سری HS هدست های گیمینگ کورسیر به دلیل بهره مندی از عملکرد بی نظیر می توانند رضایت 100 درصدی کاربران را به همراه داشته باشند! از نمونه هدست های سری HS کورسیر می توان به مدل HS35 Stereo Green  اشاره کرد. این مدل هدست یکی از بهترین هدست هایی است که می تواند برای استفاده کاربران حرفه ای و دیگر کاربرها مناسب باشد! کاربر با استفاده از این مدل هدست حرفه ای می تواند از درایورهای 50 میلی متری، میکروفون حساس با قابلیت حذف نویز، کلیدهای کنترلی، پاسخ دهی مناسب، اتصال سیمی و ... بهره مند شود! هدست گیمینگ HS35 Stereo Green با توجه به برخورداری از رابط 3.5 میلی متری از قابلیت سازگاری با انواع مختلف دستگاه های دیجیتال که مجهز به ورودی 3.5 میلی متری هستند برخوردار است. این ویژگی باعث شده تا این مدل از هدست شرکت کورسیر مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت Corsair خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی هدست گیمینگ Corsair HS35 Stereo Green

طراحی هدست گیمینگ کورسیر HS35 Stereo Green!

ظاهر شیک و مدرن از ویژگی های طراحی هدست گیمینگ HS35 Stereo Green محسوب شده و می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند! شرکت کورسیر در ساخت این مدل هدست از طراحی ارگونومیک بهره برده است. طراحی ارگونومیک این مدل از هدست باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نشده و از راحتی بیشتری برخوردار شود. با توجه به اندازه مناسب کاپ های تعبیه شده این امکان به کاربران دارای گوش های بزرگ داده می شود تا از راحتی استفاده از این مدل هدست بهره مند شوند! هدبند تعبیه شده نیز همانند سایر قسمت های هدست از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن و ابعاد مناسب از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست گیمینگ HS35 Stereo Green استفاده شده است. درایورهای استفاده شده در این هدست نیز از قطر 50 میلی متری برخوردار بوده و با توجه به برخورداری از میکروفون حساس نیز می توان گفت که با یک هدست همه چیز تمام روبرو هستیم! میکروفون تعبیه شده از قابلیت جداسازی برخوردار بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کند! شرکت کورسیر همچنین به منظور کنترل راحت نیز از کلیدهای کنترلی بر روی کاپ های هدست استفاده کرده است. لازم به ذکر است که با توجه به وزن سبک 250 گرمی که این مدل هدست در اختیار دارد به کاربر این امکان را خواهد داد تا بدون کوچک ترین مشکل اقدام به استفاده طولانی مدت از هدست کند.

طراحی هدست گیمینگ کورسیر HS35 Stereo Green!

مجهز به درایورهای 50 میلی متری و میکروفون حساس!

شرکت Corsair از درایورهای 50 میلی متری در ساخت هدست گیمینگ HS35 Stereo Green استفاده کرده است. از ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی در فرکانس های مختلف اشاره کرد. درایورهای 50 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 113 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

از دیگر امکاناتی که در ساخت هدست گیمینگ HS35 Stereo Green استفاد شده نیز می توان به میکروفون باکیفیت و حساس آن اشاره کرد. شرکت کورسیر در طراحی این مدل هدست خود از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به قابلیت حذف نویز، حساسیتی برابر با -38 دسی بل و پاسخ فرکانسی از 100 تا 10 کیلوهرتز اشاره کرد. حساسیت -38 دسی بل می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. قابلیت حذف نویز نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. این میکروفون از قابلیت جداسازی، چرخش به سمت بالا و پایین برخوردار بوده تا کاربر قادر باشد در صورت بلا استفاده ماندن آن را به پشت هدفون هدایت کرده و یا آن را جدا کند.

بررسی هدست گیمینگ Corsair HS35 Stereo Green

قابلیت سازگاری با انواع دستگاه های دیجیتال و برخورداری از کلیدهای کنترلی!

از دیگر ویژگی هایی که می تواند برای یک هدست مهم باشد می توان به نوع رابط آن اشاره کرد. طراحان شرکت کورسیر جهت سازگاری هدست گیمینگ HS35 Stereo Green در ساخت آن از رابط جک 3.5 میلی متری استفاده کرده اند. این نوع رابط با توجه به طرفداران زیاد و استفاده در اکثر دستگاه ها این امکان را به کاربر می دهد تا برای ارتباط با دستگاه های مختلف با هیچ چالشی روبرو نشود. از نمونه دستگاه هایی که قابلیت برقراری ارتباط با آن ها میسر است می توان به انواع کنسول بازی (Play Station 4 & 5, XboX X & S Series, Nintendo Switch)، انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... اشاره کرد. قابلیت تغییر میزان صدا به وسیله کلید چرخان نیز می تواند بهترین و حرفه ای ترین ویژگی طراحی شده این مدل از هدست محسوب شود! این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا با چرخاندن آن اقدام به کم و یا زیاد کردن میزان صدای پخش شده هدست کنید! علاوه بر قابلیت کنترل میزان صدا، قابلیت قطع و یا وصل کردن میکروفون نیز در هدست گیمینگ HS35 Stereo Green کورسیر تعبیه شده است! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از هدست شرکت کورسیر از قابلیت سازگاری با صدای فراگیر Windows Sonic نیز برخوردار بوده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از قابلیت شنیدن صدای دشمنان خود در 360 درجه از محیط بازی باشد!

منبع: tomsguide