برند Corsair از جدیدترین محصول گیمینگ خود رونمایی کرده است. این محصول جدید، یک کیبورد مکانیکال است که با مدل K70 CORE عرضه شده و ویژگی های جذاب و قابل توجهی دارد! از جمله این مشخصات می توان به نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی کامل اشاره کرد که جذابیت های ظاهری سیستم گیمینگ شما را چندین سطح ارتقا می دهد! بیایید مشخصات کلیدی کیبورد کورسیر K70 CORE را بیشتر بررسی کنیم!

با کیبورد جدید کورسیر K70 CORE رنگ و نور را به میز کامپیوتر خود اضافه کنید!

مشخصات کلیدی کیبورد کورسیر Corsair K70 CORE

کیبورد کورسیر K70 CORE به سوئیچ های قرمز خطی و از پیش روغن کاری شده مجهز است و عملکردی دقیق و روان را ارائه می دهد. شما برای فشار دادن کلیدهای این کیبورد، فقط به اعمال نیروی 45 گرم نیاز دارید. همچنین ارتفاع تراولینگ کلیدهای این کیبورد 4 میلی متر است. این ویژگی ها باعث می شوند تا سرعت و دقت تایپ شما ارتقا پیدا کنند و بتوانید کارهای خود را روان تر به پیش ببرید.

با کیبورد جدید کورسیر K70 CORE رنگ و نور را به میز کامپیوتر خود اضافه کنید!

مورد بعدی که باید به آن اشاره شود، دوام بالای کیبورد کورسیر K70 CORE است. ضربه پذیری کلیدهای این کیبورد در حدود 70 میلیون ضربه اعلام شده است که عملکرد بدون نقص این کیبورد را برای چندین سال تضمین می کنند. لازم به ذکر است که پنل بالایی این کیبورد از آلومینیوم مرغوب ساخته شده است و طراحی شیک و با کیفیتی دارد. همچنین روکش کلیدهای این کیبورد از جنس ABS است و به صورت دو رنگ طراحی شده است. کورسیر در ساخت بدنه کیبورد K70 CORE از متریال مخصوص کاهش نویز به صورت دو لایه استفاده کرده تا سروصدا و لرزش های آن در حین انجام بازی به حداقل میزان ممکن برسد.

با کیبورد جدید کورسیر K70 CORE رنگ و نور را به میز کامپیوتر خود اضافه کنید!

یک دکمه چند منظوره در گوشه سمت راست بالای کیبورد کورسیر K70 CORE قرار دارد که دسترسی شما به تنظیمات اصلی مانند کنترل ولوم صدا را بسیار آسان می کند. همچنین این کیبورد دارای چند کلید مالتی مدیای قابل برنامه ریزی است که می توانید کاربردهای دلخواه خودتان را به آنها اختصاص دهید. برای شخصی سازی تنظیمات این کیبورد می توانید از نرم افزار iCUE استفاده کنید.

تمام کلیدهای کیبورد کورسیر K70 CORE از قابلیت نورپردازی RGB برخوردارند. شما می توانید تا 5 کانفیگ نورپردازی کاملاً شخصی سازی شده را در تنظیمات این کیبورد ذخیره کنید و از قابلیت نورپردازی RGB داینامیک آن بهره مند شوید. از دیگر امکاناتی که کیبورد مکانیکال گیمینگ جدید کورسیر در اختیار شما قرار می دهد می توان به تغییر نقشه کلی کلیدها (Key remapping) اشاره کرد. برای این منظور نیز باید از نرم افزار iCUE کمک بگیرید.

با کیبورد جدید کورسیر K70 CORE رنگ و نور را به میز کامپیوتر خود اضافه کنید!

کیبورد کورسیر K70 CORE از طریق کابل به سیستم متصل می شود و دارای صفحه کلید اعداد (نامبر پد) است. پس علاوه بر گیمینگ، می توانید از این کیبورد برای انجام کارهای روزانه و حرفه ای خود نیز بهره ببرید.
در حال حاضر کیبورد مکانیکال جدید کورسیر صرفاً در کشور چین توزیع شده و قیمت آن در حدود 95 دلار است. برنامه های آتی کورسیر برای عرضه این محصول در بازار سایر کشورها را می توانید از طریق وب سایت رسمی این شرکت دنبال کنید.

منبع: gizmochina