بیشتر اوقات زمانی که بحث «کاربردهای ویدئو پروژکتور» به میان می آید، ذهن افراد به سمت ارائه محتوا در جلسات و کلاس های درسی یا نمایش فیلم در خانه کشیده می شود. اما شاید برایتان جالب باشد که مدل هایی از این دستگاه در بازار موجود هستند که برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در فروشگاه ها، بوتیک های لباس، رستوران ها، کافه ها و... کاربرد دارند! از جمله این دستگاه ها می توان به ویدئو پروژکتور اپسون EB-800F اشاره کرد. این پروژکتور به یک لنز اولترا شورت ترو (برد فوق العاده کوتاه) مجهز است و در محدودترین فضاها کاربرد دارد. حتی می توانید از این پروژکتور برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در ویترین مغازه خود استفاده کنید!

با پروژکتور اپسون EB-800F تجربه ای بی نظیر از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید!

کیفیت تصویر استثنایی!

ویدیو پروژکتور اپسون EB-800F با بهره بردن از شدت روشنایی عالی 5000 لومن و کنتراست داینامیک 2500000:1 محتوای مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت به نمایش می گذارد. حتی در محیط های پرنوری مانند پاساژها و مراکز خرید، می توانید مطمئن شوید که تصاویر تبلیغاتی شما برای مشتریان کاملاً واضح خواهد بود. در این پروژکتور از منبع نور لیزری استفاده شده است که به شفاف تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-800F توانایی نمایش تصاویر با وضوح فول اچ دی را دارد و از فناوری 3LCD بهره می برد. این فناوری شفافیت رنگ های باز تولید شده توسط این پروژکتور را نسبت به مدل های تک چیپ تا سه برابر ارتقا می دهد!

برد فوق العاده کوتاه

همان طور که اشاره شد، لنز به کار رفته در ویدئو پروژکتور Epson EB-800F از نوع اولترا شورت ترو است و برد فوق العاده کوتاهی دارد. این ویژگی باعث شده تا این پروژکتور حتی در محدودترین فضاها هم کارایی داشته باشد. سایز تصویر استاندارد این پروژکتور 80 اینچ است، اما می توانید با بهره بردن از زوم واید، سایز تصویر آن را به حداکثر 130 اینچ هم برسانید. در این حالت فاصله ویدئو پروژکتور اپسون EB-800F تا دیوار باید فقط 80.3 سانتی متر باشد!

نمایش تصویر در هر جهتی

با پروژکتور اپسون EB-800F تجربه ای بی نظیر از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید!

به لطف بهره بردن از منبع نور لیزری، پروژکتور اپسون EB-800F توانایی چرخش 360 درجه ای در تمام جهات عمودی و افقی را دارد. لازم به ذکر است که از روشنایی و وضوح تصویر این پروژکتور در هنگام نمایش تصویر در زوایای مختلف به هیچ عنوان کاسته نمی شود. به این ترتیب با خرید پروژکتور اپسون EB-800F می توانید محتوای مورد نظرتان را در هر زاویه ای به نمایش بگذارید. حتی می توانید از این دستگاه برای پروجکشن بر روی کف یا سقف اتاق استفاده کنید!

انعطاف پذیری بالا در نمایش تصویر در قاب های نامتعارف و خاص!

با پروژکتور اپسون EB-800F تجربه ای بی نظیر از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید!

یکی از ویژگی های جذاب ویدئو پروژکتور Epson EB-800F این است که پس زمینه مشکی تصاویر را نمایش نمی دهد و به این ترتیب، تصویر نهایی بدون قاب مستطیلی نمایش داده می شود! این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از خلاقیت خود استفاده کنید و تصاویری با قاب های نامتعارف و خاص را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید! به این ترتیب برای استفاده از ویدئو پروژکتور اپسون EB-800F نیازی به خرید پرده نمایش های مستطیلی ندارید و می توانید تصاویر آن را بر روی دیوار یا هر نوع سطح صاف دیگری ارائه دهید.

محتوا را خودتان طراحی کنید و فوراً آن را نمایش دهید!

با پروژکتور اپسون EB-800F تجربه ای بی نظیر از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید!

با بهره بردن از اپلیکیشن Epson Creative Projection می توانید محتوای مبتنی بر عکس یا ویدئوی دلخواه خودتان را طراحی کنید و آن را فوراً از طریق ویدئو پروژکتور اپسون EB-800F به نمایش بگذارید. این اپلیکیشن بیش از 40 تمپلیت با کیفیت را در اختیار شما می گذارد و امکان به اشتراک گذاری وایرلس محتوا با پروژکتور را فراهم می آورد. مهم تر از اینکه این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و به سادگی می توان ان را از اپل اپ استور دانلود کرد. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط در نسخه iOS ارائه شده است.

پشتیبانی از اتصال وایرلس به صورت پیش فرض

ویدئو پروژکتور اپسون EB-800F به وای فای داخلی مجهز است و از اتصال وایرلس به گوشی، تبلت، لپ تاپ و هر دستگاه هوشمند دیگری پشتیبانی می کند. ضمن اینکه این پروژکتور به 3 پورت HDMI و 1 پورت HDBaseT هم مجهز است و محدودیتی برای اتصال با سیم به سایر دستگاه ها ندارد.

منبع: epson