهای روشن و پرنور نیز از شفافیت تصاویر آن کاسته نمی شود.

دستیابی به سایز تصویر بزرگ در فضاهای محدود با پروژکتور شورت ترو اپسون EB-L635SU

یک پروژکتور لیزری با دوام

فناوری های نوین به کار رفته در ویدئو پروژکتور اپسون EB-L635SU باعث شده اند تا طول عمر منبع نور لیزری آن به طرز چشمگیری ارتقا پیدا کند. به طوری که این دستگاه در حالت اکو تا 30000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و نیازی به سرویس یا تعویض منبع نور لیزری آن پیدا نمی کنید. بیایید با هم یک محاسبه ای انجام دهیم! اگر از این پروژکتور به مدت 8 ساعت به صورت روزانه استفاده کنید، تا 10 سال نیازی به انجام هزینه های اضافی برای سرویس آن پیدا نخواهید کرد.

امکانات ارتباطی متعدد

ویدئو پروژکتور Epson EB-L635SU انعطاف پذیری بالایی برای نصب دارد و از فناوری HDBaseT پشتیبانی می کند. این فناوری امکان انتقال سیگنال های ویدئویی فول اچ دی، سیگنال های صوتی و فرمان های کنترلی را از طریق یک کابل شبکه ساده Cat 5/6 فراهم می آورد. در این حالت طول این کابل به 100 متر هم می تواند برسد! لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-L635SU از اتصال وایرلس هم به صورت آپشنال پشتیبانی می کند. برای این منظور باید دانگل ELPWP10 را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

دستیابی به سایز تصویر بزرگ در فضاهای محدود با پروژکتور شورت ترو اپسون EB-L635SU

به طور کلی ویژگی های کلیدی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L635SU را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • منبع نور لیزری؛ کیفیت تصویر و طول عمر بالا را در کنار هم تجربه کنید.
  • رنگ های 3 برابر شفاف تر؛ با بهره بردن از تکنولوژی 3 چیپ 3LCD
  • روشنایی عالی: تا 6000 لومن روشنایی نور رنگی و 6000 لومن روشنایی نور سفید
  • رزولوشن ایده آل WUXGA؛ به تصاویری شارپ و شفاف در محیط های آموزشی، تبلیغاتی و... دست یابید.
  • ارتقای کیفیت نمایش جزئیات؛ با بهره بردن از کنتراست داینامیک 2500000:1
  • عملکرد کم خرج؛ ویدئو پروژکتور اپسون EB-L635SU با بهره بردن از فناوری های نوین لیزری، هزینه های جانبی فوق العاده پایینی دارد. طول عمر منبع نور لیزری این دستگاه تا 30000 ساعت هم می رسد.
  • کم حجم و جمع و جور؛ طراحی تخت و کم حجم ویدئو پروژکتور اپسون EB-L635SU به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را در فضاهای محدود شامل دفاتر اداری مدرن و سالن های شیک مورد استفاده قرار دهید.
  • سایز تصویر قابل تنظیم؛ سایز تصویر خروجی ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-L635SU بین 50 تا 200 اینچ قابل تنظیم است.
  • لنز شورت تروی با کیفیت؛ برای ارتقای انعطاف پذیری دستگاه جهت نصب در فضاهای کوچک تر
  • امکان به اشتراک گذاری وایرلس محتوا؛ با خرید ماژول وایرلس ELPWP10 به صورت جداگانه
  • امکانات نصب حرفه ای؛ شامل لنز شیفت، زوم، فوکوس و نصب 360 درجه ای

منبع: justprojectors