مدتی است که از عرضه PS5، جدیدترین نسل از کنسول های محبوب پلی استیشن می گذرد و در همین مدت هم این کنسول بازی طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از تفاوت های اصلی PS5 با PS4 و نسخه های قبلی آن در کنترلر آن است! سونی با عرضه کنترلر DualSense تحولی در این زمینه ایجاد کرده و لذت بازی را برای کاربران PS5 نسبت به قبل چندین برابر کرده است. اما هنوز هم برخی از کاربران هستند که از کنترلر PS4 برای بازی با پلی استیشن 5 استفاده می کنند (البته در صورت سازگار بودن بازی با این کنترلر!). در این مقاله بهترین کنترلرهای سازگار با کنسول PS5 را به شما معرفی می کنیم. با این کنترلرها می توانید اوج هیجان را از انجام بازی با جدیدترین نسل کنسول بازی سونی تجربه کنید! با ما همراه باشید.

کنترلر DualSense – یک انتخاب واضح و مسلم!

کنترلر DualSense – یک انتخاب واضح و مسلم!

DualSense کنترلر رسمی سونی برای کنسول PS5 است. این کنترلر از دسته DualShock 4 ابعاد بزرگتری دارد و طراحی آن به گونه ای است که لمس دکمه ها و تریگرها را برای کاربر آسان تر کرده است. همچنین این کنترلر امکان حس کامل محیط بازی را به شما می دهد و این امکان را ایجاد می کند تا بتوانید حرفه ای تر بازی کرده و مهارت های ویژه خود در محیط بازی را به کار بگیرید! DualSense تنها کنترلری است که با استفاده از آن می توانید تمام بازی های PS5 را تجربه کنید.

کنترلر DualShock 4 Wireless Controller for PlayStation 4 – همان نسخه کلاسیک و همیشگی!

کنترلر DualShock 4 Wireless Controller for PlayStation 4 – همان نسخه کلاسیک و همیشگی!

نسخه استاندارد DualShock 4 کنترلر اصلی کنسول PS4 است. اما می توان از آن در کنار کنسول PS5 هم استفاده کرد. اما این کنترلر برای بازی های PS4 کاربرد دارد که امکان اجرای آنها بر روی PS5 هم وجود دارد. پس اگر می خواهید تا بازی های جدید و اختصاصی PS5 را تجربه کنید، باید حتماً یک کنترلر DualSense تهیه کنید. DualShock 4 همان کنترلر آشنایی است که حتی گیمرهای معمولی و تازه کار هم حتماً تجربه استفاده از آن را دارند!

کنترلر Razer Raiju Tournament Edition (2019) – بالاترین کیفیت

کنترلر Razer Raiju Tournament Edition (2019) – بالاترین کیفیت

کنترلرهای ساخت برندهای دیگر (third-party) نیز که موفق به اخذ گواهینامه سونی شده اند، می توانند در کنار PS5 مورد استفاده قرار گیرند. البته این کنترلرها نیز تنها برای بازی های قدیمیِ سازگار شده با PS5 قابل استفاده هستند و برای بازی های اختصاصی PS5 کاربرد ندارند. کنترلر Razer Raiju یکی از بهترین ها در میان این کنترلرها است. شما می توانید برچسب دکمه ها و دیگر بخش های این کنترلر را مطابق با سلیقه خود تغییر داده و به بهترین تجربه بازی با استفاده از آن دست پیدا کنید.

کنترلر Nacon Revolution V2 – طراحی نامتقارن

کنترلر Nacon Revolution V2 – طراحی نامتقارن

اگر وایرلس نبودن کنترلر کنسول برایتان اهمیتی ندارد، کنترلر Nacon Revolution V2 یک انتخاب عالی برای شما است. این کنترلر برای انجام بازی های PS4 بر روی کنسول PS5 کارایی بالایی دارد. نکته قابل توجه در رابطه با این کنترلر طراحی نامتقارن آن است که جلوه ای خاص و متمایز به آن بخشیده است. به طور کلی از لحاظ ظاهری می توان آن را شبیه به کنترلر ایکس باکس وان دانست.

چنانچه قصد خرید کنسول پلی استیشن 5 و کنترلر آن با بهترین قیمت بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral