شرکت Durabook از نسخه به روز رسانی شدۀ تبلت مستحکم U11 رونمایی کرده است. این تبلت در دسته مدل های Rugged جای دارد و در آن از تکنولوژی های مدرن و خلاقانه استفاده شده است. ویژگی های متنوع این گجت باعث شده تا بتوان از هم اکنون آن را در دستۀ بهترین تبلت های چند منظورۀ 11 اینچی جای داد. تبلت Durabook U11 به پردازنده های نسل 12 اینتل مجهز شده و سرعت پردازشی آن در مقایسه با نسل های قبلی تا 225 درصد ارتقا یافته است!

رونمایی شرکت Durabook از نسخه به روز رسانی شده تبلت U11

برند Durabook همواره به عرضۀ محصولات مبتکرانه مشهور بوده و بیشتر بر روی ساخت دستگاه های راگد و با دوام تمرکز داشته است. نسخه به روز رسانی شده تبلت U11 نیز کاملاً بر مبنای خلاقیت های این برند ساخته شده است. با توجه به ویژگی های این تبلت، می توان آن را مناسب استفاده کاربران حرفه ای دانست. از جمله این ویژگی ها می توان به سیستم خنک سازی بدون فنِ Coolfinity اشاره کرد که به ویژگی های کاربردی سابق این گجت اضافه شده است. این سیستم خنک سازی کاملاً بدون صدا عمل می کند و حتی در سخت ترین شرایط محیطی نیز به خوبی از افزایش دمای قطعات داخلی دستگاه جلوگیری به عمل می آورد.

رونمایی شرکت Durabook از نسخه به روز رسانی شده تبلت U11

تبلت Durabook U11 از پردازنده های Core i7 و Core i5 متعلق به نسل 12 اینتل قدرت می گیرد. با توجه به اینکه در مدل قبلی تبلت Durabook از پردازنده های نسل 10 اینتل استفاده شده بود، این موضوع باعث شده تا سرعت پردازشی و محاسباتی این تبلت جدید بیش از 2 برابر ارتقا پیدا کند. تبلت U11 برای پردازش های گرافیکی نیز به گرافیک مجتمع اینتل Iris Xe تکیه دارد و قادر است تا حجم زیادی از اطلاعات، عکس ها و ویدئوها را به صورت لحظه ای پردازش کرده و به نمایش بگذارد. این مشخصات سخت افزاری ایده آل به همراه ساختار مستحکم و با دوام تبلت Durabook U11 باعث شده تا این گجت برای کاربران حرفه ای از بهترین انتخاب ها باشد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از جانب Durabook، تبلت U11 به گونه ای طراحی شده تا در محیط های مختلف قابل استفاده باشد. این تبلت از طراحی فوق العاده محکمی بهره می برد و موفق به دریافت استاندارد نظامی MIL-STD-810H در زمینه مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع (حداکثر 1.8 متر) شده است. ضمن اینکه این تبلت دارای درجه حفاظتی IP66 است و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کاملاً مقاوم است. در مجموع تبلت Durabook U11 در سخت ترین شرایط محیطی نیز بدون هیچ گونه اختلالی قابل استفاده خواهد بود.

رونمایی شرکت Durabook از نسخه به روز رسانی شده تبلت U11

در تبلت راگد Durabook U11 از حافظه ذخیره سازی سریع NVMe SSD استفاده شده است. این تبلت در محدوده دمایی 20 تا 60 درجه سانتی گراد قابل استفاده است و برای نیروهای پلیس، نظامیان، مهندسان و کارکنان معدن، کارگران کارخانه ها و صنایع نفت و گاز هم کاربرد دارد! از جمله موارد استفاده این تبلت می توان به پشتیبانی ریموت، ثبت و دسترسی اطلاعات و عیب یابی با بالاترین دقت اشاره کرد.

صفحه نمایش تبلت Durabook U11 از رزولوشن فول اچ دی برخوردار است و از فناوری چند لمسی خازنی (با قابلیت تشخیص 10 لمس همزمان) بهره می برد. این صفحه نمایش به فناوری DynaVue و روشنایی 1000 نیت مجهز است و حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز از وضوح آن کاسته نمی شود.

نسخه به روز رسانی شدۀ تبلت Durabook U11 Rugged هم اکنون با قیمت 2199 دلار در بازارهای کشور آمریکا توزیع شده است.

منبع: gizmochina