کیبورد مکانیکال HECATE G4K به تازگی از جانب برند شناخته شده Edifier راهی بازارهای کشور چین شده است. این کیبورد هم اکنون با قیمت 83 دلار برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است و با توجه به ویژگی های خاص و جذابی که دارد، پیش بینی می شود تا استقبال خوبی از آن به عمل آید. بیایید با مشخصات کیبورد مکانیکال ادیفایر HECATE G4K بیشتر آشنا شویم.

قابلیت های کیبورد ادیفایر HECATE G4K

مشخصات فنی کیبورد مکانیکال ادیفایر HECATE G4K

یکی از چشمگیر ترین مشخصه های کیبورد جدید ادیفایر، مجهز بودن آن به تکنولوژی Flash Speed است. این تکنولوژی زمان تأخیر عملکرد این کیبورد مکانیکال را به رقم خیره کنندۀ 1 میلی ثانیه رسانده است! از این جهت گیمرها و کاربران حرفه ای می توانند بر روی کیبورد مکانیکال ادیفایر HECATE G4K حساب ویژه ای باز کنند و از عملکرد سریع و سینک آن با کامپیوتر اطمینان کامل داشته باشند.

از لحاظ کیفیت ساخت نیز کیبورد مکانیکال ادیفایر HECATE G4K شما را متعجب خواهد کرد! در این کیبورد از محور ماهواره ای استفاده شده که دوام و استحکام آن را در مقایسه با مدل های مشابه ارتقا می دهد. به طور دقیق تر باید گفت که این نوع طراحی باعث شده تا عمر ضربه پذیری کلیدهای این کیبورد تا 80 میلیون ضربه ارتقا پیدا کند! علاوه بر این، کیبورد HECATE G4K به یک غلتک فلزی هم مجهز است که برای تنظیم ولوم صدا، تغییر افکت نورپردازی و کاربردهای دیگر می توانید از آن استفاده نمایید.

قابلیت های کیبورد ادیفایر HECATE G4K

کیبورد مکانیکال ادیفایر HECATE G4K بر مبنای ساختار Gasket طراحی شده و به شما کمک می کند تا تایپ راحت تری را تجربه کنید. این نوع طراحی میزان نیروی مورد نیاز برای فشرده شدن کلیدها را کاهش می دهد و تایپ را برای شما روان تر می کند. لازم به ذکر است که این کیبورد از سه روش اتصالی پشتیبانی می کند: فرکانس 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث و کابل. به این ترتیب دست شما برای استفاده از این کیبورد در قالب سناریوهای مختلف باز خواهد بود.

تمام کلیدهای کیبورد مکانیکال ادیفایر HECATE G4K از خاصیت هات سواپ برخوردارند. به این معنا که تک تک آنها را می توانید جدا و جایگزین کنید. این کیبورد از قابلیت نورپردازی RGB با 16.8 میلیون رنگ مختلف برخوردار است و به 18 افکت نوریِ از پیش تعریف شده مجهز است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا ظاهر کیبورد خود را متناسب با ژانر بازی شخصی سازی کنید و به سیستم گیمینگ خود حال و هوای جذاب تری ببخشید.

قابلیت های کیبورد ادیفایر HECATE G4K

کیبورد مکانیکال ادیفایر HECATE G4K با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است و یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی در آن به کار رفته است. تنها با یک بار شارژ کردن این باتریِ حجیم می توانید تا 200 ساعت از کیبورد خود به صورت وایرلس استفاده کنید! لازم به ذکر است که این کیبورد 97 کلید (به همراه 1 غلتک) دارد و بر روی دکمه های آن از روکش مقاوم PBT استفاده شده است. پایه این کیبورد نیز در سه سطح قابل تنظیم است.

منبع: gizmochina