از خفن ترین و گیمر پسندترین هدست های موجود در بازار می توان به هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo اشاره کرد. این مدل هدست توسط برند معتبر و نام آشنای Corsair طراحی و عرضه شده است. مهندسان شرکت کورسیر در ساخت این مدل هدست از بدنه ای مستحکم استفاده کرده و با توجه به راحتی و ثبات عملکردی که در اختیار دارد می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال بهبود میزان تجربه صوتی خود هستند! کورسیر از درایورهای 50 میلی متری از نوع نئودیمیوم استفاده کرده و با توجه به برخورداری از تنظیم به صورت اختصاصی می تواند بالاترین کیفیت صدا را داشته باشد. HS60 HAPTIC Stereo قابلیت ارائه بیس عمیق و لمس پذیر (HAPTIC) را داشته و می تواند بعد جدیدی از هیجان گیمینگ را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از ویژگی های مهم این مدل هدست نیز می توان به قابلیت پشتیبانی از صدای فراگیر Windows Sonic، امپدانس خرجی 32 اهم، میکروفون قدرتمند و تنظیمات صوتی مختلف اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بهبود تجربه صوتی با هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo کورسیر!

محکم، راحت و بادوام!

شکل ظاهری جذاب از ویژگی های مهم و مثبت هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo کورسیر محسوب می شود. شکل ظاهری این هدست برگرفته از طرح چریکی بوده و به همین دلیل می تواند کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند! همچنین برای افرادی که به دنبال هدست ارگونومیک هستند می تواند بهترین گزینه باشد. ارگونومیک بودن این هدست باعث می شود تا کاربر بدون کوچک ترین خستگی اقدام به استفاده طولانی مدت از آن کند. مواد به کار رفته در ساخت آن باعث شده تا از میزان وزن مناسب 419 گرمی برخوردار باشد. در نتیجه کاربر می تواند ساعت های زیادی بدون احساس خستگی از این هدست گیمینگ کورسیر استفاده کند. شرکت کورسیر جهت افزایش هر چه بیشتر راحتی کاربر از پدهای بسیار نرم نیز استفاده کرده است. در ضمن علاوه بر پدها و هدبند، بدنه آن نیز از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده تا هنگام سقوط از ارتفاع و یا ضربات احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد. از دیگر ویژگی هایی که باعث شده تا این مدل هدست از راحتی بیشتری بهره مند شود نیز می توان به هدبند نرم اشاره کرد. جهت مکالمه صوتی کاربر با هم تیمی های خود نیز از میکروفون حساس بر روی کاپ چپ هدست استفاده شده است. میکروفون اضافه شده با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کند!

بهبود تجربه صوتی با هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo کورسیر!

فناوری های صوتی و درایورهای قدرتمند!

Corsair جهت بالا بردن میزان کیفیت و بهبود عملکرد هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo از فناوری های متعددی بهره برده است. از نمونه فناوری های صوتی استفاده شده در این مدل هدست می توان به فناوری صوتی پیشرفته بیس لمس پذیر (Tactile/Haptic Bass Effect)، فناوری Taction و صدای فراگیر Windows Sonic اشاره کرد. فناوری Taction این امکان را به هدست می دهد تا صداهایی که از پایین ترین حد فرکانسی برخوردار هستند را با بالاترین دقت پخش کرده و افکت ساب ووفر بی نظیری داشته باشد! Corsair با توجه به استفاده از فناوری صوتی پیشرفته بیس لمس پذیر (Tactile/Haptic Bass Effect) و همکاری با Taction Technologies توانسته به کاربر این امکان را بدهد تا در هنگام مقابله با دشمنان خود در بازی های شوتر، حس حضور در میدان نبرد را به بهترین شکل ممکن احساس کند! Windows Sonic نیز از دیگر فناوری های استفاده شده در این مدل هدست محسوب می شود. با وجود این فناوری می توان گفت که کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی می تواند از قابلیت شنیدن صدای دشمنان خود در 360 درجه از محیط بازی برخوردار شود!

شرکت کورسیر در طراحی هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 111 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود.

بهبود تجربه صوتی با هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo کورسیر!

مجهز به میکروفون حساس و قابلیت کنترل راحت هدست!

از امکاناتی که جهت برقراری مکالمه در ساخت هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo استفاده شده نیز می توان به میکروفون حساس و باکیفیت اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از نوع یک جهته بوده و می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط به صورت صوتی باشد. از ویژگی های موجود در میکروفون نیز می توان به حساسیتی برابر با -40 dB و فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! میکروفون تعبیه شده با توجه به قابلیت جداسازی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در هنگام عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کند. کلیدهای کنترلی از دیگر امکانات اضافه شده در هدست گیمینگ HS60 HAPTIC Stereo کورسیر محسوب می شود. کلیدهای تعبیه شده بر روی گوشی های هدست این امکان را به شما می دهد تا برای فعال و غیر فعال سازی میکروفون، تنظیم شدت حالت Haptic و تنظیم میزان صدا اقدام کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کورسیر برای برقراری ارتباط با سیستم مد نظر کاربر از پورت USB استفاده کرده و با توجه به برخورداری از نرم افزار اختصاصی iCUE نیز می توان به تنظیمات کلی هدست دسترسی پیدا کرد.

منبع: soundguys