با خرید پروژکتور اپسون CO-W01 به یک دستگاه چند منظوره برای مصارف خانگی و اداری دست پیدا خواهید کرد! این پروژکتور که با نام کامل Epson EpiqVision Flex CO-W01 عرضه شده، موارد استفاده متنوعی دارد و از نمایش فیلم در منزل گرفته تا ارائه محتوا در جلسات می توان بر روی آن حساب باز کرد! از جمله امکانات این پروژکتور می توان به سایز تصویر 378 اینچ اشاره کرد که 4 برابر بزرگتر از یک صفحه نمایش 75 اینچ است! به این ترتیب می توانید جلسات آنلاین و کنفرانس های ویدئویی خود را با آن برگزار کنید و به بالاترین جزئیات تصویر دست یابید!

پروژکتور اپسون CO-W01

هر چه بزرگتر، بهتر!

مسلماً یکی از مواردی که باعث شده تا قیمت ویدئو پروژکتور اپسون CO-W01 کاملاً مناسب به نظر برسد، سایز تصویر خروجی 378 اینچی آن است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا فیلم های مورد علاقه تان را در سایز بزرگ در منزل تماشا کنید و لذت بیشتری ببرید. همچنین این سایز تصویر برای ارائه مطالب در جلسات کاری بسیار مطلوب است و باعث می شود تا افراد حاضر در جلسه به خوبی در جریان مطالب قرار گیرند.

در کنار سایز تصویر ایده آل، باید به کیفیت تصویر مناسب ویدئو پروژکتور Epson CO-W01 نیز اشاره داشته باشیم. در این پروژکتور از 3 چیپ مجزا برای رنگ های اصلی (قرمز، سبز و آبی) استفاده شده که اصطلاحاً فناوری 3LCD نام دارد. این فناوری به شفاف تر شدن رنگ های باز تولید شده توسط این دستگاه در مقایسه با مدل های تک چیپ می شود. پس می توانید مطمئن باشید که اعضای خانواده تان در منزل یا همکارانتان در محل کار به طور کامل به رنگ های جذاب و طبیعی ویدئو پروژکتور اپسون CO-W01 جذب خواهند شد!

پروژکتور اپسون CO-W01

روشنایی و وضوح ایده آل

حتی در اتاق های روشن نیز از وضوح تصاویر ویدیو پروژکتور اپسون CO-W01 کاسته نمی شود. چرا که این گجت توانایی دستیابی به روشنایی یکسان 3000 لومن برای تولید نورهای رنگی و سفید را دارد و شما را از تاریک کردن محیط با کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها بی نیاز می کند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون CO-W01 از رزولوشن WXGA (معادل با 1280x800 پیکسل) برخوردار است و متن ها را به شکلی خوانا نمایش می دهد.

یک راه حل طولانی مدت

به دنبال یک راه حل طولانی مدت، بی دردسر و مقرون به صرفه برای نیازهای خود در زمینه نمایش تصاویر هستید؟! ویدئو پروژکتور اپسون CO-W01 برای شما ساخته شده است. لامپ این پروژکتور در حالت نرمال تا 6000 ساعت و در حالت اکو تا 12000 ساعت به تعویض نیازی ندارد و از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. شرکت اپسون اعلام کرده است که این میزان طول عمر لامپ برای 18 سال سرگرمی خانگی کفایت می کند! در واقع این امکان را دارید تا هر روز، به مدت 18 سال، یک فیلم 1 ساعت و 45 دقیقه ای را با ویدئو پروژکتور اپسون CO-W01 تماشا کنید! پس هزینه های جانبی و نگهداری از این دستگاه عملاً صفر است! البته برای دستیابی به این میزان طول عمر لامپ، باید پروژکتور را در حالت اکو مورد استفاده قرار دهید.

پروژکتور اپسون CO-W01

اتصال و نمایش آنی!

اپسون در طراحی ویدئو پروژکتور CO-W01 بر روی مباحث راه اندازی سریع و حمل آسان تمرکز ویژه ای داشته است. در همین راستا این پروژکتور به بدنه ای کم حجم مجهز است و جابجا کردن آن از اتاقی به اتاق دیگر برای شما راحت خواهد بود. همچنین این پروژکتور از قابلیت تصحیح کیستون بهره می برد و تصویر را به سرعت بر روی پرده نمایش تنظیم می کند. مجهز بودن به 1 پورت HDMI نیز به شما اجازه می دهد تا لپ تاپ خود را بدون هیچ مشکلی به ویدئو پروژکتور اپسون CO-W01 متصل نمایید!

سایر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور Epson CO-W01 شامل موارد زیر می شوند:

  • سازگاری با نرم افزارهای ویدئو کنفرانسینگ مانند Microsoft Teams و Zoom
  • قابلیت تصحیح رنگ پیشرفته مطابق با نوع محتوای در حال نمایش
  • سازگار با دانگل های HDMI استریمینگ (اپل تی وی، روکو، آمازون فایر تی وی یا اندروید تی وی)
  • اسپیکر داخلی 5 وات
  • زوم دیجیتال 1.35 برابری

منبع: epson