پروژکتورهای سری PowerLite اپسون برای استفاده در محیط های روشن طراحی شده اند و طرفداران زیادی دارند. این پروژکتورها اغلب از شدت روشنایی بالایی بهره می برند و رزولوشن ایده آلی را ارائه می دهند. از جمله پروژکتورهای این سری می توان به مدل EB-2250U اشاره کرد که تقریباً در هر سالن همایش یا کنفرانسی کاربرد دارد. این ویدئو پروژکتور از رزولوشن طبیعی WUXGA برخوردار است و سایز تصویر حداکثر 300 اینچ را به ارمغان می آورد. همچنین می توان از آن برای نمایش محتوای Full HD با بالاترین کیفیت بهره برد. اگر قصد خرید پروژکتور اپسون EB-2250U را دارید، می توانید در این مقاله با مشخصات کلیدی آن بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

با پروژکتور اپسون EB-2250U به تصاویری با وضوح بهتر از Full HD در جلسات خود دست یابید

ویدئو پروژکتور Epson EB-2250U شفافیت رنگ بالایی را ارائه می دهد و از فناوری 3LCD بهره می برد. به طور دقیق تر باید گفت که شدت روشنایی این پروژکتور 5000 لومن است که برای یک مدل اداری/ آموزشی عالی به نظر می رسد! توجه داشته باشید که این میزان روشنایی برای نورهای رنگی و سفید یکسان است و به همین دلیل تصویر نهایی این پروژکتور از شفافیت کاملاً یکدست و یکنواختی برخوردار است. این ویژگی سبب شده تا تصاویر به نمایش درآمده توسط ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-2250U در هر محیطی با شرایط نوری مختلف وضوح بالایی داشته باشد. ضمن اینکه این پروژکتور کنتراست مطلوبی دارد و به ارتقای کیفیت ارائه محتوا در جلسات و همایش ها کمک زیادی می کند. جالب اینجاست که شما می توانید با خرید دانگل وایرلس به صورت جداگانه، این پروژکتور را به قابلیت اتصال بی سیم هم مجهز کنید و موبایل و تبلت خود را به سادگی به آن متصل کنید. دقت نمایید این ویژگی آپشنال است و در صورت نیاز باید دانگل وایرلس سازگار با این دستگاه را به صورت مجزا تهیه کنید. پس مشخصات فنی اصلی ویدیو پروژکتور اپسون EB-2250U را می توان به این صورت خلاصه کرد:

با پروژکتور اپسون EB-2250U به تصاویری با وضوح بهتر از Full HD در جلسات خود دست یابید

  • بهره بردن از فناوری نمایش Epson 3LCD (تکنولوژی 3 چیپ)
  • رزولوشن طبیعی WUXGA (معادل با 1920x1200 پیکسل)، بالاتر از Full HD
  • شدت روشنایی نورهای رنگی: 5000 لومن
  • شدت روشنایی نور سفید: 5000 لومن
  • پشتیبانی از ماژول وایرلس به صورت آپشنال

ویدئو پروژکتور اپسون EB-2250U از اتصال با سیم به لپ تاپ، کامپیوتر و انواع دستگاه های دیجیتال به خوبی پشتیبانی می کند. برای این منظور دو پورت HDMI در پنل پشتی این پروژکتور تعبیه شده است و می توان دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کرد. یکی از این پورت ها با فناوری MHL هم سازگاری دارد و امکان اتصال گوشی با کابل MHL را به شما می دهد. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور دارای خروجی مانیتور، ورودی کامپیوتر و ویدئو، پورت های شبکه و سریال و ورودی و خروجی صدا نیز هست و محدودیتی برای اتصال آن به دستگاه های دیگر وجود ندارد.

با پروژکتور اپسون EB-2250U به تصاویری با وضوح بهتر از Full HD در جلسات خود دست یابید

اما شاید این دغدغه را داشته باشید که پس از خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-2250U، برای نصب آن به مشکل بخورید! باید به شما بگوییم که این پروژکتور از قابلیت Auto Screen Fit بهره می برد و تصویر را به سرعت بر روی پرده نمایش فیت می کند. شما می توانید با استفاده از این پروژکتور به سایز تصویر بین 50 تا 300 اینچ دست پیدا نمایید. همچنین بد نیست بدانید که لنز به کار رفته در ویدئو پروژکتور اپسون EB-2250U از نسبت پرتاب 1.38-2.28:1 و زوم 1.6 برابر برخوردار است و در اتاق هایی با ابعاد متوسط و نسبتاً بزرگ کارایی دارد. چنانچه تصویر بر روی پرده نمایش به صورت زاویه دار و ذوزنقه ای نمایش داده شده بود، می توانید با بهره گیری از قابلیت «تصحیح کیستون» این مشکل را برطرف نمایید. ویدئو پروژکتور اپسون EB-2250U از تصحیح حالت ذوزنقه ای به میزان 30 درجه در راستای عمودی و 20 درجه در راستای افقی پشتیبانی می کند.
ویدئو پروژکتور اپسون EB-2250U به اسپیکر داخلی 16 وات هم مجهز است و صدایی قدرتمند و واضح را ارائه می دهد. البته می توانید آن را به انواع اسپیکرهای دسکتاپ اتصال دهید. از دیگر امکانات این پروژکتور می توان به قابلیت اسپلیت اسکرین (نمایش هم زمان دو تصویر بر روی پرده نمایش)، طول عمر لامپ 10000 ساعت در حالت اکو و امکان کنترل از راه دور (تحت شبکه) اشاره کرد.

منبع: epson