از معروف ترین و معتبرترین شرکت هایی که مشغول تولید انواع مختلف سیستم های کامپیوتری است می توان به شرکت DELL اشاره کرد. این شرکت نخستین بار در سال 1984 میلادی تاسیس و پس از چندین سال فعالیت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیا شده است. در این مقاله قصد بررسی یکی از محصولات برتر شرکت دل را داریم که با عنوان مانیتور گیمینگ S2422HG عرضه و به صورت خمیده طراحی شده است! این مدل مانیتور مجهز به صفحه نمایش بزرگی بوده و با توجه به برخورداری از امکانات ویژه می تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت به نمایش دربیاورد! پنل استفاده شده در این مانیتور نیز از نوع VA بوده و با توجه به برخورداری از نرخ به روز رسانی عالی و نرخ پاسخ گویی بی نظیر می تواند روان ترین و بی نقص ترین تصاویر را هنگام انجام بازی های گرافیکی برای کاربر به ارمغان بیاورد. با وجود فناوری های کاربردی که در ساخت مانیتور گیمینگ S2422HG دل مورد استفاده قرار گرفته می توان گفت که کاربر هنگام استفاده مانیتور علاوه بر اذیت نشدن و جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم از دریافت تصاویر باکیفیت نیز بهره مند خواهد شد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل مانیتور شرکت DELL خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه گیم پلی روان با مانیتور گیمینگ S2422HG دل!

طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ!

شرکت DELL در طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ S2422HG از ترکیب رنگ مناسب استفاده کرده است. ترکیب رنگ استفاده شده در این مدل باعث می شود تا سیستم گیمینگ کاربر از جذابیت بیشتری بهره مند شود. پایه های استاندارد از ویژگی های خوب آن محسوب می شود که با توجه به طراحی که دارد قادر به تحمل وزن مانیتور بوده و می تواند زاویه دید بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد! برای برقراری اتصال با دستگاه های دیجیتال نیز از پورت های متعدد در پشت مانیتور استفاده شده تا کاربر با مشکل خاصی روبرو نشود. در ضمن به منظور دسترسی به تنظیمات مربوط به مانیتور نیز از کلید مخصوص استفاده شده تا کاربر با استفاده از آن به تنظیمات کلی مانیتور دسترسی داشته باشد! ابعاد مناسب 533x356~455x191 میلی متری (با پایه) فضای زیادی از میز کار کاربر اشغال نکرده و با توجه به برخورداری از وزن 5 کیلوگرمی مشکلی بابت حمل آن نخواهد داشت! در ساخت بدنه و پایه های این مانیتور از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده تا قادر به مقاومت بالا در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع در هنگام جابجایی باشد! DELL به منظور بالا بردن میزان جذابیت و زیبایی مانیتور گیمینگ S2422HG از پنل خمیده استفاده کرده است! میزان خمیدگی آن برابر با 1500R بوده و با توجه به بهینه سازی که در طراحی آن مورد استفاده قرار گرفته می تواند تصاویر را با واقعی ترین حالت خود به نمایش دربیاورد! این ویژگی ها باعث می شوند تا کاربر بدون حواس پرتی اقدام به تماشای محتوای خود کند!

تجربه گیم پلی روان با مانیتور گیمینگ S2422HG دل!

فناوری های کاربردی و پل های ارتباطی!

مانیتور گیمینگ S2422HG دل از یک صفحه نمایش باکیفیت و رده بالا برخوردار بوده و می تواند لذت و هیجان چندین برابری هنگام انجام بازی های سنگین گرافیکی را برای شما به ارمغان بیاورد. این مانیتور با توجه به بهره مندی از رزولوشن Full HD (1920x1080) می تواند شما را در دنیای بازی غرق کند! این مانیتور همچنین دارای روشنایی برابر با 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. شرکت DELL به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور گیمینگ S2422HG شامل AMD FreeSync و G-Sync می شود.

  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.
  • G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک کارت گرافیک های قدرتمند سری GeForce GTX/RTX می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!

شرکت DELL جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگ S2422HG خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت DisplayPort 1.2، 2 عدد پورت HDMI 2.0 و جک 3.5 میلی متری می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. با استفاده از جک 3.5 میلی متری هم نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید!

تجربه گیم پلی روان با مانیتور گیمینگ S2422HG دل!

قابلیت نمایش تصاویر بدون لگ و تاخیر!

مانیتور گیمینگ S2422HG دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. این مدل مانیتور گیمینگ از پنل VA در سایز 24 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. نسبت تصویر به کار رفته در آن برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 4 میلی ثانیه ای در حالت (GTG Super Fast) و زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای (MPRT) که مانیتور گیمینگ S2422HG در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. این مدل مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که این مدل از مانیتور شرکت DELL از زاویه دید 178 درجه ای برخوردار بوده که شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

منبع: tomshardware