صندلی گیمینگ نیز جزو ضروری ترین وسیله هایی است که می تواند لذت و تجربه هیجان انگیز انجام بازی های ویدئویی را برای کاربر چندین برابر کند. استفاده از صندلی های غیر استاندارد و نامناسب علاوه بر خستگی بیش از حد می تواند در استفاده طولانی مدت موجب آسیب های جبران ناپذیری نیز شود. با انتخاب صندلی مناسب و استاندارد می توانید از این نوع چالش ها رهایی پیدا کرده و با آسودگی خیال به بازی کردن ادامه دهید. صندلی های حرفه ای با توجه به بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی های فوق استانداردی که در اختیار دارند می توانند نتیجه بازی را به نفع شما برگردانند! در این بخش از مقاله قصد معرفی یکی از استانداردترین و حرفه ای ترین صندلی های گیمینگ را داریم که با عنوان Prince Series OH/D6000/NB روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل صندلی توسط شرکت DXRacer طراحی و به منظور استفاده گیمرهای حرفه ای ساخته شده است. شرکت دی ایکس ریسر در ساخت این مدل صندلی از ویژگی های متعددی استفاده کرده است. از ویژگی های مهم و مثبت این صندلی می توان به طراحی ارگونومیک، بالشتک های مخصوص، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه، ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، چرخ های استاندارد و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

حس هیجان انگیز انجام بازی با صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/NB دی ایکس ریسر!

صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB: طراحی شده برای استفاده طولانی مدت!

ارگونومیک بودن طراحی اولین و مهم ترین ویژگی هایی که می بایست یک صندلی گیمینگ حرفه ای در اختیار داشته باشد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون جابجایی که به منظور کاهش درد و خستگی انجام می پذیرد به انجام بازی های خود ادامه دهد. صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB نیز از این ویژگی برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که پس از استفاده طولانی مدت از این صندلی با هیچ چالشی روبرو نشود. از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل صندلی نیز می توان به بالشتک هایی اشاره کرد که در قسمت بالایی و انتهایی صندلی تعبیه شده اند تا کاربر در ناحیه گردن و کمر خود با هیچ دردی روبرو نشود. طراحان این مدل صندلی با توجه به استفاده از روکش چرم مصنوعی باکیفیت در ساخت این مدل صندلی توانسته اند یکی از مقاوم ترین صندلی های شرکت دی ایکس ریسر را طراحی کنند. در قسمت زیرین این صندلی گیمینگ نیز شاهد چرخ های استانداردی هستیم که از جنس PU ساخته شده تا قادر به مقاومت بالا در برابر خرابی و کارکرد بی صدایی باشند. این مدل صندلی با توجه به ترکیب رنگ مشکی و آبی می تواند الهام بخش صندلی های خودروهای مسابقات اتومبیل رانی باشد! لازم به ذکر است که صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB با توجه به وزن 20.97 کیلوگرمی که در اختیار دارد توانسته راحتی جابجایی صندلی را به امری آسان تبدیل کند.

صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB: طراحی شده برای استفاده طولانی مدت!

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Prince Series OH/D6000/NB با قابلیت تنظیم نقاط مختلف صندلی!

پشتی قابل تنظیم از امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/NB از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن تا 135 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از طراحی های مثبت و مهم صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر هنگام استفاده و هنگام تنظیم دسته های آن قادر خواهد بود آن را در 2 جهت (بالا و پایین) و تا 7 سانتی متر (بین 123.19 تا 130.81 سانتی متر) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید! ارتفاع صندلی نیز همانند دیگر نقاط صندلی از قابلیت تغییر برخوردار بوده و با توجه به برخورداری از این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از اهرم مخصوص تعبیه شده در زیر صندلی ارتفاع آن را بین 46.99 تا 54.61 سانتی متر تنظیم کند.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Prince Series OH/D6000/NB با قابلیت تنظیم نقاط مختلف صندلی!

چرخ های استاندارد و بالشتک های محافظ صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB

چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/NB از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و قابلیت چرخش 360 درجه ای را به ارمغان بیاورند. در آخر باید به این اشاره کنیم که چرخ های تعبیه شده دارای روکش PU بوده تا هنگام استفاده از صندلی علاوه بر مقاومت و دوام بیشتر از ایجاد سر و صدا جلوگیری کنند. شرکت DXRacer به منظور استراحت دادن به گردن کاربر از بالشتکی نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. این بالشتک کاربرد بالایی داشته و با تکیه دادن گردن خود می توانید از راحتی چند برابری بهره مند شوید. در قسمت انتهایی صندلی و به منظور پر کردن گودی کمر از بالشتکی نرم استفاده شده است. این بالشتک از طراحی حرفه ای و کاملا استاندارد برخوردار بوده و می تواند گودی کمر کاربر را به طور کامل پر کند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام نشستن بر روی این صندلی راحتی بیشتری را احساس کند. از دیگر قابلیت ها و امکانات صندلی گیمینگ DXRacer Prince Series OH/D6000/NB نیز می توان به قابلیت تحمل وزن تا 85 کیلوگرم و قابلیت تحمل قد تا 175 سانتی متر اشاره کرد!

منبع: nextstore