در این مقاله قصد بررسی کامل یکی از مناسب ترین و بهترین ماوس های گیمینگ شرکت کورسیر را که با عنوان Sabre RGB روانه بازار شده است را داریم. ماوس های گیمینگ به دلیل قابلیت ها و امکانات خاصی که در اختیار دارند می توانند یکی از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز یک گیمر باشند. ماوس گیمینگ Sabre RGB کورسیر نیز از قائله مستثنی نبوده و از قابلیت ها و امکانات خاص و ویژه ای بهره مند است. از ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت کورسیر در طراحی و ساخت این مدل از ماوس خود استفاده کرده می توان به وزن و ابعاد مناسب، قابلیت مسیریابی با دقتی فوق العاده، قابلیت برنامه ریزی 8 کلید تعبیه شده، نورپردازی RGB با قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ، نرخ نمونه برداری 100 هرتز، مجهز به سنسور نوری با دقتی برابر با 10000DPI، سوئیچ های Omron با عمری برابر با 20 میلیون کلیک و ... اشاره کرد. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ Sabre RGB از بهترین های کورسیر!

طراحی خوش دست و گیمر پسند ماوس گیمینگ Corsair Sabre RGB!

طراحی ارگونومیک یکی از ویژگی های مثبتی است که شرکت کورسیر در ساخت ماوس گیمینگ Sabre RGB استفاده کرده است. ابعاد مناسب و وزن سبک 100 گرمی از ویژگی های طراحی این ماوس است که آن را تبدیل به یکی از خوش دست ترین ماوس های گیمینگ بازار کرده است. خوش دست بودن ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از تسلط و راحتی بیشتری بهره مند شود و همیشه یک قدم از حریف خود جلوتر باشد! این ماوس با کلیدهای قابل برنامه ریزی طراحی شده تا کاربر با تنظیم این 8 کلید به صورت شخصی بتواند از تسلط بیشتری بهره مند شود. در قسمت پایینی ماوس لوگو و در قسمت بالایی آن اسم برند به صورت عمودی حک شده تا زیبایی ماوس را چندین برابر کرده باشد. نورپردازی از دیگر ویژگی های طراحی شده ماوس گیمینگ Sabre RGB بوده که در 4 منطقه مختلف ماوس اضافه شده تا کاربر هنگام استفاده هیجان بیشتری را تجربه کرده باشد! لازم به ذکر است که شرکت کورسیر جهت برقراری اتصال با سیستم مورد نظر کاربر نیز از کابل USB بهره برده است. کابل استفاده شده در این مدل ماوس از طولی برابر با 1.8 متر برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

طراحی خوش دست و گیمر پسند ماوس گیمینگ Corsair Sabre RGB!

ماوس مخصوص بازی Corsair Sabre RGB با سنسور نوری و سوئیچ Omron

از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی های این ماوس گیمینگ با سیم می توان به سنسور نوری از نوع ADNS-S3988 اشاره کرد. سنسور استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند نیاز هر گیمر برای انجام بازی های مختلف را بی نیاز کند. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 10000 نقطه بر اینچ داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی به دست آورد! در ضمن 125/250/500 نرخ نمونه برداری ماوس گیمینگ Sabre RGB کورسیر محسوب می شود. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده تغییر دهد! لازم به ذکر است شرکت Corsair به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 20 میلیون کلیک باشد!

ماوس مخصوص بازی Corsair Sabre RGB با سنسور نوری و سوئیچ Omron

ماوس گیمینگ Sabre RGB کورسیر با قابلیت برنامه ریزی کلیدها و نورپردازی RGB

شرکت Corsair جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ Sabre RGB از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و در 4 منطقه مختلف ماوس (اسکرول، لوگو، قسمت جلویی و سمت چپ) تعبیه شده است. در ضمن نورپردازی موجود با توجه به قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ همراه با تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که برای تنظیم نوع نورپردازی کار سختی پیش رو نداشته و تنها با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت کورسیر که با عنوان iCUE عرضه شده قادر خواهید بود افکت های مختلف نورپردازی را بر حسب سلیقه شخصی خود انتخاب کرده و یا با نورپردازی های موجود در دیگر محصولات این شرکت همگام سازی کنید! از دیگر امکاناتی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد می توان به قابلیت برنامه ریزی کلیدها بر حسب سلیقه شخصی و تسلط بهتر اشاره کرد.

منبع: tomshardware