خود را برای برگزاری یک کنفرانس یا کلاس درسی موفقیت آمیز آماده کنید! ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200F به طور اختصاصی برای ارائه مطالب در محیط های آموزشی و کاری بهینه سازی شده است و با بهره بردن از رزولوشن Full HD، تصاویری با کیفیت را همراه با جزئیات کامل به نمایش می گذارد. نکته قابل توجه در رابطه با این پروژکتور این است که در آن به جای لامپ های رایج، از منبع پخش لیزری استفاده شده است که هم هزینه های نگهداری از دستگاه را فوق العاده کاهش داده و هم باعث ارتقای شفافیت تصاویر شده است. مجهز بودن به وایرلس داخلی و پشتیبانی از اتصال بی سیم به انواع دستگاه های هوشمند یکی دیگر از ویژگی های کلیدی ویدئو پروژکتور Epson EB-L200F است که باعث محبوبیت بیشتر آن در بازار شده است. در این مقاله با مشخصات کلیدی این پروژکتور بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور لیزری اپسون EB-L200F

دنیای متفاوتی از تصاویر درخشان را تجربه کنید!

ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-L200F مجموعه ای از امکانات شگفت انگیز را در خود جای داده است! این پروژکتور تصاویری شارپ و درخشان را به شما ارائه می دهد و می توانید از آن برای دستیابی به سایز تصویر عالی 500 اینچی بهره ببرید! همچنین این پروژکتور کنتراست بی نظیری دارد و همان طور که اشاره شد، از اتصال وایرلس به صورت پیش فرض و بدون نیاز به ماژول های اضافی پشتیبانی می کند!

* رزولوشن Full HD

نگاه مخاطبان خود را به محتوای مورد نظرتان خیره کنید! ویدیو پروژکتور اپسون EB-L200F از رزولوشن Full HD (1080p) پشتیبانی می کند و عکس، ویدئو، فایل PDF یا پاورپوینت شما را به شکلی کاملاً واضح و خوانا به نمایش می گذارد.

* تصاویر شفاف و درخشان

منبع نوری لیزری به کار رفته در ویدئو پروژکتور EB-L200F توانایی ارائه تصاویر با شدت روشنایی 4500 لومن را دارد و بهترین عملکرد را در محیط های روشن به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که میزان روشنایی این پروژکتور برای نورهای رنگی و سفید یکسان است.

* سال ها عملکرد بدون نقص

با ویدئو پروژکتور Epson EB-L200F با اعتماد به نفس کامل ارائه مطالب خود را در کلاس ها یا جلسات مهم آغاز کنید! منبع نور لیزری این پروژکتور تا 20000 ساعت در حالت استاندارد و تا 30000 ساعت در حالت اکو به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. پس می توان گفت که هزینه های نگهداری از این پروژکتور عملاً صفر است!

ویدئو پروژکتور لیزری اپسون EB-L200F

* اتصال وایرلس داخلی

اتصال دستگاه های هوشمند به ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200F ساده ترین کار دنیا است! این پروژکتور به صورت پیش فرض از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و شما می توانید گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را از طریق وای فای یا میراکست به آن اتصال دهید.

* جمع و جور و منعطف

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200F وزن نسبتاً سبکی دارد (حدود 4.1 کیلوگرم) و حمل آن برای شما چندان سخت نیست. به طوری که می توانید آن را به سادگی از یک اتاق به اتاق دیگر جابجا کنید و در هر مکانی که نیاز داشتید، از آن برای ارائه مطالب بهره ببرید.

* سایز تصویر حداکثر 500 اینچ

انعطاف پذیری بالا در نصب و ارائه تصویر در سایزهای مختلف از دیگر امکانات کاربردی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200F هستند. شما می توانید سایز تصویر این پروژکتور را در محدوده وسیع 40 تا 500 اینچ تنظیم کنید و از این دستگاه در اتاق هایی با ابعاد متفاوت بهره ببرید. این پروژکتور به منظور تنظیم آسان تر تصویر بر روی پرده پروژکتور به امکاناتی مانند زوم 1.6 برابر و تصحیح زاویه نمایش در هر دو راستای عمودی و افقی مجهز شده است.

ویدئو پروژکتور لیزری اپسون EB-L200F

* نسبت کنتراست حیرت انگیز

با کنتراست داینامیک بی نظیر 2500000:1، محتوای خود را به طبیعی ترین شکل ممکن به مخاطبانتان ارائه دهید! این میزان کنتراست باعث عمق پیدا کردن تصویر می شود و رنگ مشکی واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه سبب می شود تا سایه روشن ها به شکلی کاملاً واضح و باورپذیر توسط ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-L200F به نمایش گذاشته شوند.

* امکان تقسیم صفحه نمایش

این امکان برای شما وجود دارد تا حداکثر 4 دستگاه مختلف را به صورت با سیم یا وایرلس به ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200F متصل کنید و تصاویر آنها را به صورت هم زمان توسط این دستگاه به نمایش بگذارید. برای این منظور باید از عملکرد «تقسیم صفحه نمایش» یا Split Screen استفاده کنید. در این حالت قاب تصویر بر روی پرده نمایش به 4 بخش تقسیم می شود و تصاویر دستگاه های متصل به پروژکتور در کنار هم به نمایش گذاشته می شوند.

مشخصاتی که در بالا به آنها اشاره شد باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور Epson EB-L200F به یکی از مدل های اداری/ آموزشیِ پرطرفدار و پرفروش موجود در بازار تبدیل شوند. اگر شما هم قصد خرید این پروژکتور را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson