از نمونه صندلی های گیمینگ که به دلیل برخورداری از راحتی و دوام بالا می تواند پاسخگوی نیاز اکثر گیمرهای حرفه ای باشد می توان به صندلی گیمینگ OUTRIDER اشاره کرد. این مدل صندلی گیمینگ توسط مهندسان و طراحان شرکت COUGAR است! OUTRIDER با توجه به بهره مندی از فوم شکل دهنده با چگالی بالا، قاب فلزی، بدنه فولادی و چرم PVC درجه یک قادر است راحتی بیش از حد را به پدید آورده و در نتیجه استفاده طولانی مدت را برای کاربر به وجود خواهد آورد! از دیگر مشخصات ساختاری این مدل صندلی که باعث می شود تا کاربر از راحتی بی نظیری بهره مند شود نیز می توان به نشیمنگاه آن اشاره کرد که مجهز به ابری های سنگین و حجیم بوده تا نشستن طولانی مدت بدون کوچک ترین ناراحتی میسر شود! کوگار جهت تنظیم میزان ارتفاع OUTRIDER نیز از یک پیستون گاز Class 4 استفاده کرده است! قابلیت تنظیم پشتی و دسته ها نیز از دیگر امکانات متعدد این مدل از صندلی شرکت کوگار محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ COUGAR مدل OUTRIDER خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی صندلی گیمینگ کوگار COUGAR OUTRIDER

صندلی گیمینگ جذاب و راحت!

شرکت COUGAR در ساخت صندلی گیمینگ OUTRIDER از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده و با توجه به بهره مندی از فوم شکل دهنده با چگالی بالا راحتی بی نظیری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. در طراحی ظاهری این صندلی نیز از بالشتک نرم و استاندارد در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده تا بتوانید هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی و به منظور تکیه دادن ستون فقرات کاربر اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه و ارتفاع که در اختیار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ OUTRIDER از قابلیت تنظیم زاویه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید با تنظیم از 90 تا 180 درجه برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمنگاه این صندلی گیمینگ کوگار نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و با توجه به جنس بی نظیر (چرم باکیفیت) که صندلی در اختیار دارد می تواند از ایجاد حرارت جلوگیری کرده و هوای خنک را جایگزین کند. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. لازم به ذکر است که صندلی OUTRIDER در سه نسخه مختلف با رنگ های متفاوت تولید شده است که شامل OUTRIDER BLACK (ترکیب رنگ نارجی و مشکی (درصد بالای رنگ مشکی))، OUTRIDER ROYAL (ترکیب رنگ طلایی و مشکی (درصد بالای رنگ مشکی) و OUTRIDER می شود.

معرفی صندلی گیمینگ کوگار COUGAR OUTRIDER

قابلیت تنظیم و ایجاد راحتی!

پشتی قابل تنظیم از امکاناتی است که شرکت COUGAR در طراحی صندلی گیمینگ OUTRIDER از آن استفاده کرده است. این ویژگی به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 180 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر طراحی های مثبت و مهم صندلی گیمینگ OUTRIDER می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر هنگام استفاده از و هنگام تنظیم دسته های آن قادر خواهد بود آن را در 2 جهت اصلی (چپ و راست، بالا و پایین) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید!

معرفی صندلی گیمینگ کوگار COUGAR OUTRIDER

شرکت COUGAR به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ OUTRIDER از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود! تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی صندلی گیمینگ OUTRIDER کوگار محسوب می شود. طراحان شرکت COUGAR جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید!

معرفی صندلی گیمینگ کوگار COUGAR OUTRIDER

چرخ های استاندارد و قابلیت تنظیم میزان ارتفاع!

چرخ های استاندارد نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت کوگار در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ OUTRIDER استفاده کرده است. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز برخوردار هستند. در آخر باید به این اشاره کنیم که چرخ های تعبیه شده دارای روکش PU بوده تا هنگام استفاده از صندلی علاوه بر مقاومت و دوام بیشتر از ایجاد سر و صدا نیز جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر پشتی و دسته ها از قابلیت تنظیم میزان ارتفاع نیز برخوردار بوده تا کاربر بر حسب میزان قد خود اقدام به تنظیم آن کند! در ضمن شرکت کوگار به منظور ایجاد این قابلیت از یک پیستون باکیفیت و جک گازی کلاس 4 بهره برده و برای تغییر سطح مقاومت پشتی از یک پیچ چرخان در قسمت زیرین صندلی استفاده کرده است. با استفاده از این پیچ قادر خواهید بود در هنگام تغییر دادن زاویه صندلی سطح مقاومت آن را نیز کم و یا زیاد کنید.

منبع: root-nation