اپسون را می توان یکی از برندهای پیشرو در تولید پروژکتورهای 3LCD دانست! این شرکت همواره بر روی بهینه سازی این تکنولوژی تمرکز داشته و توانسته است که پروژکتورهای لیزری خود را با بهره گیری از آن ارتقا دهد. ویدئو پروژکتور مدل EB-L530U یکی از همین پروژکتورهای لیزری 3LCD اپسون است که توانایی دستیابی به روشنایی عالی 5200 لومن را دارد و بهترین کارایی را در کلاس های آموزشی، جلسات کاری، فروشگاه های خرده فروشی و محیط های تبلیغاتی (برای جلب نظر مخاطبان) ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم تا با مشخصات کلیدی این پروژکتور چند منظوره بیشتر آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L530U از سری PowerLite عرضه شده و تمرکز اصلی در طراحی آن بر روی ارتقای میزان روشنایی و امکانات ارتباطی آسان با سایر دستگاه ها بوده است. این پروژکتور از رزولوشن WUXGA پشتیبانی می کند و تصاویری زنده و با کیفیت را در سایز حداکثر 500 اینچ به ارمغان می آورد. همچنین این پروژکتور به صورت پیش فرض از اتصال وایرلس و فناوری میراکست مجهز است و به سادگی به لپ تاپ، گوشی، تبلت و سایر دستگاه های هوشمند متصل می شود. برای این منظور باید اپلیکیشن Epson iProjection را بر روی دستگاه مورد نظرتان نصب کنید و پس از آن می توانید انواع فایل با فرمت های مختلف را به صورت وایرلس با ویدئو پروژکتور اپسون EB-L530U به نمایش بگذارید.

پروژکتور اپسون EB-L530U

طول عمر و دوام عالی یکی دیگر از ویژگی های ویدئو پروژکتور Epson EB-L530U است. این گجت با بهره بردن از فناوری های نوین اپسون در زمینه طراحی منبع نور لیزری و بهینه سازی عملکرد آن، تا 20000 ساعت در حالت نرمال و 30000 ساعت در حالت اکو به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. به این ترتیب هزینه های جانبی و نگهداری از این دستگاه فوق العاده پایین است و می توان بر روی استفاده طولانی مدت از آن حساب باز کرد!

اپسون بر روی امکانات ویدیو پروژکتور اپسون EB-L530U در زمینه نصب و راه اندازی نیز تأکید زیادی داشته است. این پروژکتور به ابزارهای داخلی متعددی در این زمینه مجهز شده است و می توان گفت که امکان نصب آن در هر جایی وجود دارد! به عنوان مثال این پروژکتور از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و محتوای مورد نظر شما را در هر زاویه ای که بخواهید نمایش می دهد! همچنین از قابلیت زوم 1.6 برابری بهره می برد و در سالن های بزرگ نیز قابل استفاده است! لنز شیفت، تصحیح حالت ذوزنقه ای عمودی و افقی، تصحیح چهار گوشه قاب تصویر، Edge Blending و بسیاری ابزارهای دیگر باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور اپسون EB-L530U به یکی از انعطاف پذیرترین مدل ها در زمینه نصب و راه اندازی تبدیل شود.

پروژکتور اپسون EB-L530U

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-L530U به پورت های کارآمدی مجهز است و محدودیتی برای اتصال به دستگاه های دیگر ندارد. این پورت ها شامل HDBaseT، ورودی و خروجی HDMI، VGA، سریال و شبکه (RJ-45) می شوند. ضمن اینکه همان طور که اشاره شد، این پروژکتور به صورت پیش فرض به وای فای مجهز است و از شبکه های وایرلس به خوبی پشتیبانی می کند.

بد نیست بدانید که اپسون به منظور افزایش طول عمر منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور لیزری اپسون EB-L530U، امکان تغییر سطح روشنایی آن را مطابق با نیاز کاربر فراهم آورده است. به این ترتیب با توجه به شرایط نوری محیط، می توانید سطح روشنایی تصویر خروجی پروژکتور را کم یا زیاد کنید. ویدئو پروژکتور اپسون EB-L530U از قابلیت کنتراست پویا نیز بهره می برد و توانایی دستیابی به کنتراست حداکثر 2500000:1 را دارد. این ویژگی غلظت رنگ مشکی و کیفیت سایه روشن ها را به صورت اتوماتیک و با توجه به نوع محتوای در حال نمایش بهینه می کند.

پروژکتور اپسون EB-L530U

مجموعه این امکانات در کنار هم باعث شده اند تا خرید پروژکتور اپسون EB-L530U جهت استفاده در محیط های کاربری مختلف کاملاً برای شما مناسب باشد. بد نیست بدانید که شما می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور کافی است تا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson