ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W یکی از مدل های آموزشی/ اداری پرطرفدار موجود در بازار است که از کلاس های درس گرفته تا اتاق های کنفرانس و جلسه می توان از آن استفاده کرد. شرکت اپسون در این پروژکتور از فناوری اختصاصی 3LCD خود بهره برده است که منجر به شفافیت 3 برابری رنگ ها در مقایسه با مدل های معمولی می شود. همچنین ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W از امکانات متعددی برای اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها برخوردار است و امکان مشارکت تمام افراد حاضر در کلاس یا جلسه را در ارائه مطالب فراهم می آورد. در این مقاله قصد داریم تا با مشخصات کلیدی و مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-982W بیشتر آشنا شویم؛ پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-982W

تصاویر درخشان حتی در اتاق های روشن

اگر اتاق جلسه یا کلاس شما پنجره های زیادی دارد و در طول روز نور خورشید فضای اتاق را کامل پر می کند، باز هم مشکلی برای استفاده از ویدئو پروژکتور Epson EB-982W نخواهید داشت. این پروژکتور از روشنایی ایده آل 4200 لومن و نسبت کنتراست 16000:1 بهره می برد و وضوح تصویر آن در اتاق های پر نور کاسته نمی شود. پس این امکان در اختیار شما به عنوان فرد ارائه دهنده مطالب وجود دارد تا با بهره بردن از تصاویر درخشان این پروژکتور در هر ساعتی از طول روز، توجه مخاطبان خود را جلب کنید. باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W از رزولوشن WXGA (1280x800) و نسبت تصویر 16:10 پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر به مراتب بهتری را نسبت به مدل های SVGA و XGA به ارمغان می آورد.

اتصال وایرلس به انواع دستگاه های هوشمند

ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W به صورت پیش فرض از اتصال وایرلس پشتیبانی نمی کند و برای این منظور باید دانگل وایرلس مدل ELPAP11 را به شکل مجزا تهیه کنید. با خرید این دانگل، امکانات متعددی در اختیار شما قرار می گیرد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

ویدئو پروژکتور Epson EB-982W از قابلیت اتصال وایرلس به آیفون، آیپد و دستگاه های اندرویدی برخوردار است و به ساده ترین شکل ممکن محتوا را از این دستگاه ها به نمایش می گذارد. تنها کاری که باید انجام دهید، نصب اپلیکیشن اپسون iProjection بر روی گوشی یا تبلت خود است. این اپلیکیشن امکان اتصال هم زمان 50 دستگاه مختلف به پروژکتور را فراهم می آورد. پس علاوه بر فرد ارائه دهنده، دیگر افراد حاضر در کلاس یا جلسه نیز به پروژکتور دسترسی خواهند داشت. در این حالت می توانید از دانش آموزان خود بخواهید تا تکالیف شان را از طریق پروژکتور به اشتراک بگذارند تا بتوانید آنها را با هم مقایسه کنید. یا می توانید از همکاران خود بخواهید تا در صورت تمایل مطالب مرتبط با موضوع جلسه را از گوشی یا تبلت خود به پروژکتور ارسال کنند تا نمایش داده شود.

ویدئو پروژکتور Epson EB-982W

ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W با نرم افزار EasyMP Multi-PC Projection هم سازگاری دارد. این نرم افزار قابلیتی به نام Moderator را در اختیار شما قرار می دهد که برای مدیریت دستگاه های متصل به پروژکتور کاربرد دارد. با بهره بردن از این قابلیت می توانید از طریق یک کامپیوتر مرکزی، پیش نمایش محتوای ارسالی از دستگاه های متصل به پروژکتور را مشاهده کنید و آنها را تأیید یا رد نمایید. به این ترتیب فقط محتوایی که مورد نظر مدیر جلسه یا معلم کلاس است بر روی پرده به نمایش در می آید. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W از قابلیت اسپلیت اسکرین (تقسیم صفحه نمایش) هم بهره می برد و امکان نمایش هم زمان تصویر از چند دستگاه مختلف را ایجاد می کند.

امکانات نصب کاربردی

سایز تصویر خروجی ویدئو پروژکتور Epson EB-982W بین 30 تا 300 اینچ قابل تنظیم است. این پروژکتور از امکاناتی مانند زوم اپتیکال 1.6 برابر، تصحیح حالت ذوزنقه ای در راستای محورهای عمودی و افقی (تا 30 درجه) و تصحیح گوشه های قاب تصویر بهره می برد و در زمانی کوتاه، یک قاب مستطیلی شکل صاف را به شما ارائه می دهد.

ویدئو پروژکتور Epson EB-982W

از دیگر امکانات و قابلیت های ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    طول عمر عالی لامپ در حالت Eco (تا 17000 ساعت)
•    مجهز به پورت RJ-45 برای اتصال به شبکه های با سیم
•    مجهز به 2 پورت HDMI برای اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال
•    اسپیکر داخلی 16 وات و ورودی میکروفون برای جلب توجه هر چه بیشتر حاضرین

چنانچه قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-982W و خرید آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید سفارش خود را در وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره ثبت کنید و یک خرید اینترنتی مطمئن و راحت را تجربه نمایید.

منبع: epson