ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610U یکی از کارآمدترین مدل ها برای استفاده در کلاس های بزرگ دانشگاهی، سالن های همایش و کنفرانس، نمایشگاه ها، رویدادها و مراسم های مذهبی و محیط های تبلیغاتی است. این پروژکتور با بهره بردن از روشنایی عالی 6000 لومن، تصاویری شفاف و طبیعی را ارائه می دهد و در مکان های کاملاً پر نور و روشن نیز می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. همچنین این پروژکتور دارای وای فای داخلی است و از اتصال وایرلس به انواع دستگاه های هوشمند پشتیبانی می کند. رزولوشن WUXGA (با پشتیبانی کامل از محتوای Full HD) و منبع نوری لیزری از دیگر ویژگی هایی است که کیفیت تصویر ایده آل ویدئو پروژکتور مدل EB-L610U را تضمین می کند. منبع نور لیزری این پروژکتور تا 20000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و از این جهت هزینه های نگهداری از این دستگاه برای شما بسیار پایین خواهد بود. در ادامه با مشخصات کاربردی این پروژکتور بیشتر آشنا می شویم.

ویدئو پروژکتور Epson EB-L610U

کنتراست بی نظیر

اگر کیفیت و طبیعی بودن رنگ های تصویر برایتان اهمیت زیادی دارد، ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610U انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این پروژکتور به صورت داینامیک از نسبت کنتراست عالی 2500000:1 پشتیبانی می کند و یک رنگ مشکی ناب و طبیعی را ارائه می دهد. همچنین سایه روشن ها با این پروژکتور با بهترین وضوح به نمایش در می آیند. این ویژگی در کنار روشنایی 6000 لومن و رزولوشن WUXGA، تصاویری طبیعی و نزدیک به واقعیت را به ارمغان می آورد.

وای فای داخلی، انعطاف پذیری بالا برای اتصال به دستگاه های دیگر

از امکانات ارتباطی پیشرفته و انعطاف پذیری بالای ویدئو پروژکتور Epson EB-L610U در زمینه اتصال به دستگاه های دیگر لذت ببرید! این پروژکتور به وای فای داخلی مجهز است و امکان به اشتراک گذاری فایل و عکس را به صورت وایرلس از PC و دستگاه های هوشمند فراهم می آورد. برای این منظور می توانید از اپلیکیشن Epson iProjection استفاده کنید. این اپلیکیشن اتصال وایرلس گوشی، تبلت و دیگر دستگاه های مورد نظر شما به پروژکتور را از طریق اسکن QR Code امکان پذیر می کند. فقط کافی است QR Code به نمایش درآمده با پروژکتور را توسط گوشی یا تبلت خود اسکن کنید تا اتصال وایرلس بین آنها برقرار شود. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610U از فناوری Miracast و قابلیت Mirroring هم پشتیبانی می کند.

ویدئو پروژکتور Epson EB-L610U

سازگار با نرم افزار Epson Content Manager

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610U برای استفاده در فروشگاه ها و نمایش تصاویر تبلیغاتی نیز عالی است و در این راستا با نرم افزار Epson Content Manager سازگار شده است. این نرم افزار امکان تولید محتوا، ایجاد و ادیت پلی لیست، تنظیم برنامه زمان بندی پخش، کنترل محتوا و تبدیل فرمت های فایل را به شما می دهد. تنها کافی است تا پس از ایجاد محتوا، کامپیوتر خود را از طریق کابل USB به پروژکتور متصل کنید و بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزار اضافی آن را به نمایش بگذارید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-L610U

امکانات نصب حرفه ای

اغراق نیست اگر بگوییم ویدئو پروژکتور Epson EB-L610U را می توانید در هر جایی نصب کنید! این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.35-2.20:1 بهره می برد و یک قاب تصویر بزرگ 500 اینچی را ارائه می دهد. با توجه به اینکه این پروژکتور از ویژگی هایی مانند زوم 1.6 برابر و لنز شیفت در هر دو راستای عمودی و افقی برخوردار است، می توانید محل نصب آن در سالن را به دلخواه خود انتخاب کنید. حتی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610U به قابلیت چرخش 360 درجه ای هم مجهز است و تصاویر را در هر زاویه ای که شما بخواهید نمایش می دهد. از این ویژگی می توانید برای نمایش تصویر بر روی سقف یا کف اتاق هم استفاده کنید. از دیگر امکانات این پروژکتور در این زمینه می توان به پشتیبانی از اتصال HDBaseT، قابلیت تصحیح هر یک از چهار گوشه قاب تصویر به صورت مجزا (Quick Corner) و امکان تصحیح برآمدگی یا تورفتگی هر یک از اضلاع قاب تصویر (Arc Correction) اشاره کرد.

اگر قصد دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-L610U را دارید، می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا به وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه کنید.

منبع: epson