در سال های اخیر روش هایی مانند تبلیغات با پوستر و بنر کم کم جای خود را به روش های مدرن تری داده است. همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین اصل ها در توسعه کسب و کار، تبلیغات محیطی است و به همین دلیل این حوزه در چند وقت اخیر با پیشرفت های قابل ملاحظه ای مواجه شده است. از جمله تجهیزات تبلیغاتی مدرن می توان به مانیتور صنعتی، ساینیج هوشمند، ویدئو وال و البته ویدئو پروژکتور اشاره کرد! بله، کاربرد پروژکتور فقط محدود به ارائه محتوا در جلسات و کلاس های درسی یا مصارف سرگرمی خانگی نمی شود و مدل هایی از این دستگاه در بازار موجودند که کاربردهای تبلیغاتی دارند. یکی از این مدل ها، ویدئو پروژکتور اپسون EB-805F است که امکانات متعددی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.

پروژکتور برد کوتاه اپسون EB-805F کارایی فوق العاده ای برای نمایش محتوای تبلیغاتی دارد

با خرید پروژکتور اپسون EB-805F می توانید مشتریان خود را با تصاویری درخشان، پر زرق و برق و خوش رنگ و لعاب تحت تأثیر قرار دهید! این پروژکتور که از سری PowerLite اپسون عرضه شده، به منبع نور لیزری مجهز است و شدت روشنایی فوق العادۀ 5000 لومن را به ارمغان می آورد. همچنین این پروژکتور محتوای مورد نظر شما را با وضوح Full HD 1080p به نمایش می گذارد و کیفیت تصویری ایده آل را ارائه می دهد.

پروژکتور برد کوتاه اپسون EB-805F کارایی فوق العاده ای برای نمایش محتوای تبلیغاتی دارد

نکته قابل توجه در رابطه با ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EB-805F، برد فوق العاده کوتاه آن است. به عبارت دیگر می توانید از آن در محدودترین فضاها (حتی ویترین مغازه ها!) استفاده کنید و به سایز تصویر حداکثر 130 اینچ دست یابید! این ویژگی باعث شده تا این پروژکتور برای تبلیغات محیطی در فروشگاه ها، بوتیک های لباس، گالری ها، کافه ها، رستوران ها و... کارایی بالایی داشته باشد. ویدئو پروژکتور اپسون EB-805F از نرم افزار مدیریت محتوا هم بهره می برد و اجازه شخصی سازی تصاویر و به کار بردن خلاقیت در طراحی آنها را به شما می دهد! باید به این نکته هم اشاره کنیم که منبع نور لیزری به کار رفته در این پروژکتور تا 20000 ساعت استفاده از دستگاه دوام می آورد و عملکرد پایدار و با ثبات آن را تضمین می کند.

شرکت اپسون مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور EB-805F را به صورت زیر دسته بندی کرده است:

  • روشنایی 5000 لومن، یکسان برای نورهای رنگی و نور سفید
  • رزولوشن Full HD 1080p؛ سایز تصویر خروجی حداکثر 130 اینچ
  • منبع نور لیزری با طول عمر 20000 ساعت (ساختار بدون لامپ)
  • 3 پورت HDMI، سازگار با اتصال HDBaseT و پشتیبانی از دانگل وایرلس 5GHz (آپشنال)
  • مجهز بودن به قابلیت های ادغام لبه های تصویر (Edge Blending) و تقسیم صفحه نمایش (Split Screen) برای استفاده در قالب سیستم های چند پروژکتوره
  • نرم افزار مدیریت محتوا برای ایجاد محتوای خلاقانه و کاملاً شخصی سازی شده
  • امکانات نصب حرفه ای شامل چرخش 360 درجه ای در تمام جهات و امکان نصب به صورت افقی (landscape) یا عمودی (portrait)

تمامی موارد بالا کارایی های خاص خود را دارند و فوق العاده مهم اند. اما موردی که بیش از بقیه جلب توجه می کند، امکان ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای شخصی سازی شده با ویدئو پروژکتور Epson EB-805F است! برای این منظور، این گجت از نرم افزار Epson Content Manager پشتیبانی می کند. این نرم افزار امکان ایجاد محتوای ویدئویی و عکس را به شما می دهد و افکت های متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین می توانید با بهره بردن از این نرم افزار، پلی لیست های ذخیره شده بر روی حافظه های ذخیره سازی اکسترنال (فلش یا هارد) را به صورت مستقیم با پروژکتور به نمایش بگذارید! ویدئو پروژکتور اپسون EB-805F با اپلیکیشن Creative Projection هم سازگاری دارد که در حال حاضر فقط نسخه iOS آن در دسترس است. این اپ نیز بیش از 40 تمپلیت را برای طراحی و تولید محتوا در اختیار شما می گذارد. حتی می توانید محتوای ایجاد شده را به صورت وایرلس از طریق این اپ به پروژکتور ارسال کنید و آن را به نمایش بگذارید.

پروژکتور برد کوتاه اپسون EB-805F کارایی فوق العاده ای برای نمایش محتوای تبلیغاتی دارد

اگر می خواهید قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-805F را دریافت و نسبت به خرید آن اقدام کنید، تنها کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson