ساعت هوشمند Coros Pace 3 یکی از مدل های جمع و جور و جدید بازار است که در چند استایل مختلف عرضه شده است. بر اساس اعلام شرکت سازنده، این ساعت هوشمند مجموعه ای از امکانات کاربردی را درون بدنۀ 11.7 میلی متری خود جای داده و می تواند تا 24 روز بدون نیاز به شارژ شدن، به عملکرد بدون نقص خود ادامه دهد. دلیل طول عمر باتری عالی ساعت هوشمند Coros Pace 3، صفحه نمایش LCD آن است که با کمترین میزان مصرف انرژی، روشنایی ایده آلی را ارائه می دهد. بیایید با این گجت پوشیدنی جدید بیشتر آشنا شویم.

بررسی فنی ساعت هوشمند Coros Pace 3

شرکت Coros فروش ساعت هوشمند Pace 3 را آغاز کرده است. این گجت به GPS داخلی مجهز است و صفحه نمایش آن فقط 1.2 اینچ سایز دارد. بر اساس اعلام این شرکت، ساعت هوشمند جدید Pace 3 به صفحه نمایش ترنس فلکتیو پیشرفته با پنل LCD تکیه دارد که رزولوشن 240x240 پیکسل را به ارمغان می آورد و توانایی نمایش حداکثر 64 رنگ را دارد. در شرایطی که برند Garmin ساعت های سری Venu 3 خود را به یک پنل AMOLED پیشرفته و شفاف مجهز کرده است، صفحه نمایش کم مصرف ساعت Coros Pace 3 می تواند یک برگ برندۀ بزرگ برای آن در بازار رقابتی ساعت های هوشمند باشد.

بر اساس گزارش های دریافتی، ساعت Pace 3 از طول عمر باتری 24 روزه بهره می برد که در مقایسه با ساعت گارمین Venu 3 10 روز بیشتر است. علاوه بر این، پنل LCD ترنس فلکتیو این ساعت هوشمند حتی در زیر نور خورشید هم کیفیت عملکرد خود را حفظ می کند و در هر شرایطی اطلاعات در حال نمایش بر روی آن برای کاربر واضح باقی می ماند.

بررسی فنی ساعت هوشمند Coros Pace 3

شرکت Coros از پنج LED و چهار سنسور تشخیص دهندۀ عکس در پنل پشتی ساعت هوشمند Pace 3 استفاده کرده است که برای اندازه گیری معیارهای سلامتی کاربرد دارد. بر همین اساس این ساعت هوشمند قادر به بررسی و اندازه گیری معیارهایی مانند ضربان قلب، کیفیت خواب و سطح اکسیژن خون است. همچنین ساعت هوشمند Coros Pace 3 از اکثر فعالیت های ورزشی رایج مانند دویدن، دوچرخه سواری، حرکات قدرتی، اسکی و... به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این گجت دارای استاندارد 5ATM است و بدون هیچ دغدغه ای می توانید آن را در زیر دوش آب یا در حال شنا کردن در استخر با خود به همراه داشته باشید.

ساعت هوشمند Coros Pace 3 از سرویس های مکان یابی مختلف شامل BeiDou، Galileo، GLONASS، QZSS و البته GPS پشتیبانی می کند و با انواع اپلیکیشن های ترد پارتی مانند Komoot و Stryd سازگار است. از دیگر امکانات این گجت پوشیدنی می توان به قطب نمای دیجیتال، فشار سنج و دما سنج اشاره کرد که در شرایط مختلف می توانند به کمک شما بیایند.

بررسی فنی ساعت هوشمند Coros Pace 3

کاربران می توانند ساعت هوشمند Coros Pace 3 را همراه با بندهای نایلونی یا سیلیکونی سفارش دهند. قیمت این گجت پوشیدنی جدید در حال حاضر 229 دلار اعلام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت هوشمند Pace 3 می توانید به صفحه این محصول در وب سایت رسمی Coros (به آدرس https://coros.com/pace3) مراجعه کنید.

منبع: notebookcheck