گیمرهایی که به دنبال صندلی حرفه ای و مناسب می گردند تا با استفاده از آن ساعت های طولانی را مشغول انجام بازی های ویدئویی خود باشند، استفاده از صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R1S Rose را پیشنهاد می کنیم! این مدل صندلی از ظاهری کاملا شاد و روشن برخوردار بوده و می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده کاربرانی که از طریق سایت های معروف یوتیوب، توئیچ، دیسکورد و یا حتی آپارات مشغول استریم هستند باشد! این مدل صندلی گیمینگ در دو نسخه (سفید / صورتی) و (سفید / صورتی / مشکی)  طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است. قابلیت کنترل نقاط مختلف صندلی از جمله پشتی، دسته ها، ارتفاع و ... را می توان از مشخصات مهم و مثبت Caliber R1S Rose محسوب کرد. شرکت کولر مستر جهت راحتی هر چه بیشتر کاربر از مواد اولیه هوشمند و رده بالا استفاده کرده است!

پوشش استفاده شده بر روی صندلی از نوع PU بوده و با توجه به قابلیت تنفس این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت استفاده طولانی مدت از صندلی دچار تعریق در قسمت نشیمنگاه و پشتی نشود! به منظور استراحت دادن به سر و گردن از یک بالشتک با قابلیت جابجایی در قسمت بالایی صندلی و جهت پر کردن گودی کمر نیز از یک بالشتک در قسمت انتهایی پشتی استفاده شده که قادر است راحتی بی نظیر و فوق العاده ای را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R1S Rose خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید! لازم به ذکر است که با مراجعه به قسمت اخبار و مقالات سایت شرکت ایده برتر پارسیان می توانید دسترسی کامل به دیگر مقاله هایی که به بررسی صندلی های گیمینگ و یا دیگر محصولات گیمینگ پرداخته شده است را داشته باشید!

مشخصات صندلی کولر مستر Caliber R1S Rose

صندلی گیمینگ جذاب و گیمرپسند!

یکی از دلایلی که باعث می شود تا صندلی گیمینگ مورد استقبال زیادی قرار بگیرد می توان به شکل ظاهری جذاب و کاربرپسند اشاره کرد. مهندسان و طراحان شرکت کولر مستر نیز از این موضوع مطلع بوده و در ساخت صندلی گیمینگ Caliber R1S Rose از این ویژگی استفاده کرده اند! از مشخصات ظاهری این مدل صندلی می توان به رنگ های روشن و شاد اشاره کرد که متشکل از رنگ های صورتی و سفید است! با قرار دادن این صندلی در اتاق گیمینگ خود می توانید رنگ و لعاب تازه ای را به وجود بیاورید. در ضمن شرکت کولر مستر جهت پوشش سلیقه های بیشتر نیز این مدل از صندلی گیمینگ خود را در یک نسخه دیگر طراحی کرده که از رنگ های مشکی، صورتی و سفید تشکیل شده است. با این ویژگی می توان گفت که کاربران برای انتخاب صندلی انتخاب بیشتری خواهند داشت!

طراحان کولر مستر علاوه بر شکل ظاهری، در زمینه راحتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند! از مشخصاتی که به منظور راحتی بیشتر کاربر در ساخت Caliber R1S Rose مورد استفاده قرار گرفته می توان به بالشتک مخصوص جهت تکیه دادن سر و گردن تعبیه شده در قسمت بالایی صندلی و بالشتک مخصوص پر کردن گودی کمر به همراه پوشش های PU اشاره کرد که به منظور امکان تنفس و جلوگیری از تعریق اضافه شده است. با وجود قابلیت تنظیم پشتی، دسته ها و ارتفاع صندلی نیز می توان راحتی بیشتری را به وجود آورد. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد اهرم هایی جهت تنظیم پشتی و ارتفاع به همراه چرخ های استاندارد هستیم. لازم به ذکر است این مدل صندلی گیمینگ شرکت Cooler Master از وزنی برابر با 21.5 کیلوگرم برخوردار بوده و قادر به تحمل وزن تا 150 کیلوگرم است!

مشخصات صندلی کولر مستر Caliber R1S Rose

قابلیت تنظیم صندلی به صورت حرفه ای!

شرکت کولر مستر به منظور ایجاد راحتی بیشتر برای کاربر در ساخت صندلی گیمینگ Caliber R1S Rose از قابلیت تنظیم قسمت های مختلف بهره برده است. از نمونه قسمت های قابل تنظیم می توان به پشتی آن اشاره کرد. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 180 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. در ضمن شرکت کولر مستر به منظور ایجاد این قابلیت از یک پیستون باکیفیت و جک گازی مخصوص بهره برده و برای تغییر سطح مقاومت پشتی از یک پیچ چرخان در قسمت زیرین صندلی استفاده کرده است. با استفاده از این پیچ قادر خواهید بود در هنگام تغییر دادن زاویه صندلی سطح مقاومت آن را نیز کم و یا زیاد کنید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در 2 جهت مختلف (بالا و پایین) تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید!

مشخصات صندلی کولر مستر Caliber R1S Rose

مجهز به بالشتک های کاربردی و چرخ های استاندارد!

از ملزومات صندلی های گیمینگ که به منظور ایجاد شرایط استفاده طولانی مدت کاربر از صندلی اضافه می شود می توان به بالشتک نرم اشاره کرد که در قسمت انتهایی پشتی قرار می گیرد. بالشتکی که مهندسان و طراحان Cooler Master در ساخت صندلی گیمینگ Caliber R1S Rose مورد استفاده قرار داده اند از ویژگی ها و قابلیت خاص تری نسبت به دیگر صندلی ها برخوردار بوده و می تواند راحتی متفاوت تر و بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. اندازه مناسب از ویژگی های بالشتک موجود بوده که قادر است با پوشش دادن وسط ستون فقرات، میزان راحتی و آسودگی کاربر را تا حد زیادی بالا ببرد. کولر مستر به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالشتک نرم در قسمت بالایی صندلی نیز استفاده کرده تا کاربر با تکیه دادن گردن خود بر روی آن از بروز آسیب های جدی جلوگیری کند. بالشتک تعبیه شده در صندلی گیمینگ Caliber R1S Rose با توجه به قابلیت شخصی سازی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! در ضمن بالشتک تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود!

مشخصات صندلی کولر مستر Caliber R1S Rose

مهندسان شرکت کولر مستر از یک پیستون بالابر گازی که دارای گواهینامه Class 4 است استفاده کرده و با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده طولانی مدت کاملا مناسب باشد. چرخ های استاندارد نیز از دیگر امکاناتی است که این شرکت در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Caliber R1S Rose استفاده کرده است. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا بتواند مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و قابلیت چرخش 360 درجه ای را در اختیار کاربر قرار دهد.

منبع: coolermaster