با ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi مخاطبان خود را به یک سفر جذاب و هیجان انگیز ببرید! این پروژکتور یکی از مدل های اولترا شورت ترو (برد فوق العاده کوتاه) موجود در بازار است و در کوچکترین و محدود ترین فضاها هم قابل استفاده است. همچنین این پروژکتور از شدت روشنایی 3800 لومن و رزولوشن WXGA بهره می برد و کیفیت تصویر ایده آلی را ارائه می دهد. اما یکی از ویژگی های خلاقانه ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi پشتیبانی آن از عملکرد تعاملی یا Interactive است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از طریق انگشت های دست خود بر روی تصاویر به یادداشت مطلب بپردازید و یک محیط پویا و داینامیک را در کلاس های آموزشی خود اجازه کنید. بیایید با مشخصات این پروژکتور جذاب بیشتر آشنا شویم.

ویدئو پروژکتور Epson EB-695Wi

عملکرد تعاملی با انگشتان دست

این امکان برای شما وجود دارد که پس از خرید پروژکتور اپسون EB-695Wi آن را در نزدیک ترین فاصله نسبت به وایت برد (بر روی دیوار یا سقف) نصب کنید و سپس وایت برد خود را به یک صفحه نمایش هوشمند با تمامی امکانات تبدیل کنید! این پروژکتور به شما اجازه می دهد تا از طریق انگشتان دست خود بر روی تصاویر به یادداشت مطالب و رسم شکل بپردازید و اسلایدهای در حال نمایش را کنترل کنید. در این حالت امکاناتی مانند اشاره به عناصر تصویر، زوم، سوییپ، انتقال یا نوشتن بر روی تصویر در اختیار شما خواهد بود.

زمانی که ویدئو پروژکتور Epson EB-695Wi را از طریق کابل USB به PC متصل کرده باشید و بر روی کامپیوتر شما نرم افزار Easy Interactive Tools 4.2 نصب باشد، می توانید حداکثر با 6 انگشت با تصاویر کار کنید. در این شرایط امکان همکاری و مشارکت چند کاربر به صورت هم زمان فراهم می آورد. توجه داشته باشید که اگر پروژکتور به کامپیوتر متصل نباشد، حداکثر با 2 انگشت می توان با تصاویر آن کار کرد.

پشتیبانی هم زمان از دو قلم لمسی

اما اگر می خواهید تا تجربه بهتر و مدرن تری از کار کردن با ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi به دست آورید، می توانید از قلم های لمسی اپسون استفاده کنید. این قلم ها سرعت عملکرد و دقت بسیار بالایی دارند و از طول عمر باتری ایده آلی بهره می برند. سرعت نوشتن و پاسخ دهی این قلم ها به اندازه ای است که حس نوشتن با ماژیک بر روی وایت برد به شما دست می دهد! حتی می توانید از قلم ها در نقش ماوس کامپیوتر بهره ببرید و از آنها برای سلکت، دبل کلیک یا کشیدن فایل ها در تصویر (drag) استفاده کنید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-695Wi

لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور اپسون EB-695Wi از دو قلم لمسی به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. در این حالت می توانید برای هر یک از قلم ها یک رنگ فونت متمایز انتخاب نمایید. همچنین در این حالت امکان یادداشت بر روی تصویر با انگشت هم همچنان وجود دارد و محدودیتی در این قابلیت ایجاد نمی شود. بر روی بدنه قلم لمسی اپسون یک دکمه نیز وجود دارد که از طریق آن می توانید تنظیمات مختلف را به صورت مستقیم فعال کنید.

عملکرد تعاملی بدون نیاز به PC

ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi به صورت طبیعی Interactive است و برای این منظور نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارد. این پروژکتور به ابزار داخلی وایت برد دیجیتال مجهز است و امکان اتصال آن به هر نوع دستگاهی جز PC وجود دارد. از جمله این دستگاه ها می توان به دوربین داکیومنت، بلوری پلیر، سیستم ویدئو کنفرانس، تبلت و گوشی های هوشمند اشاره کرد. ضمن اینکه شما می توانید فلش مموری USB خود را به صورت مستقیم به ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi متصل کنید و از قابلیت اسلاید شوی عکس بهره مند شوید. در تمامی این موارد، پروژکتور به صورت تعاملی عمل می کند و می توانید بر روی تصاویر مطالب مورد نظرتان را با انگشت یا قلم لمسی یادداشت کنید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-695Wi

سایز تصویر 100 اینچ، پشتیبانی از عملکرد Dual Screen

ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi سایز تصویر بین 60 تا 100 اینچ را ارائه می دهد که برای یک مدل اولترا شورت ترو مناسب به نظر می رسد. اما اگر می خواهید به قاب تصویر عریض تری دست پیدا کنید، می توانید دو پروژکتور از این مدل را در کنار هم (به صورت ساید بای ساید) نصب کنید و به یک سطح تعاملی فوق عریض با قطر 177 اینچ دسترسی یابید. در این حالت می توانید عناصر تصویر را بدون هیچ محدودیتی از سطح نمایش مربوط به یک پروژکتور به سطح نمایش کناری انتقال دهید و به یادداشت مطالب بر روی تمام سطح تصویر بپردازید. در واقع در این حالت هیچ مرزی بین تصاویر دو پروژکتور وجود نخواهد داشت.

امکاناتی که در بالا به آنها اشاره شد، ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi را به یکی از مدل های محبوب برای استفاده در مراکز آموزشی مدرن تبدیل کرده است. اگر شما هم قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi و خرید آن را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.

منبع: epson