شرکت Dell دست به یک اقدام ابتکاری زده و یک کیبورد گیمینگ مکانیکال با بدنه ای کاملاً شفاف (Transparent) را به بازار کشور چین معرفی کرده است. این کیبورد علاوه بر بدنه ترنسپرنت، به قابلیت نورپردازی RGB و سوئیچ های قابل شخصی سازی Jiadalng نیز مجهز شده است. لازم به ذکر است که این کیبورد گیمینگ دارای 82 کلید است و ساختار آن به صورت کاملاً قابل شخصی سازی طراحی شده است.

شرکت Dell از کیبورد گیمینگ مکانیکال کاملاً شفاف خود در چین رونمایی کرد

کلیدهای کیبورد گیمینگ مکانیکال جدید Dell دارای بدنه ای کریستالی هستند و در ساخت آنها از متریال کاملاً شفاف استفاده شده است. این کیبورد دارای نور پس زمینه RGB است که فقط با فشردن یک دکمه فعال می شود. لازم به ذکر است که این کیبورد از 16.8 میلیون رنگ مختلف پشتیبانی می کند و امکانات نورپردازی آن کاملاً حرفه ای و باب میل گیمرها است.

در زمینه امکانات ارتباطی باید گفت که کیبورد مکانیکال ترنس پرنت Dell از اتصال به هر دو شیوه با سیم و بی سیم پشتیبانی می کند. اتصال بی سیم این کیبورد از طریق بلوتوث یا دانگل 2.4 گیگاهرتز انجام می شود. پس کاربران متناسب با نیازهای خود می توانند روش اتصال این کیبورد به سیستم گیمینگ خود را انتخاب کنند و دستشان در این زمینه کاملاً باز است! کیبورد شفاف جدید دل با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگار است و تجربه گیمینگ کاربر را ارتقا می دهد. لازم به ذکر است که در این کیبورد از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با میزان شارژدهی باتری این کیبورد در دسترس قرار نگرفته است.

شرکت Dell از کیبورد گیمینگ مکانیکال کاملاً شفاف خود در چین رونمایی کرد

از دیگر مشخصات کیبورد مکانیکال شفاف Dell باید به مجهز بودن آن به سنسور لمسی استفاده کرد. این کیبورد از قابلیت هات سوآپ هم پشتیبانی می کند و در همان حالی که سیستم روشن است، می توان آن را به دستگاه متصل کرد و مورد استفاده قرار داد. شرکت دل قیمت کیبورد گیمینگ ترنسپرنت جدید خود را حدود 147 دلار اعلام کرده است. در حال حاضر برنامه های این شرکت برای عرضه جهانی این کیبورد اعلام نشده است و برای اطلاع از این موضوع باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم.

شرکت Dell از کیبورد گیمینگ مکانیکال کاملاً شفاف خود در چین رونمایی کرد

در کل شرکت Dell انتظار دارد تا کیبورد گیمینگ مکانیکال این شرکت موفقیت بزرگی را در بازارهای کشور چین به دست آورد. طراحی ظاهری خاص و منحصر به فرد این کیبورد به همراه نورپردازی چشمگیر مسلماً توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از 3 روش ارتباطی (کابل، بلوتوث و دانگل 2.4 گیگاهرتز) باعث شده تا این کیبورد انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و طیف وسیع تری از کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که پیش بینی های دل در مورد این کیبورد مکانیکال تا چه اندازه صحیح خواهد بود و آیا این محصول فروش بالایی خواهد داشت یا خیر. نظر شما در مورد این کیبورد عجیب و خاص چیست؟! آیا شیشه ای و شفاف بودن کلیدهای این کیبورد برایتان جذابیت دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت های این صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina