صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo از نمونه صندلی های ارگونومیک و راحت در بازار محسوب می شود که قصد بررسی و آشنایی با آن را داریم! این مدل صندلی توسط مهندسان شرکت مشهور Cooler Master طراحی و به منظور استفاده برای فعالیت های مختلف عرضه شده است. ارگونومیک بودن این صندلی باعث می شود تا کاربر هنگام نشستن بر روی آن از راحتی و آسایش بیشتری نسبت به دیگر صندلی ها بهره مند شود! قابلیت تغییر نقاط مختلف صندلی از جمله تکیه گاه، دسته ها و حتی ارتفاع نیز می تواند راحتی استفاده از صندلی را تا چندین برابر بیشتر کند! از یک بالشتک نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده شده تا کاربر با تکیه دادن سر خود از بروز آسیب های جدی جلوگیری کند! پشتی توری نیز در طراحی Hybrid 1 Ergo استفاده شده که باعث می شود تا با رد و بدل شدن هوا از بروز تعریق در کمر کاربر جلوگیری شده و امکان استفاده طولانی مدت از صندلی فراهم شود! با وجود فوم هایی با چگالی بالا که در ساخت این صندلی گیمینگ استفاده شده نیز می توان گفت که کاربر با نشستن بر روی آن می تواند از راحتی چندین برابری بهره مند شود. در ضمن از یک تکیه گاه کمری نیز در ساخت این صندلی استفاده شده که با توجه به قابلیت تنظیم می تواند از بروز خستگی جلوگیری کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Hybrid 1 Ergo، مناسب برای فعالیت های مختلف!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ!

طراحی شیک و حرفه ای که شرکت کولر مستر در ساخت صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo استفاده کرده را می توان یکی از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی ها محسوب کرد. این مدل صندلی با توجه به بهره مندی از طراحی که در اختیار دارد می تواند علاوه بر چندین برابر کردن زیبایی محل استفاده، هیجان و لذت انجام بازی های ویدئویی را نیز تا چند برابر بیشتر خواهد کرد. شرکت Cooler Master در ساخت این صندلی نیز از اسکلت تماما فولادی استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا صندلی از مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و دیگر آسیب ها بهره مند باشد! پایه های صندلی نیز از آلومینیوم باکیفیت بوده و همچون بدنه آن از استقامت و مقاومت بالایی برخوردار است! از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. علاوه بر گودی طراحی شده از یک بالشتک نیز در قسمت مرکزی استفاده کرده تا راحتی گیمر را بیش از پیش کرده باشد!

در قسمت بالایی صندلی نیز از یک بالشتک دیگر استفاده کرده تا کاربر هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo از قابلیت تنظیم زاویه تا 180 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. لازم به ذکر است که شرکت کولر مستر در ساخت نشیمنگاه این صندلی از فوم قالب گیری سرد استفاده کرده که می تواند با عبور دادن هوا از خود منجر به کاهش تجمع گرما شده و در نتیجه راحتی کاربر تا چندین برابر بیشتر خواهد شد!

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Hybrid 1 Ergo، مناسب برای فعالیت های مختلف!

قابلیت تنظیم صندلی به صورت حرفه ای!

شرکت کولر مستر به منظور ایجاد راحتی بیشتر برای کاربر در ساخت صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo از قابلیت تنظیم قسمت های مختلف بهره برده است. از نمونه قسمت های قابل تنظیم می توان به پشتی آن اشاره کرد. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 180 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. در ضمن شرکت کولر مستر به منظور ایجاد این قابلیت از یک پیستون باکیفیت و جک گازی Class 4 مخصوص بهره برده و برای تغییر سطح مقاومت پشتی از یک پیچ چرخان در قسمت زیرین صندلی استفاده کرده است. با استفاده از این پیچ قادر خواهید بود در هنگام تغییر دادن زاویه صندلی سطح مقاومت آن را نیز کم و یا زیاد کنید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در 3 جهت (پایین و بالا، جلو و عقب، چپ و راست) تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید!

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Hybrid 1 Ergo، مناسب برای فعالیت های مختلف!

قابلیت تنظیم ارتفاع و برخورداری از بالشتک طبی!

کاربر علاوه بر امکان تنظیم تکیه گاه این امکان را نیز خواهد داشت تا با تنظیم ارتفاع صندلی نیز بتواند بهترین زاویه را برای خود به وجود آورد. طراحان خوش ذوق شرکت کولر مستر جهت استراحت، اذیت نشدن و جلوگیری از خستگی گردن کاربر در ساخت صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo از بالشتک مخصوص استفاده کرده است. بالشتک استفاده شده در قسمت بالایی صندلی تعبیه شده و با توجه به جنس نرم و مرغوبی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کند. از ویژگی های موجود در بالشتک تعبیه شده نیز می توان به قابلیت تنظیم با فرم گردن کاربر و انعطاف پذیری اشاره کرد. در ضمن این بالشتک از جنس مموری فوم ساخته شده تا کاربر قادر باشد با یک حرکت ساده آن را با گردن خود سازگار کند! لازم به ذکر است با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاعی که بالشتک در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! تکیه گاه ستون فقرات نیز همانند بالشتک تعبیه شده جهت راحتی کاربر اضافه شده و با توجه به ساختار ریل مانندی که در اختیار دارد این امکان به کاربر داده شده تا بر حسب راحتی خود ارتفاع آن را تنظیم کرده و به نقطه ایده آل دست پیدا کند!

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Hybrid 1 Ergo، مناسب برای فعالیت های مختلف!

چرخ های استاندارد نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت کولر مستر در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo استفاده کرده است. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز برخوردار هستند. در ضمن چرخ های این صندلی نیز از بهترین مواد اولیه تشکیل شده تا هنگام استفاده از صندلی علاوه بر مقاومت و دوام بیشتر از ایجاد سر و صدا نیز جلوگیری کند. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که صندلی گیمینگ Hybrid 1 Ergo کولر مستر از قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم نیز برخوردار است!

منبع: coolermaster