ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W یکی از مدل های کاربردی برای استفاده در کلاس های آموزشی امروزی است. این پروژکتور با بهره بردن از فناوری اختصاصی 3LCD اپسون، رنگ هایی 3 برابر روشن تر را در مقایسه با مدل های رقیب ارائه می دهد. همچنین این پروژکتور از روشنایی 3500 لومن، رزولوشن WXGA و کنتراست 14000:1 برخوردار است و انتظارات شما را از لحاظ کیفیت تصویر به خوبی برآورده می کند. اما یکی از مهم ترین مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-685W که به خصوص در محیط های کوچک و فضاهای محدود کارایی زیادی دارد، مجهز بودن آن به لنز اولترا شورت ترو است. در این مقاله قصد داریم این ویژگی ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-685W

مجهز به لنز اولترا شورت ترو

به طور کلی یکی از معضلاتی که اغلب در کلاس های آموزشی مجهز به پروژکتور وجود دارد، افتادن سایه معلم بر روی تصاویر است. در چنین شرایطی بخشی از مطالب برای دانش آموزان غیر قابل مشاهده می شود و بازدهی تدریس معلم افت می کند. ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W با بهره بردن از لنز اولترا شورت ترو این مشکل را حل کرده است.

لنز ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W از نسبت پرتاب 0.28-0.37:1 برخوردار است و برد فوق العاده کوتاهی دارد. به این ترتیب شما می توانید با نصب این پروژکتور در فاصله بین 0.4 تا 0.6 متری نسبت به سطح نمایش، به سایز تصویر 60 تا 100 اینچ دست پیدا کنید! به عبارت دیگر این پروژکتور قادر است تا از فاصله ای نزدیک نسبت به سطح نمایش، تصاویری با اندازه بزرگ را نمایش دهد. در این حالت پروژکتور پشت سر معلم قرار می گیرد و هیچ سایه ای بر روی تصاویر آن ایجاد نمی شود. به این ترتیب دانش آموزان در هر نقطه ای از کلاس که نشسته باشند می توانند تصاویر ویدیو پروژکتور اپسون EB-685W را به وضوح ببینند.

امکانات کاربردی برای نصب و راه اندازی آسان

ویدئو پروژکتور مدل EB-685W به منظور نصب و راه اندازی آسان تر، به یک سری امکانات کاربردی مجهز شده است که در ادامه آنها را به صورت خلاصه به شما معرفی می کنیم.

* 3 پورت HDMI: سه دستگاه دیجیتال را به صورت هم زمان به ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W متصل کنید. این پروژکتور با بهره بردن از 3 پورت HDMI، از اتصال به جدیدترین نسل لپ تاپ، بلوری پلیر و مدیا پلیر پشتیبانی می کند.

ویدئو پروژکتور Epson EB-685W

* فناوری MHL: یک قابلیت به روز و کاربردی همراه با مزایای زیر:

•    اتصال به گوشی هوشمند، تبلت و دستگاه های استریمینگ از طریق کابل MHL
•    امکان استفاده از ریموت کنترل برای اعمال تنظیمات بر روی دستگاه های MHL
•    امکان شارژ کردن دستگاه متصل به پروژکتور از طریق کابل MHL
•    دسترسی مستقیم به فیلم، بازی، عکس و دیگر فایل های موجود بر روی گوشی و تبلت

* قابلیت Quick Corner: این ویژگی خلاقانه به شما اجازه می دهد تا وضعیت هر یک از چهار گوشه قاب تصویر را به صورت مستقل تغییر دهید و به یک قاب کاملاً مستطیلی دست پیدا کنید.

* پورت USB پیشرفته 3 در 1: شما می توانید ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W را از طریق کابل USB به کامپیوتر ویندوزی و مک متصل کنید و فایل های صوتی و ویدئویی خود را به صورت مستقیم با آن به نمایش بگذارید.

* خاموش شدن آنی: این قابلیت که با نام Instant Off شناخته می شود به معنای این است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W به زمان سرد شدن هیچ نیازی ندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن به طور کامل خاموش می شود.

* امکان کپی تنظیمات منو: اگر از چند عدد ویدئو پروژکتور اپسون EB-685W در مدرسه یا مرکز آموزشی خود استفاده می کنید، می توانید تنظیمات منوی یکی از آنها را از طریق فلش مموری USB، کابل USB یا شبکه از یک دستگاه بر روی دستگاه دیگر کپی نمایید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-685W

پشتیبانی از اتصال وایرلس به صورت آپشنال

ویدئو پروژکتور Epson EB-685W در حالت پیش فرض از اتصال وایرلس به گوشی و تبلت پشتیبانی نمی کند، اما می توانید با خرید دانگل وایرلس سازگار با این دستگاه از این قابلیت بهره مند شوید. توجه داشته باشید برای این منظور اپلیکیشن Epson iProjection باید بر روی دستگاه منبع پخش (کامپیوتر رومیزی، مک، کروم بوک، گوشی و تبلت اندرویدی، آیفون یا آیپد) نصب باشد.

منبع: epson