مینی پی سی Chuwi HeroBox 2023 رسماً معرفی و راهی بازار شده است. این دستگاه تنها در یک کانفیگ با پردازنده اینتل آلدر لیک سری N عرضه شده و به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. لازم به ذکر است که این مینی کامپیوتر جدید در واقع آخرین نسخۀ به روز رسانی شدۀ مدل HeroBox 2020 است و مشخصات سخت افزاری آن ارتقا پیدا کرده است.

مشخصات مینی پی سی Chuwi HeroBox 2023

کامپیوتر کوچک Chuwi HeroBox 2023 طراحی ظاهری مشابهی با نسل قبلی خود دارد و ارتقاهای صورت گرفته در این دستگاه به بخش داخل بدنه آن مربوط می شود. از نحوه نام گذاری این مدل جدید نیز می توان این نکته را دریافت کرد که هدف از ارائه آن، به روز رسانی های ظاهری و فیزیکی نبوده است. به هر حال بد نیست به این نکات اشاره کنیم که مینی کامپیوتر Chuwi HeroBox 2023 به بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیوم مجهز است و حجم داخلی آن 0.97 لیتر اعلام شده است. این دستگاه با ابعاد 188x138x37 میلی متر عرضه شده و تنها 510 گرم وزن دارد. این ابعاد جمع و جور و وزن سبک به شما این امکان را می دهد تا مینی پی سی جدید Chuwi را به راحتی در کنار مانیتور بر روی میز قرار دهید یا حتی آن را از طریق پایه های نگهدارنده به زیر میز کار خود متصل کنید. این مینی کامپیوتر با استاندارد VESA سازگار است و امکان اتصال آن از طریق پایه نگهدارنده به بدنه مانیتور هم وجود دارد. پس می توان گفت مینی کامپیوتر Chuwi HeroBox 2023 انعطاف پذیری بالایی در هنگام نصب دارد و می تواند در قالب سناریوهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. همه چیز به شما و محیط کاری شما دارد!

مشخصات مینی پی سی Chuwi HeroBox 2023

مجهز بودن به پورت ها و درگاه های ارتباطی متعدد یکی دیگر از امکانات قابل توجه مینی کامپیوتر Chuwi HeroBox 2023 است. به طور دقیق تر باید گفت که این مینی پی سی به پورت های USB 3.0 (دو عدد)، USB-C، USB 2.0 (دو عدد)، VGA، LAN و جک صدا مجهز است. همچنین یک اسلات microSD بر روی بدنه آن تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا ظرفیت حافظه ذخیره سازی دستگاه را متناسب با نیازهای خود افزایش دهید.

مینی کامپیوتر Chuwi HeroBox 2023 تنها با یک کانفیگ عرضه شده و در آن از پردازنده اینتل N100 استفاده شده است. پردازنده N100 در مقایسه با پردازندۀ سلرونِ به کار رفته در نسل قبلی این مینی پی سی، تا 2.34 برابر قدرتمند تر است و این موضوع باعث ارتقای چشمگیر عملکرد نسل جدید این دستگاه شده است. لازم به ذکر است که مدل جدید HeroBox 2023 بر اساس فرآیند 10 نانومتری و معماری اینتل Alder Lake-N طراحی شده است.

مشخصات مینی پی سی Chuwi HeroBox 2023

با اینکه مینی کامپیوتر Chuwi HeroBox 2023 در ابتدا با قیمت تخفیف خوردۀ 159 دلاری برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته بود، اما قیمت اصلی این دستگاه 199 دلار اعلام شده است. کاربران (در بازارهای جهانی) برای خرید این دستگاه می توانند مستقیماً از طریق وب سایت رسمی این برند اقدام نمایند.

منبع: gizmochina