دوست دارید وایت برد ساده کلاس خود را به یک صفحه نمایش تعاملی با امکاناتی فراتر از یک برد هوشمند تبدیل کنید؟! ویدئو پروژکتور اپسون EB-1460Ui دقیقاً همان چیزی است که به آن احتیاج دارید! این ویدئو پروژکتور یکی از محیط های تعاملی یا Interactive است و امکان یادداشت مطلب یا رسم شکل بر روی تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد! همچنین این پروژکتور از مشخصات کاربردی دیکری مانند لنز اولترا شورت ترو، رزولوشن WUXGA، روشنایی 4400 لومن و سایز تصویر 100 اینچ بهره می برد و کیفیت تصویر ایده آلی را حتی در محیط های کوچک به ارمغان می آورد.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

عملکرد تعاملی

اگر می خواهید به کلاس درس یا جلسه کاری خود حال و هوایی مدرن و پویا بدهید، می توانید بر روی ویدئو پروژکتور اپسون EB-1460Ui حساب ویژه ای باز کنید. همان طور که اشاره کردیم، شما می توانید با استفاده از قلم لمسی یا انگشتان دست خود بر روی تصاویر به نمایش درآمده با این پروژکتور به یادداشت هر گونه مطلبی بپردازید و در نهایت تمام مطالب ارائه شده را در قالب فایل ذخیره کنید. این پروژکتور تمام امکانات یک برد هوشمند (مانند تغییر فونت، اندازه قلم، رنگ و...) را در اختیار شما می گذارد و حتی از قابلیت تغییر دادن سایز عناصر موجود در تصویر هم بهره می برد! بنابراین اگر فضا برای نوشتن مطلب برایتان کافی نیست، می توانید عکس، نوشته و تمام عناصر موجود در تصویر را انتخاب و سایز آن را کوچکتر کنید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui به صورت لحظه ای و آنی نقاط لمس شده تصویر را تشخیص می دهد. به این ترتیب با مشکلاتی مانند تأخیر در یادداشت مطالب بر روی تصویر مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است که در صورت اتصال کامپیوتر رومیزی با کابل USB به این پروژکتور، می توانید از ماوس کامپیوتر برای یادداشت مطلب و رسم شکل بر روی تصاویر بهره ببرید!

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور اپسون EB-1460Ui از حداکثر 50 صفحه به صورت هم زمان (به شکل تب) پشتیبانی می کند. پس دیگر نگران محدودیت فضای وایت برد خود نباشید و انواع محتوا را بر روی آن به نمایش بگذارید! به عبارت دیگر، این ویژگی یک وایت برد را به 50 وایت برد تبدیل می کند که می توان بر روی هر یک از آنها محتوای متفاوتی را به نمایش گذاشت.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

از دیگر امکاناتی که ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-1460Ui در اختیار شما می گذارد می توان به گرفتن خروجی از مطالب در فرمت مورد نظر کاربر اشاره کرد. برای این منظور می توانید از تصاویر پروژکتور به همراه مطالب یادداشت شده بر روی آن در قالب فایل PDF خروجی بگیرید یا آنها را به صورت مستقیم به ایمیل کاربر ارسال کنید. حتی می توانید این مطالب را به شکل مستقیم پرینت کنید یا آنها را بر روی یک فلش مموری USB یا فولدر موجود در شبکه LAN سازمان ذخیره نمایید؛ انتخاب با خودتان است!

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

مزیت دیگر خرید پروژکتور اپسون EB-1460Ui این است که دیگر نیازی به یک پنل هوشمند برای برگزاری ویدئو کنفرانس نخواهید داشت! تنها کافی است تا سیستم ویدئو کنفرانسینگ خود را به این پروژکتور متصل کنید و جلسات آنلاین خود را در سایز 100 اینچ برگزار نمایید. در این حالت می توانید در یک سمت قاب، تصویر جلسه و در سمت دیگر آن محتوای دیگری مانند یک صفحه وب را به شکل هم زمان به نمایش بگذارید. برای این منظور باید از ویژگی Split Screen (تقسیم صفحه نمایش) بهره ببرید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط اپسون، شما می توانید محتوایی را که توسط ویدئو پروژکتور اپسون EB-1460Ui بر روی وایت برد در حال نمایش است، به صورت هم زمان با 15 دستگاه مختلف به اشتراک بگذارید! این پروژکتور به وای فای داخلی مجهز است و از اتصال وایرلس به انواع دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید برای بهره مندی از این قابلیت باید اپلیکیشن Epson iProjection بر روی دستگاه های مورد نظر شما نصب باشد.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

ویدئو پروژکتور اپسون EB-1460Ui به طور کامل با نرم افزارهای مجموعه مایکروسافت آفیس سازگار است. به این معنا که شما می توانید مثلاً یک فایل اکسل را با آن نمایش دهید، مطالب دلخواهتان را در اکسل وارد کنید (بر روی تصویر) و سپس فایل را ذخیره نمایید. حالا اگر فایل را بر روی کامپیوتر باز کنید، تغییرات جدید بر روی آن اعمال شده است!

ویدئو پروژکتور Epson EB-1460Ui

همان طور که مشاهده می کنید ویدئو پروژکتور اپسون EB-1460Ui مجموعه ای از امکانات جذاب و کاربردی را در اختیار شما می گذارد و کیفیت برگزاری جلسات کاری و کلاس های آموزشی را چندین سطح ارتقا می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید پروژکتور اپسون EB-1460Ui با قیمت مناسب می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson