با در اختیار داشتن هدست گیمینگ حرفه ای و رده بالا که بتواند دقیق ترین و جزئی ترین صدای موجود در گیم پلی بازی را برای ما به ارمغان بیاورد، قطعا هیچ لذتی از انجام بازی های ویدئویی نخواهیم برد. هدست های زیادی در بازار وجود دارد که از قابلیت ها و ویژگی های متنوعی برخوردار بوده و پیدا کردن هدست مناسب جهت رفع نیاز کاربر نیز کار چندان آسانی نبوده و می بایست پس از تحقیق و بررسی هدست های مختلف اقدام به انتخاب هدست مناسب نیاز خود کنید! ما در اینجام هستیم تا شما را با یکی از برترین و مناسب ترین هدست های دنیای گیمینگ آشنا کنیم! هدست مد نظر ما جهت معرفی توسط شرکت معتبر EPOS طراحی و با عنوان H6 PRO CLOSED روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل هدست گیمینگ از نوع پشت بسته بوده تا قادر باشد محتوای صوتی را با بیسی کوبنده و عمیق پخش کند! جهت انجام مکالمات صوتی نیز از یک میکروفون حساس استفاده شده که می تواند صدای شما را بی نظیرترین کیفیت به طرف مقابل ارسال کند. در ضمن به منظور کنترل آسان و بدون دردسر هدست نیز از کلید کنترلی استفاده شده تا کاربر بدون انجام حرکات اضافی اقدام به تنظیم هدست کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ EPOS H6 PRO CLOSED خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ EPOS H6 PRO CLOSED

طراحی و ساخت هدست گیمینگ!

بدنه ای مستحکم اولین نکته ای محسوب می شود که می توان پس از مشاهده هدست گیمینگ EPOS H6 PRO CLOSED به آن پی برد! طبق اعلام سایت اصلی شرکت EPOS مهندسان بدنه این مدل هدست را با استفاده از مرغوب ترین و مقاوم ترین مواد اولیه ساخته اند! با این ویژگی می توان گفت که با یکی از مستحکم ترین هدست هایی روبرو هستیم که قادر است در برابر ضربات وارده و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد! در ضمن طراحان EPOS با هدف پوشش سلیقه بیشتر کاربران و احترام به سلیقه آن ها، این مدل از هدست را در 3 رنگ مختلف (سبز، مشکی و سفید) طراحی کرده اند! با وجود میکروفون حساس که بر روی کاپ چپ تعبیه شده می توان گفت که برای مکالمه با دوستان خود نیازی به تهیه میکروفون جداگانه و صرف هزینه اضافی نخواهد بود.

از ویژگی های میکروفون تعبیه شده در H6 PRO CLOSED می توان به قابلیت جابجایی به سمت بالا اشاره کرد. این ویژگی کاربر را قادر می سازد تا هنگام عدم نیاز به میکروفون آن را از جلوی دهان خود دور کند! با وجود هدبند استاندارد و قابل تنظیم به همراه بالشتک های نرم نیز می توان گفت که با یکی از راحت ترین هدست های بازار روبرو هستیم تا با استفاده از آن به انجام بازی های ویدئویی خود به صورت طولانی مدت بپردازیم! با قابلیت تنظیم هدبند این امکان به شما داده می شود تا بر حسب راحتی و قرار گرفتن استاندارد هدست بر روی سر اقدام به تنظیم آن کنیم. لازم به ذکر است که بالشتک های تعبیه شده از امکان تعویض برخوردار بوده تا در صورت آسیب دیدگی اقدام به تعویض آن کنید! ابعاد 85x185x190 میلی متری و وزن 332 گرمی نیز از دیگر ویژگی هایی محسوب می شود که شرکت EPOS در طراحی هدست گیمینگ H6 PRO CLOSED استفاده کرده است!

هدست گیمینگ EPOS H6 PRO CLOSED

قابلیت پخش صدا و انتقال صدای بی نظیر!

شرکت EPOS در طراحی هدست گیمینگ H6 PRO CLOSED از درایورهای رده بالا استفاده کرده است. درایورهای استفاده شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند محتوای در حال پخش را با بیس قدرتمند به گوش کاربر برسانند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، صدای واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شود. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت مناسب، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز و امپدانس استاندارد اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! لازم به ذکر است که با توجه به طراحی پشت بسته این مدل هدست می توان گفت که محتوای صوتی را با بیسی کوبنده و عمیق پخش خواهد شد! از دیگر ویژگی هایی که به لطف طراحی پشت بسته در اختیار کاربر قرار می گیرد نیز می توان به قابلیت حذف صداهای اضافی موجود در محیط اطراف اشاره کرد. با حذف صداهای اضافی فرصت شنیدن ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در گیم پلی بازی و یا محیط فیلم به وجود آمده و موجب می شود تا میذان لذت و هیجان برای کاربر افزایش پیدا کند!

هدست گیمینگ EPOS H6 PRO CLOSED

هدست گیمینگ EPOS H6 PRO CLOSED با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می توان گفت که قادر است یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جابجایی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جابجایی آن کنید! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی نیز برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. حساسیت مناسب و فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 هزار هرتز می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. EPOS به منظور راحتی کاربر جهت برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر خود از 2 عدد رابط (جک 3.5 میلی متری) استفاده کرده است. این رابط کاربر را قادر می سازد تا بدون کوچک ترین دردسر برای متصل شدن به انواع کنسول (ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، نینتندو سوئیچ)، تبلت و Mac OSX، PC / Soft Phone اقدام کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ EPOS H6 PRO CLOSED از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون تکنولوژی BrainAdapt (جهت پردازش و درک بهتر محتوای در حال پخش توسط مغز انسان)، تکنولوژی Epos Sorround و امکان تنظیم میزان صدا به وسیله کلید کنترلی برخوردار است!

منبع: play3r