با ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH52 با اعتماد نفس کامل به اتاق جلسه محل کار خود وارد شوید و مطالب مورد نظر خود را با اطمینان خاطر به حاضرین ارائه دهید! این پروژکتور از فناوری نمایش 3LCD بهره می برد و قادر است تا تصاویر را با رزولوشن Full HD به نمایش بگذارد. به این ترتیب تمام متون، اعداد و نمودارها توسط این پروژکتور به شکلی خوانا و واضح نمایش داده می شوند. امکانات دیگری مانند وای فای داخلی، شدت روشنایی ایده آل و پشتیبانی از حالت میراکست باعث شده تا ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH52 به یک همراه قابل اطمینان برای شما در جلسات اداری یا کلاس های آموزشی تبدیل شود! می خواهید با مشخصات تصویر این پروژکتور بیشتر آشنا شوید؟ پس ادامه متن را از دست ندهید!

ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-FH52

از وضوح تصویر Full HD لذت ببرید!

ویدئو پروژکتور Epson EB-FH52 با پشتیبانی از فرمت Full HD 1080p وضوح تصویر کریستالی را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که می توانید از تصاویر کاملاً واضح و خوانای این دستگاه بر روی یک پرده نمایش حداکثر 300 اینچی بهره مند شوید. کیفیت تصویر ایده آل این پروژکتور به خصوص در هنگام مقایسه با یک مدل SVGA بیشتر از قبل مشخص می شود! یک پروژکتور SVGA حداکثر 800x600 پیکسل را در هر قاب به نمایش می گذارد؛ در حالی که ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-FH52 می تواند در هر قاب 1920x1080 پیکسل را نمایش دهد!

مناسب برای نمایش تصاویر در اتاق های روشن

شاید برایتان پیش آمده که در یک جلسه یا کلاس آموزشی شرکت کرده اید و برگزار کننده مجبور شده تا چراغ های اتاق را خاموش کند تا وضوح تصویر بالاتر رود. این موضوع به دلیل پایین بودن شدت روشنایی پروژکتور است و می تواند بر روی کیفیت ارائه مطالب شما در جلسات کاری تأثیر منفی بگذارد. پس باید در هنگام خرید ویدئو پروژکتور حتماً به شدت روشنایی آن توجه داشته باشید! ویدیو پروژکتور اپسون EB-FH52 تمام این نگرانی ها را برای شما برطرف می کند! این دستگاه از شدت روشنایی 4000 لومن بهره می برد که برای یک مدل آموزشی/ اداری کاملاً مناسب است. به طوری که دیگر نیازی به خاموش کردن چراغ های اتاق نخواهید داشت و می توانید در یک محیط استاندارد به ارائه مطالب مورد نظرتان بپردازید!

ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-FH52

رنگ مشکی واقعی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید پروژکتور اداری باید به آن توجه داشته باشید، نسبت کنتراست آن است. این معیار میزان کیفیت نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها را مشخص می کند و قطعاً هر چه بالاتر باشد بهتر است! در مورد ویدئو پروژکتور Epson EB-FH52 باید بگوییم که این دستگاه از نسبت کنتراست 16000:1 برخوردار است که یک میزان استاندارد و مناسب برای پروژکتورهای آموزشی/ اداری به شمار می آید. این میزان کنتراست رنگ مشکی واقعی را برای شما به ارمغان می آورد و باعث می شود تا رنگ مشکی در تضاد با رنگ های روشن، عمق بیشتری پیدا کند. به این صورت متن های سیاه و سفید خوانایی بالاتری خواهند داشت و کیفیت ارائه مطالب شما در جلسه ارتقا پیدا می کند.

ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-FH52

رنگ های شفاف با فناوری 3LCD

شرکت اپسون در طراحی ویدئو پروژکتور مدل EB-FH52 به شفافیت رنگ ها نیز توجه ویژه ای داشته است. در همین راستا در این پروژکتور از سه چیپ LCD مجزا برای سه رنگ اصلی قرمز، آبی و سبز استفاده کرده است. این فناوری که با نام 3LCD شناخته می شود، باعث می شود تا میزان شفافیت رنگ ها به میزان قابل توجهی در مقایسه با پروژکتورهای تک چیپ ارتقا پیدا کند. ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH52 از عمق رنگ 10 بیت هم پشتیبانی می کند و در مجموع توانایی پوشش دهی و نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. این مشخصات رنگ های طبیعی و باورپذیر این پروژکتور را تضمین می کنند.

در مجموع ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH52 کیفیت تصویر مورد انتظار شما برای ارائه مطالب در جلسات کاری یا کلاس های درسی را ارائه می دهد. همچنین به ویژگی های دیگری مانند وای فای داخلی مجهز است که به اشتراک گذاری مطالب در جلسات را فوق العاده آسان تر می کند. ما این ویژگی را در مقاله «به اشتراک گذاری مطالب در جلسات کاری به ساده ترین شکل ممکن با پروژکتور اپسون EB-FH52» بر روی سایت ایده برتر به طور کامل بررسی کرده ایم!

منبع: epson