مانیتور P2424HT یکی از جدیدترین محصولات برند معتبر Dell است که با سایز 23.8 اینچ راهی بازار شده است. این مانیتور از رزولوشن Full HD (معادل با 1920x1080 پیکسل) بهره می برد و از نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز پشتیبانی می کند. شرکت دل در این مانیتور کامپیوتر از پنل IPS استفاده کرده که حداکثر روشنایی 300 نیت را به ارمغان می آورد. از دیگر مشخصات مانیتور دل P2424HT می توان به نسبت کنتراست 1000:1 و پوشش دهی 99 درصد از محدوده رنگ sRGB اشاره کرد. ویژگی منحصر به فرد این مانیتور، پشتیبانی از فرمان های چند لمسی و قابلیت تشخیص 10 نقطه لمس شده به صورت همزمان است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

بررسی تخصصی مانیتور دل Dell P2424HT

یک گزینه جذاب برای کاربران امروزی

مانیتور دل P2424HT به مجموعه ای از پورت های کاربردی مجهز شده است. این پورت ها شامل این موارد می شوند: پورت USB-C با شارژدهی 90 وات، HDMI، DisplayPort، اترنت RJ45، USB 3.2 Gen 1 Type-A، ترمینال LAN و جک صدای 3.5 میلی متری. این پورت ها امکان اتصال این مانیتور به انواع کامپیوتر و لپ تاپ را فراهم می آورند.

پایه قابل تنظیم مانیتور دل P2424HT بهترین زاویه دید را برای کاربر به ارمغان می آورد. این پایه از قابلیت تنظیم ارتفاع تا 110 میلی متر و چرخش افقی برخوردار است. همچنین می توانید شیب صفحه نمایش این مانیتور را تغییر کنید. مانیتور دل P2424HT به اسپیکرهای داخلی 3 وات هم مجهز است و ضخامت کم قاب های آن، ظاهری مدرن و جذاب به این دستگاه بخشیده است. این مانیتور از تکنولوژی ComfortView Plus نیز بهره می برد که در زمینه کاهش نور آبی و جلوگیری از آسیب دیدن چشم کاربر کاربرد دارد.

به منظور جلب رضایت کاربرانی که نگران محیط زیست هستند، دل در ساخت مانیتور P2424HT از پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است و مصرف انرژی این دستگاه را تا حد امکان بهینه سازی کرده است. در همین راستا این مانیتور به قابلیت PowerNap مجهز شده است.

بررسی تخصصی مانیتور دل Dell P2424HT

از جمله امکانات مدیریتی و کنترلی مانیتور دل P2424HT باید به مواردی مانند Easy Arrange (کاربردی برای سیستم های مالتی تسک) و سوئیچ KVM اشاره کرد. این سوئیچ دسترسی به مانیتور را از طریق چند کامپیوتر به طور هم زمان آسان تر می کند. مانیتور جدید Dell با تمام سیستم عامل های رایج سازگاری دارد و همراه با آن چندین کابل کاربردی نیز ارائه می شود.

نور پس زمینه LED مانیتور دل P2424HT از استانداردهای RoHS و TCO (نسخه 9.0) پیروی می کند و کاملاً بدون ضرر است. لازم به ذکر است که این مانیتور با برق شهری با ولتاژ 100 تا 240 ولت عمل می کند و چندین حالت مختلف برای مدیریت مصرف برق در آن تعبیه شده است.

بررسی تخصصی مانیتور دل Dell P2424HT

قیمت مانیتور دل P2424HT در زمان نگارش این مقاله در وب سایت رسمی Dell در حدود 519.99 دلار اعلام شده است. در مجموع با توجه به لمسی بودن این مانیتور، می توان آن را برای کاربران حرفه ای تر مناسب دانست. شما می توانید با این مانیتور همانند صفحه نمایش گوشی خودتان رفتار کنید، منتها با سایز 24 اینچ!

منبع: gizmochina