ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi یک راه حل پیشرفته و کاربردی برای مسائل آموزشی است و امکان استفاده از روش های مدرن و خلاقانه در تدریس مطالب درسی را فراهم می آورد. این پروژکتور از عملکرد تعاملی یا Interactive پشتیبانی می کند و می توانید از طریق انگشت دست یا قلم لمسی بر روی تصاویر آن به یادداشت یا رسم شکل بپردازید. در واقع این پروژکتور به وایت برد ساده شما، امکانات پیشرفته یک برد هوشمند و صفحه نمایش های لمسی را اضافه می کند! ویدئو پروژکتور Epson EB-680Wi از شدت روشنایی 3200 لومن و رزولوشن HD-ready WXGA نیز برخوردار است و از لحاظ کیفیت تصویر نیز انتظارات شما را برآورده می کند. در ادامه می توانید با مشخصات کلیدی این پروژکتور بیشتر آشنا شوید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-680Wi

عملکرد لمسی با انگشت (Finger-touch)، پشتیبانی هم زمان از دو قلم لمسی (Dual Pen)

از انگشتان دست خود برای یادداشت مستقیم مطالب بر روی تصاویر استفاده کنید! ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi با بهره گیری از فناوری های مدرن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید برای دستیابی به بهترین عملکرد تعاملی این پروژکتور، از قلم لمسی اپسون برای این منظور استفاده نمایید. ویدیو پروژکتور EB-680Wi از دو قلم لمسی اپسون به صورت هم زمان پشتیبانی می کند و امکان کار مشارکتی و گروهی را فراهم می آورد. در این حالت دو کاربر (معلم/ دانش آموز یا دو دانش آموز) می توانند در کنار هم بر روی تصاویر به یادداشت یا رسم شکل بپردازند.

تصاویر شفاف و با کیفیت

شرکت اپسون در ویدئو پروژکتور تعاملی EB-680Wi نیز همانند اغلب محصولات خود در این حوزه از تکنولوژی نمایش 3LCD بهره برده است. این فناوری به شفاف تر شدن نور سفید و نورهای رنگی منجر می شود و کیفیت تصاویر را حتی در محیط های روشن حفظ می کند. این فناوری در کنار شدت روشنایی 3200 لومن و کنتراست 14000:1 کیفیت تصویر استاندارد ویدئو پروژکتور Epson EB-680Wi را تضمین می کنند. لازم به ذکر است که این پروژکتور سایز تصویر حداکثر 100 اینچ را ارائه می دهد و از عملکرد Split Screen  (تقسیم صفحه نمایش) هم پشتیبانی می کند. در این حالت امکان نمایش هم زمان تصویر از دو منبع پخش مختلف (بدون کوچکترین افت وضوح) در کنار هم فراهم می شود.

ویدئو پروژکتور Epson EB-680Wi

دوام و طول عمر بالا

ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi هزینه های جانبی نسبتاً پایینی دارد و تا چند سال به سرویس و تعویض لامپ آن نیاز پیدا نمی کنید. در این پروژکتور از یک لامپ 215 وات استفاده شده که طول عمر آن در حالت نرمال برابر با 5000 ساعت است. اما اگر از این پروژکتور در حالت Eco (اقتصادی) استفاده کنید، لامپ آن تا 10000 ساعت دوام می آورد.

لنز اولترا شورت ترو

لنز ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi دارای نسبت پرتاب 0.28:1 است و برد فوق العاده کوتاهی دارد. این لنز که در دسته مدل های اولترا شورت ترو جای دارد، امکان نصب پروژکتور را در کوتاه ترین فاصله نسبت به وایت برد (بر روی دیوار یا سقف) فراهم می آورد. به طور دقیق تر باید گفت که برای دستیابی به سایز تصویر 100 اینچ، فاصله این پروژکتور از سطح نمایش باید فقط 60 سانتی متر باشد. همچنین از فاصله 40 سانتی متری، می توانید با آن به سایز تصویر 60 اینچ دست پیدا کنید. این ویژگی استفاده از ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi در فضاهای کوچک و محدود را بسیار آسان کرده است.

ویدئو پروژکتور Epson EB-680Wi

پورت های متعدد شامل 3 درگاه HDMI

ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi را می توان یک مدل فول پورت دانست. این پروژکتور از 3 ورودی HDMI، 2 ورودی و 1 خروجی VGA بهره می برد و از اتصال با سیم به انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ پشتیبانی می کند. سایر درگاه های ارتباطی این پروژکتور شامل USB 2.0 (تایپ A و B)، اترنت (100Base-TX و 10Base-T)، ورودی کامپوزیت، MHL، ورودی و خروجی صدا و ورودی میکروفون می شود. همچنین می توانید با تهیه دانگل وایرلس آپشنال، ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi را به قابلیت اتصال وایرلس مجهز کنید.

سایر ویژگی ها

شما می توانید دو عدد ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-680Wi را در کنار هم نصب کنید و به سایز تصویر بزرگتری دست پیدا نمایید. در این حالت تصاویر تعاملی دو پروژکتور با هم ترکیب می شوند و هیچ مرزی بین آنها نخواهد بود. این پروژکتور با نرم افزار Multi-PC هم سازگار است و امکان مشارکت دانش آموزان در به اشتراک گذاری محتوا در کلاس های درس را فراهم می آورد. معلم می تواند با بهره بردن از قابلیت Moderator، مطالب ارسالی از جانب دانش آموزان را مورد بازبینی قرار دهد تا پس از تأیید او به نمایش درآیند. ویدئو پروژکتور اپسون EB-680Wi تمامی امکانات یک برد هوشمند پیشرفته را در اختیار شما می گذارد و یک عملکرد تعاملی سریع و دقیق را برای شما به ارمغان می آورد.

منبع: epson