از شرکت های معتبر و کار درست در دنیای هدست های گیمینگ می توان به Corsair اشاره کرد. این شرکت با تولید محصولات به روز و رفع نیاز کاربران توانسته طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کند. از محصولات گیمینگ تولید شده توسط کورسیر می توان به انواع مختلف کیبورد، ماوس، کیس، رم، پاور و ... اشاره کرد. VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 از رده بالاترین و بهترین هدست های کورسیر محسوب شده و با توجه به برخورداری از قابلیت های رده بالا می تواند حس قرار گرفتن در میدان نبرد را برای کاربر تداعی کند! از قابلیت ها و امکانات ویژه ای که در ساخت این مدل هدست استفاده شده می توان به درایورهای اختصاصی 50 میلی متری، فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون حساس و باکیفیت، طراحی کاملا ارگونومیک، نورپردازی جذاب و ... اشاره کرد. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

حس حضور در میدان نبرد با هدست گیمینگ VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 کورسیر!

راحتی و آسایش بی نظیر هدست گیمینگ کورسیر مدل VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1!

هدست های تولیدی شرکت Corsair با توجه به پدها و هدبند استانداردی که در اختیار دارند راحتی و آسایش را برای کاربران خود به وجود می آورند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از هدست با هیچ گونه چالش و مشکل خاصی روبرو نشده و به انجام بازی های ویدئویی خود بپردازد! در ضمن پارچه های مشبک و باکیفیت Microfiber که در ساخت گوشی های VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 استفاده شده باعث می شود تا پوست از قابلیت تنفس بهره مند شود. این ویژگی احتمال ایجاد گرما و بالا رفتن دما در اطراف گوش را به صفر می رساند! از دیگر قابلیت ها می توان به پدهای ساخته شده از فوم بسیار نرم با قابلیت حالت پذیری اشاره کرد که موجب می شود تا کم ترین فشار ممکن به گوش کاربر وارد شود. همچنین این مدل هدست بدنه باکیفیتی دارد که از جنس آلومینیوم تشکیل شده و می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. جهت جذابیت بیشتر VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 نیز از نورپردازی بر روی کاپ های هدست استفاده شده است.

راحتی و آسایش بی نظیر هدست گیمینگ کورسیر مدل VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1!

قابلیت ارائه صدای بی نظیر!

شرکت Corsair در طراحی هدست گیمینگ VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می توانند محتوای در حال پخش را با بیس قوی و شفافیت و وضوح بالا به گوش کاربر برسانند! همچنین این درایورها با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان را به کاربر می دهند تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و نیز صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوند. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست می توان به حساسیت 116 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 30 کیلوهرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! از جمله امکاناتی که باعث شده تا VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 قادر به ارائه باکیفیت ترین و بی نظیرترین صدا شود، بهره مندی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله است. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید، زیرا به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA V و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. به این ترتیب می تواند همیشه یک قدم از تمامی رقبای خود جلوتر باشید!

حس حضور در میدان نبرد با هدست گیمینگ VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 کورسیر!

قابلیت مکالمه باکیفیت و کنترل آسان هدست!

کورسیر جهت مکالمه از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ هدست گیمینگ VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 استفاده کرده است. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهد. از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت این میکروفون استفاده شده می توان به قابلیت حذف نویز و دریافت صدا از تمام جهات (الگوی قطبی Omni-directional) اشاره کرد. این قابلیت با حذف صداهای اضافی محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! در ضمن این میکروفون از حساسیت -42 دسی بل، امپدانس 2 کیلو اهم و فرکانس پاسخگویی از 100 تا 10 کیلوهرتز نیز بهره مند بوده تا قادر به ارائه بهترین عملکرد در هنگام استریم و استفاده از نرم افزارهای استریم باشد! باید به این نکته اشاره کنیم که با وجود LED اضافه شده بر روی میکروفون این امکان به کاربر داده می شود تا از روشن و یا خاموش بودن میکروفون اطلاع داشته باشد. در ضمن جهت راحتی کاربران شرکت کورسیر در ساخت هدست گیمینگ VOID RGB ELITE USB PREMIUM 7.1 از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ هدست استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده شامل پیچ تنظیم ولوم صدا و قطع و وصل میکروفون می شود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت کورسیر به منظور تنظیم و شخصی سازی کارکرد هدست از نرم افزار اختصاصی استفاده کرده است. این نرم افزار با عنوان Corsair iCUE منتشر شده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا برای تنظیم تمامی جزئیات هدست (تنظیم اکولایزر، نورپردازی، پروفایل های صوتی و ...) را در دست بگیرد!

منبع: tomshardware