ویدئو پروژکتور جمع و جور و مقرون به صرفۀ اپسون EB-L510U، یکی از مدل های لیزری پر طرفدار بازار است که می توان آن را جانشین شایسته ای برای مدل های لامپی رایج دانست. این پروژکتور با بهره بردن از معماری لیزری پیشرفته، توانایی دستیابی به روشنایی ایده آل 5000 لومن را دارد و از امکانات نصب حرفه ای مانند لنز شیفت عریض و چرخش 360 درجه بهره می برد. این ویژگی ها باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور اپسون EB-L510U به یک گزینه ایده آل برای استفاده در سالن های همایش و سخنرانی، کلاس های دانشگاهی بزرگ، موزه ها، نمایشگاه ها و محیط های تبلیغاتی تبدیل شود. به عبارت دیگر، در هر مکانی که به تصاویر شفاف، درخشان و پر زرق و برق نیاز داشتید، می توانید بر روی این پروژکتور لیزری حساب ویژه ای باز کنید!

ویدئو پروژکتور Epson EB-L510U

عملکرد لیزری خارق العاده

شرکت اپسون در ویدئو پروژکتور EB-L510U از منبع نوری لیزری جدید به همراه فیلتر الکترو استاتیک استفاده کرده است که نقش مهمی در عملکرد ایده آل این دستگاه ایفا می کنند. این موارد باعث شده اند تا طول عمر مفید این پروژکتور تا 20000 ساعت ارتقا پیدا کند. مجهز بودن به پنل های LCD و چرخ فسفر غیر آلی نیز در ارتقای طول عمر این پروژکتور نقشی اساسی داشته اند. به این ترتیب حتی اگر از ویدئو پروژکتور اپسون EB-L510U به صورت 24/7 (نمایش مداوم و 24 ساعته تصاویر در 7 روز هفته) استفاده کنید، برای مدتی طولانی به سرویس آن نیازی پیدا نخواهید کرد.

کیفیت تصویر فراتر از Full HD

با خرید پروژکتور اپسون EB-L510U می توانید به یک تجربه بصری پویا و جذاب دست پیدا کنید! این پروژکتور یک قاب تصویر بزرگ 500 اینچی را با رزولوشن WUXGA ارائه می دهد و کیفیت تصویری فراتر از Full HD را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید این پروژکتور را به انواع کامپیوتر، لپ تاپ، بلوری پلیر و دیگر دستگاه های منبع پخش متصل کنید و با تصاویری شارپ و خوش رنگ، نگاه افراد را به محتوای مورد نظرتان خیره نمایید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-L510U

روشنایی و کنتراست خیره کننده

دوست دارید نگاه افراد به تصاویر پر زرق و برق مورد نظر شما خیره شود؟! ویدئو پروژکتور Epson EB-L510U دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید! این پروژکتور از روشنایی 5000 لومن و نسبت کنتراست خارق العاده 2500000:1 بهره می برد و رنگ هایی شفاف و طبیعی را ارائه می دهد. فرقی نمی کند که سطح نور محیط در چه اندازه ای است، در هر شرایطی می توانید از تصاویر درخشان و جذاب ویدئو پروژکتور اپسون EB-L510U برای جلب نظر مخاطبین خود بهره مند شوید.

امکانات نصب حرفه ای

علاوه بر کیفیت تصویر عالی، ویدئو پروژکتور اپسون EB-L510U به مجموعه ای از امکانات کاربردی در زمینه نصب و راه اندازی نیز مجهز شده است. این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.38-2.24:1 بهره می برد و بیشتر در اتاق ها و سالن هایی با ابعاد متوسط رو به بزرگ کارایی دارد. نکته قابل توجه در رابطه با این پروژکتور، پشتیبانی از لنز شیفت به میزان 50 درصد در جهت عمودی و 20 درصد در جهت افقی است که نصب آن را انعطاف پذیرتر از قبل کرده است. همچنین ویدئو پروژکتور اپسون EB-L510U از قابلیت چرخش 360 درجه ای در تمام زوایا برخوردار است و تصویر را در هر زاویه ای که شما بخواهید به نمایش می گذارد. حتی می توانید با بهره بردن از این قابلیت، از این پروژکتور برای نمایش بر روی سقف یا کف اتاق استفاده کنید. مجهز بودن به ابزارهای Quick Corner (تنظیم هر یک از چهار گوشه قاب تصویر به صورت مستقل) و Arc Correction (تنظیم تورفتگی یا برآمدگی هر یک از اضلاع قاب تصویر) نیز باعث می شوند تا تصویر را به ساده ترین شکل بر روی پرده نمایش تنظیم کنید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-L510U

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور Epson EB-L510U دارای پورت های HDMI و HDBaseT است و از اتصال به انواع دستگاه ها پشتیبانی می کند. به خصوص پورت HDBaseT در سالن های بزرگ کارایی بالایی دارد و امکان اتصال پروژکتور را به دستگاه هایی که در فاصله دوری از آن قرار دارند فراهم می آورد. از طریق این پورت می توانید سیگنال های صوتی، ویدئویی (Full HD) و کنترلی را از طریق یک کابل شبکه ساده cat 5e/6 به طول 100 متر به ویدئو پروژکتور اپسون EB-L510U منتقل کنید.

منبع: epson