تبلت های جدید برند Doogee با مدل های T10S و T20S عرضه شده اند و هر دوی آنها از سیستم عامل اندروید 13 پشتیبانی می کنند. این تبلت ها به صفحه نمایش 10 اینچ مجهزند و مشخصات سخت افزار داخلی آنها شامل پردازنده 8 هسته ای، 6/8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می شود. ضمن اینکه این تبلت ها دارای درگاه microSD هستند و امکان ارتقای حافظه آنها تا 1 ترابایت هم وجود دارد. در ادامه با مشخصات تبلت های T10S و T20S بیشتر آشنا خواهید شد.

عرضه تبلت های T10S و T20S توسط برند Doogee

تبلت های T10S و T20S به عنوان یک جفت تبلت «فوق العاده اقتصادی» راهی بازار شده اند و بیشتر برای کاربران جوان تر و معمولی مناسب هستند. این تبلت ها از لحاظ ابعاد و مشخصات ظاهری کاملاً به هم شبیه اند، اما در یک سری موارد با یکدیگر تفاوت دارند. تفاوت های این دو مدل را می توان به رزولوشن صفحه نمایش، ظرفیت حافظه رم، رزولوشن دوربین اصلی، ضخامت بدنه و ظرفیت باتری مرتبط دانست. لازم به ذکر است که جزئیات دقیق تر در مورد تفاوت های این دو تبلت جدید در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد..
در حال حاضر شرکت Doogee اطلاعات زیر را در مورد تبلت های اندرویدی جدید خود ارائه داده است:

تبلت اندرویدی Doogee T10S

صفحه نمایش تبلت Doogee T10S از سایز 10.1 اینچ برخوردار است و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. این مدل تبلت doogee به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز است و ضخامت بدنه آن 8.5 میلی متر اعلام شده است. دوربین های جلو و پشت این تبلت به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل رزولوشن دارند. باتری این مدل نیز از ظرفیتی معادل با 6600 میلی آمپر ساعت برخوردار است.

عرضه تبلت های T10S و T20S توسط برند Doogee

تبلت اندرویدی Doogee T20S

تبلت Doogee T20S از صفحه نمایش 10.4 اینچ با رزولوشن 2K بهره می برد و ظرفیت حافظه رم آن 8 گیگابایت است. این تبلت 7.9 میلی متر ضخامت دارد و رزولوشن دوربین های پشت و جلوی آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل است. باتری به کار رفته در این مدل نیز 7500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. با توجه به این مشخصات می توان مدل T20S را نسبت به مدل T10S رده بالاتر دانست.

اما مشخصات مشترک تبلت های جدید Doogee شامل پردازنده 8 هسته ای، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (با قابلیت ارتقا به 1 ترابایت با کارت حافظه میکرو اس دی) و سیستم عامل اندروید 13 می شود. همچنین این تبلت ها از شبکه های ارتباطی 4G LTE و وای فای دو بانده پشتیبانی می کند. همراه با این تبلت ها یک کیبورد بلوتوثی و یک قلم لمسی با حساسیت 1024 سطح فشار نیز ارائه می شود. این لوازم جانبی در بسته بندی اولیه این محصولات وجود دارند و نیازی به خرید جداگانه آنها وجود ندارد. این موضوع می تواند ارزش خرید تبلت های T10S و T20S را برای کاربران بالاتر ببرد.

عرضه تبلت های T10S و T20S توسط برند Doogee

تبلت های T10S و T20S از برند Doogee هم اکنون از طریق فروشگاه های اینترنتی آمازون، AliExpress و DoogeeMall برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: notebookcheck