مانیتور خمیده Dell UltraSharp U3824DW با رزولوشن WQHD+ در چین به بازار آمده است. این مانیتور چند ماه پیش راهی بازارهای آمریکای شمالی (آمریکا و کانادا) شده بود و اکنون شرکت دل آن را با قیمت کمتر برای خرید عمومی در چین نیز در دسترس قرار داده است. مانیتور جدید دل از تکنولوژی IPS قدرت می گیرد و توانایی نمایش تصاویر با وضوح 3840x1600 پیکسل را بر روی صفحه نمایش 37.5 اینچی خود دارد. لازم به ذکر است که نرخ نوسازی تصویر و زمان پاسخ دهی مانیتور UltraSharp U3824DW به ترتیب برابر با 60 هرتز و 5 میلی ثانیه اعلام شده است. با توجه به این مشخصات می توان این مدل را برای طراحان و گیمرهای معمولی مناسب دانست.

عرضه مانیتور 37.5 اینچی خمیده به بازارهای چین توسط شرکت Dell

مانیتور جدید UltraSharp U3824DW از مشخصاتی مانند حداکثر روشنایی 300 نیت و نسبت کنتراست 2000:1 بهره می برد. این مانیتور 98 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 و 100 درصد از محدوده رنگ sRGB را پوشش می دهد و پنل منحنی آن از دلتا E کمتر از 2 پشتیبانی می کند. این مشخصات دقت رنگ ایده آل مانیتور جدید دل را تضمین می کنند. همچنین مانیتور UltraSharp U3824DW دل از قابلیت ComfortView Plus بهره می برد و از چشمان کاربر در برابر اشعه های مضر ساطع شده از صفحه نمایش محافظت می کند.

عرضه مانیتور 37.5 اینچی خمیده به بازارهای چین توسط شرکت Dell

شرکت دل از نسخه اختصاصی تکنولوژی IPS Black در مانیتور خمیده UltraSharp U3824DW استفاده کرده است. این فناوری کنتراست تصویر را به شکل قابل توجهی ارتقا می دهد و خروجی به مراتب با کیفیت تری را ارائه می دهد. این مدل مانیتور دل کاربردهای متنوعی دارد و برای تماشای فیلم و تولید محتوا از بهترین گزینه ها است.

پورت های مانیتور دل UltraSharp U3824DW شامل دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DP 1.4 و یک پورت USB-C با قابلیت شارژدهی با توان 90 وات می شود. همچنین این دستگاه به پورت RJ-45 مجهز است و امکان اتصال آن به شبکه های 2.5 گیگابیت در ثانیه وجود دارد.
لینک عکس:

عرضه مانیتور 37.5 اینچی خمیده به بازارهای چین توسط شرکت Dell

شاید برایتان جالب باشد که مانیتور خمیده دل UltraSharp U3824DW به هاب USB متشکل از 5 پورت USB-A مجهز است. این پورت ها از سرعت انتقال دیتای 10 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کنند. مجهز بودن به سوییچ KVM، دو اسپیکر داخلی 9 وات و امکان اتصال به دیوار سایر مشخصات مانیتور منحنی جدید دل را تشکیل می دهند.

قیمت مانیتور دل UltraSharp U3824DW

مانیتور منحنی دل UltraSharp U3824DW با قیمت حدود 1248 دلار راهی بازارهای کشور چین شده است. این در حالی است که این مانیتور حدود چند ماه پیش با قیمت 1529.9 دلار در آمریکا توزیع شده بود. دلیل این موضوع می تواند دلایل متعددی داشته باشد و شاید به میزان فروش کم این مانیتور در آمریکا مربوط شود. دل با کاهش قیمت این محصول، سعی در جلب نظر کاربران چینی برای خرید آن داشته است. لازم به ذکر است که مانیتور منحنی UltraSharp U3824DW هم اکنون از طریق پلتفرم های آنلاین خرده فروشی مانند JD.com در چین قابل تهیه است. باید منتظر بمانیم و ببینیم میزان استقبال از این دستگاه در این بازار جدید به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina