هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate را می توان یکی از برترین و بهترین هدست های مخصوص گیمینگ محسوب کرد. این مدل هدست توسط شرکت معتبر Corsair طراحی و به منظور رفع نیاز گیمرهای حرفه ای ساخته شده است! این مدل هدست با توجه به برخورداری از خروجی صدای باکیفیت و میکروفون حرفه ای می تواند برای انجام بازی های ویدئویی و یا اجرای استریم بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت این مدل از هدست خود مورد استفاده قرار داده است می توان به پاسخ فرکانس بسیار خوب، درایورهای 50 میلی متری از نوع Neodymium، نرم افزار اختصاصی جهت تنظیم هدست، فناوری بی سیم جهت برقراری ارتباط، قابلیت پشتیبانی از ویژگی های صوتی کنسول PS5، صدای فراگیر مجازی Dolby Atoms و Windows Sonic، باتری قدرتمند و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate، از بهترین های کورسیر!

طراحی هوشمندانه!

شرکت کورسیر در ساخت هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate از بدنه ای فلزی استفاده کرده است. بدنه فلزی این هدست بی سیم گیمینگ شامل هدفون و هدبند آلومینیومی می شود. با وجود این نوع بدنه می توان گفت که دوام هدست نسبت به دیگر هدست های موجود در بازار بسیار بالا بوده و می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! از معایب بدنه فلزی می توان به وزن نسبتا سنگین آن نسبت به دیگر هدست ها اشاره کرد! گوشی های تعبیه شده نیز از جنس فوم مموری پوشیده شده از چرم می باشد! در ضمن شرکت کورسیر جهت اضافه کردن قابلیت چرخاندن گوشی ها از لولاهایی با قابلیت چرخش استفاده کرده است. لولاهای استفاده شده با توجه به ارائه دامنه خوب از شیب می توانند قرار گیری درست هدفون روی گوش را بهبود ببخشند! چندین کلید نیز به منظور کنترل هدست بر روی کاپ تعبیه شده تا کاربر برای انجام تنظیمات نیاز به کارهای اضافی نداشته باشد. از نمونه کلیدهای تعبیه شده بر روی کاپ می توان به کلید جابجایی نوع اتصال، کنترل صدا، قطع میکروفون و ... می شود. در ضمن هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate با توجه به ظاهر جذابی که در اختیار دارد می تواند سلیقه اکثر گیمرها را پوشش داده و نظر آن ها را به سمت خود جلب کند! از دیگر ویژگی های ظاهری می توان به میکروفون تعبیه شده بر روی کاپ چپ هدست، ابعاد مناسب و وزن کم 382 گرمی اشاره کرد.

هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate، از بهترین های کورسیر!

محدوده فرکانسی مناسب و درایورهای 50 میلی متری!

شرکت Corsair در طراحی هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، صدای واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شود. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 109 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 40 هزار هرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

راحتی استفاده از نمونه امکاناتی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت هدست استفاده کرده و با توجه به قابلیت اتصال به 3 روش مختلف می توان گفت که کاربر بسته به راحتی خود می تواند یکی از روش ها را برای متصل شدن به سیستم مد نظر خود استفاده کند! این هدست دارای درایورهای قدرتمند است و روش های اتصال آن شامل کابل USB، دانگل وایرلس از نوع Slipstream و جک 3.5 میلی متری می شود!

کابل USB-C: قابلیت متصل شدن از طریق USB-C می تواند به شما این امکان را بدهد تا صدایی با بالاترین وضوح و کیفیت را از دستگاه های پشتیبانی کننده دریافت کنید!

دانگل وایرلس Slipstream: از دیگر روش های اتصال به دستگاه هایی بوده که دارای سیستم وایرلس هستند. این سیستم از قابلیت پوشش دادن محدوده ای به اندازه 18 متر بهره مند بوده و با توجه به برخورداری از فناوری تغییر هوشمند فرکانس می تواند سیگنال ها را به صورت قوی ارسال و دریافت کند.

جک 3.5 میلی متری: این روش به دلیل قابلیت پشتیبانی اکثر دستگاه ها (کنسول، موبایل، تبلت، لپ تاپ، انواع مختلف پلیرها و ...) از طرفداران بی شماری بهره می برد.

هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate، از بهترین های کورسیر!

کلیدهای کنترلی و میکروفون!

هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate کورسیر با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می تواند یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز آن را جدا کنید! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیت -42 دسی بل و فرکانس پاسخگویی 100 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. حساسیتی موجود می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید.

نورپردازی نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Virtuoso RGB Wireless XT High-Fidelity Slate استفاده کرده است. نورپردازی این مدل هدست را می توانید بر روی کاپ های تعبیه شده مشاهده کنید! در ضمن شرکت کورسیر به منظور کنترل آسان میزان صدای هدست و قطع و وصل کردن میکروفون نیز از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ هدست استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده این امکان را به کاربر می دهد تا بدون انجام حرکات اضافی و هواس پرتی اقدام به کنترل هدست کند! باتری قدرتمندی نیز در طراحی و ساخت این مدل هدست مورد استفاده قرار گرفته که قادر است در هر بار شارژ شدن، شارژدهی تا 15 ساعت را به ارمغان بیاورد. در ضمن برای شارژ کردن باتری تعبیه شده نیز هیچ مشکلی نداشته و با توجه به پورت USB موجود می توانید اقدام به شارژ کردن باتری کنید.

منبع: corsair