Corsair از نمونه شرکت های معتبر محسوب می شود که فعالیت های خود را از سال 1984 در آمریکا شروع کرده است. این شرکت با توجه به طراحی و عرضه محصولاتی با بالاترین کیفیت و به روزترین استانداردها، توانسته علاوه بر به دست آوردن طرفداران و کاربران بی شمار، جوایزهای زیادی را کسب کند. از جمله جوایز کسب شده شرکت کورسیر نیز می توان به 3 برند برتر تجهیزات گیمینگ (2019) و جایزه طلایی بخش PC Gaming 2019 استرالیا اشاره کرد. در این مقاله قصد بررسی تخصصی و کامل یکی از محصولات برتر و محبوب این شرکت که با عنوان ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB روانه بازار شده است را داریم. این مدل ماوس با توجه به اندازه و وزن مناسبی که در اختیار دارد می تواند تسلط بیشتر را برای کاربران به ارمغان بیاورد. قابلیت های زیادی به منظور بالا بردن میزان تسلط و راحتی نیز در ساخت این مدل ماوس استفاده شده که شامل فناوری بی سیم SlipStream، بهره مندی از 6 کلید مختلف با قابلیت شخصی سازی نوع عملکرد، نورپردازی RGB، بدنه ای ساخته شده از مواد اولیه باکیفیت، قابلیت اتصال با دو روش، دقت بالا همراه با طول عمری برابر با 50 میلیون کلیک می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB کورسیر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با ماوس گیمینگ HARPOON RGB کورسیر!

طراحی حرفه ای ماوس گیمینگ Corsair HARPOON RGB!

شرکت کورسیر به منظور تسلط بیشتر کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از وزن 99 گرمی در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر مدت زمان زیادی بدون احساس خستگی و چالش های دیگر، از بازی کردن لذت ببرد! کناره های ماوس نیز دارای برآمدگی است که کاربر با تکیه دادن انگشت خود علاوه بر تسلط بیشتر موجب عدم خستگی انگشتان خود می شود. در نمای جلویی این ماوس نیز شاهد 6 دکمه مختلف خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید. نورپردازی RGB نیز یکی دیگر از ویژگی های ظاهری این ماوس محسوب می شود که در زیر لوگوی موجود در قسمت انتهایی ماوس تعبیه شده است. بدنه ای باکیفیت که از بهترین مواد اولیه ساخته شده یکی دیگر از ویژگی های این ماوس محسوب می شود. بدنه باکیفیت باعث می شود تا ماوس در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع نیز مقاومت بالایی داشته باشد! در ضمن شرکت کورسیر جهت برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال از 2 روش سیمی و بی سیم بهره برده است. این قابلیت به کاربران این امکان را خواهد داد تا برای برقراری ارتباط با هیچ چالشی روبرو نشوند!

طراحی حرفه ای ماوس گیمینگ Corsair HARPOON RGB!

ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB با حسگر اپتیکال و قابلیت اتصال به 2 روش مختلف

کورسیر به منظور برقراری اتصال ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB با لپ تاپ، کامپیوتر و ... از 2 روش مختلف استفاده کرده است. روش های موجود در این مدل از ماوس شامل بی سیم (SlipStream) و باسیم می شود. فناوری SlipStream یکی از بهترین روش های موجود در ماوس های بی سیم است که به دلیل مصرف پایین انرژی و رفع مشکلاتی که کابل می تواند داشته باشد تبدیل به محبوب ترین روش اتصال شده است. این فناوری با اتصال دادن دانگل USB پرسرعت که به صورت انحصاری توسط شرکت کورسیر طراحی شده قادر است ارتباط بسیار قدرتمندی را برای ارائه کردن داشته باشد. همچنین این فناوری از قابلیت پوشش محیط تا شعاع 10 متری برخوردار بوده و با توجه به دیرکرد ارسال سیگنالی (کم تر از 1 میلی ثانیه) که در اختیار دارد می تواند سریع ترین واکنش ها را برای شما به ارمغان بیاورد. با این قابلیت دیگر فرقی ندارد که روی مبل نشسته و یا پشت میز هستید! در ضمن با توجه به کابل 1.8 متری که در داخل جعبه جا گذاری شده این امکان را خواهید داشت تا به صورت سیمی نیز به دستگاه مد نظر خود متصل شوید. قابلیت اتصال سیمی نیز به شما این امکان را می دهد تا برای اتصال به انواع مختلف دستگاه های دیجیتال هیچ مشکلی نداشته باشید. شرکت کورسیر به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال PMW3325 استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 10000DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بهترین و لذت بخش ترین لحظات را در هنگام انجام کارها به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد!

ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB با حسگر اپتیکال و قابلیت اتصال به 2 روش مختلف

ماوس مخصوص بازی Corsair HARPOON RGB با نورپردازی RGB و 6 کلید قابل برنامه ریزی

شرکت Corsair جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی این ماوس اپتیکال گیمینگ نیز از نوع RGB بوده و قابلیت شخصی سازی دارد! در ضمن شرکت کورسیر نورپردازی این مدل ماوس را در زیر لوگویی که در قسمت انتهایی ماوس طراحی شده استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ بی سیم مدل HARPOON RGB کورسیر نیز از قابلیت شخصی سازی عملکرد و برنامه ریزی برخوردار بوده که با استفاده از نرم افزار اختصاصی iCUE می توانید اقدام به برنامه ریزی آن ها کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس از ویژگی های دیگری همچون قابلیت شارژدهی هنگام روشن بودن نورپردازی از 20 تا 60 ساعت، سوئیچ هایی از نوع Omron و کلیدهایی با عمر 50 میلیون کلیک برخوردار است.

ماوس مخصوص بازی Corsair HARPOON RGB با نورپردازی RGB و 6 کلید قابل برنامه ریزی

منبع: corsair