چراغ های روشن اتاق را به حال خود رها کنید و بدون توجه به سطح نور محیط، تصاویر دلخواهتان را با ویدئو پروژکتور اپسون EB-2265U با دیگران به اشتراک بگذارید. این پروژکتور با بهره بردن از شدت روشنایی عالی 5500 لومن، برای استفاده در هر نوع اتاق جلسه، همایش و کنفرانس مناسب است و نگاه افراد را به تصاویر پر زرق و برق خود جلب می کند! همچنین این پروژکتور از روش های ارتباطی متعددی برخوردار است و می توانید محتوای Full HD را از طریق طیف وسیعی از دستگاه ها با آن به نمایش بگذارید. فناوری Gesture Control، قابلیت Multi-PC و پشتیبانی از اتصال وایرلس از دیگر ویژگی هایی هستند که ویدئو پروژکتور Epson EB-2265U را به یک مدل محبوب در میان کاربران اداری و آموزشی تبدیل کرده است.

ویدئو پروژکتور Epson EB-2265U

توانایی تشخیص حالت بدن و حرکت دست های شما

قابلیت Gesture Control یا Gesture Presenter یکی از ویژگی های جذاب ویدئو پروژکتور اپسون EB-2265U است و نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس فرد ارائه دهنده مطالب در جلسات و همایش ها دارد. این پروژکتور با بهره بردن از این قابلیت، توانایی تشخیص حالت بدن و حرکت دست های شما را دارد! به این ترتیب شما می توانید با حرکت دادن دست خود به سمت چپ یا راست، اسلاید در حال نمایش با پروژکتور را عوض کنید! در این حالت نیازی به استفاده از ماوس یا کیبورد ندارید و می توانید با تمرکز بیشتری به ارائه مطالب بپردازید.

کیفیت تصویر فراتر از Full HD

از لحاظ کیفیت تصویر نیز ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-2265U انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کند. این پروژکتور از رزولوشن WUXGA (معادل با 1920x1200) برخوردار است و کیفیت تصویر فراتر از Full HD را به شما ارائه می دهد. در کنار این موضوع باید به روشنایی عالی 5500 لومن و نسبت کنتراست 15000:1 اشاره کنیم که شفافیت و درخشندگی تصاویر این پروژکتور را در محیط های کاملاً پرنور تضمین می کنند.

ویدئو پروژکتور Epson EB-2265U

نمایش وایرلس تصاویر بدون نیاز به نرم افزار

ویدئو پروژکتور اپسون EB-2265U به سادگی و در کوتاه ترین زمان به گوشی، تبلت و لپ تاپ شما متصل می شود! این پروژکتور از فناوری میراکست (Miracast) و قابلیت Mirroring بهره می برد و از اتصال به دستگاه مورد نظر شما بدون نیاز به نرم افزار پشتیبانی می کند. البته توجه داشته باشید برای استفاده از این قابلیت، گوشی یا تبلت شما نیز باید با میراکست سازگاری داشته باشند. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-2265U به وای فای داخلی هم مجهز است.

پشتیبانی از HDBaseT

ویدیو پروژکتور اپسون EB-2265U به پورت های ارتباطی متنوعی مجهز است و از اتصال به طیف وسیعی از دستگاه ها پشتیبانی می کند. از جمله این پورت ها می توان به 2 درگاه HDMI اشاره کرد که امکان اتصال دو لپ تاپ (یا دیگر دستگاه های دیجیتال) به پروژکتور را فراهم می آورد. یکی از این پورت ها با فناوری MHL هم سازگار است و می توانید از طریق آن گوشی خود را با کابل MHL به پروژکتور متصل کنید.
اما ویژگی کاربردی ویدئو پروژکتور اپسون EB-2265U در این زمینه، مجهز بودن به یک پورت HDBaseT است. این فناوری به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک کابل شبکه ساده Cat 5e/6، سیگنال های ویدئویی Full HD، صدا و فرمان های کنترلی را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به پروژکتور منتقل کنید. طول این کابل تا 100 متر هم می تواند برسد و شما می توانید دورترین دستگاه ها را نیز به سادگی به این پروژکتور اتصال دهید! به طور کلی فناوری HDBaseT نقشی اساسی در کاهش هزینه های نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور اپسون EB-2265U ایفا می کند.

ویدئو پروژکتور Epson EB-2265U

قابلیت Multi-PC

با بهره بردن از این قابلیت، می توانید تا حداکثر 50 دستگاه مختلف را از طریق یک کامپیوتر مرکزی به ویدئو پروژکتور Epson EB-2265U متصل کنید. در این حالت، کامپیوتر مرکزی که از آن با عنوان کامپیوتر میزبان یا هاست هم یاد می شود، در نقش Moderator عمل می کند و محتوای ارسالی از دستگاه ها را مورد بازبینی قرار می دهد. سپس می توان با آن محتوای ارسالی از 4 دستگاه را برای نمایش هم زمان توسط پروژکتور انتخاب کرد. این ویژگی به تعاملی تر شدن جلسات و کلاس های آموزشی کمک زیادی می کند و امکان مشارکت تمام افراد حاضر در جلسه یا کلاس را در روند ارائه مطالب فراهم می آورد.

چنانچه قصد دریافت قیمت و خرید پروژکتور اپسون EB-2265U و بهره مندی از مزایای بالا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: epson