ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس کامل در جلسات مهم کاری خود حضور پیدا کنید و محتوایی را که برای آن زحمت زیادی کشیده اید، با بهترین کیفیت به مدیران و همکاران خود ارائه دهید! این پروژکتور با بهره بردن از فناوری 3LCD و منبع نوری لیزری، قادر است تا تصاویری با میزان روشنایی عالی 6200 لومن را برای شما به ارمغان آورد! همچنین این پروژکتور از رزولوشن WUXGA و نسبت کنتراست 2500000:1 برخوردار است. پس می توان گفت که در هر محیطی می توانید از کیفیت تصاویر عالی ویدئو پروژکتور Epson EB-L630U بهره مند شوید. حتی این دستگاه برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در فروشگاه ها، مراسم ها و نمایشگاه ها هم کاربرد دارد! اما یکی از ویژگی های کلیدی این پروژکتور این است که شما می توانید دستگاه های هوشمند خود را به سادگی هر چه تمام تر به آن متصل کنید! چگونه؟! در این مقاله به این سؤال پاسخ داده ایم! با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U

به اشتراک گذاری محتوا به صورت وایرلس با اپلیکیشن iProjection

با خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U دیگر دغدغه اتصال دستگاه خود به پروژکتور را ندارید و می توانید به سادگی این کار را انجام دهید! این پروژکتور به صورت پیش فرض (بدون نیاز به دانگل) از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید در عرض چند ثانیه تبلت یا گوشی هوشمند خود را به آن متصل کنید و در اسرع وقت به سراغ آغاز جلسه و ارائه محتوای مورد نظر خود بروید. برای این منظور باید اپلیکیشن iProjection بر روی دستگاه شما نصب باشد. این اپ با دستگاه های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و به اشتراک گذاری محتوا به صورت وایرلس را برای شما فوق العاده آسان می کند!

سازگار با نرم افزار کاربردی Content Manager

اما یکی از ویژگی هایی که ارزش خرید پروژکتور اپسون EB-L630U را بالاتر برده است، سازگاری این مدل با نرم افزار کاربردی و اختصاصی اپسون Content Manager است. این نرم افزار در واقع یک محیط مدیریت محتوا است و امکانات متعددی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید با این نرم افزار از محتواهای مورد نظر خود یک پلی لیست ایجاد کنید و آنها را طبق برنامه زمان بندی شده به صورت مستقیم با پروژکتور پلی بک کنید! این ویژگی به خصوص در محیط های تبلیغاتی و فروشگاهی به کار شما می آید. حتی این نرم افزار توانایی تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر را هم دارد!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U

پشتیبانی از میراکست

با بهره بردن از قابلیت Miracast شما می توانید ویدئوها و محتواهای فول اچ دی را به صورت وایرلس از روی گوشی یا تبلت خود به ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U ارسال کنید و آنها را با دیگران بر روی پرده نمایش به اشتراک بگذارید! در این حالت نیازی به نصب هیچ نرم افزار اضافه تری ندارید؛ فقط باید گوشی یا تبلت شما هم با فناوری میراکست سازگار باشد. این پروژکتور از قابلیت «اسکرین میرورینگ» هم پشتیبانی می کند و محتوای در حال نمایش بر روی صفحه گوشی یا تبلت را عیناً به روی پرده نمایش انتقال می دهد. فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر عملکرد Miracast را در ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U فعال کنید، سایر امکانات مربوط به شبکه در آن غیر فعال می شود.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U

سازگار با فناوری HDBaseT

ویدئو پروژکتور Epson EB-L630U به پورت های مهمی مجهز است و در زمینه اتصال با سیم نیز امکانات قابل توجهی دارد. بر روی پنل پشتی این پروژکتور شاهد قرارگیری پورت های USB 2.0-A، دو ورودی VGA، خروجی VGA، دو درگاه HDMI (HDCP 2.3)، جک های ورودی و خروجی صدا و یک پورت USB برای پلی بک هستیم. پس می توانید انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ را از طریق کابل به آن متصل کنید.
ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U به پورت های اترنت و سریال (RS-232C) هم مجهز است و از شبکه های کابلی 100Base-TX و 10Base-T پشتیبانی می کند. نکته قابل توجه در این رابط این است که این پروژکتور با سرویس های کنترل تحت شبکه مانند Crestron، Extron و AMX سازگاری دارد و می توان از راه دور آن را کنترل کرد.

سازگاری با فناوری HDBaseT امکانات ارتباطی عالی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U را تکمیل می کند! این فناوری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیگنال های صوتی و تصویری با کیفیت را از طریق فقط یک کابل شبکه ساده به پروژکتور انتقال دهید! به این ترتیب در هزینه های شما برای خرید کابل و تجهیزات شبکه صرفه جویی می شود. در کل خرید این پروژکتور صرفه اقتصادی زیادی برای شما خواهد داشت و برای چند سال می توانید از مزایای متعدد آن در محیط های اداری، آموزشی و تبلیغاتی بهره مند شوید. چنانچه قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-L630U و خرید آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson