برند افسانه ای دنیای ساعت، کاسیو، به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با مدل DWH5600 رونمایی کرده است. این ساعت از نوع هیبریدی است و در قالب سری G-Shock عرضه شده است. کاسیو این ساعت هوشمند را به عنوان جایگزین مدل GBDH2000 که در اوایل سال 2023 به بازار آمده بود، معرفی کرده است. اگر می خواهید با مشخصات ساعت هوشمند کاسیو جی شاک DWH5600 بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای متن همراه باشید.

ساعت هوشمند کاسیو G-Shock DWH5600

ساعت هوشمند هیبریدی جدید کاسیو جی شاک از چندین حالت اختصاصی برای بررسی فعالیت های روزمره شامل دویدن، تمرینات ورزشی، قدم زدن و ورزش حرفه ای پشتیبانی می کند. همچنین این گجت به مجموعه ای از سنسورهای بررسی سلامت بدن مجهز شده است و از قابلیت مانیتور ضربان قلب بهره می برد.

سنسور اپتیکال ساعت هوشمند G-Shock DWH5600 از نور LED برای بررسی جریان خون استفاده می کند و کوچکترین تغییر در ضربان قلب کاربر را به اطلاع او می رساند. همچنین این ساعت هیبریدی به یک شتاب سنج برای شمارش تعداد قدم های کاربر مجهز شده است. نکته قابل توجه در رابطه با ساعت جدید کاسیو، مجهز بودن آن به GPS داخلی است که به خصوص در هنگام دویدن، قدم زدن، دوچرخه سواری یا کوهنوردی کارایی بالایی دارد.

ساعت هوشمند کاسیو G-Shock DWH5600

ساعت هوشمند هیبریدی کاسیو جی شاک DWH5600 دارای ساختار مستحکمی است و در مقابل شوک، ضربه و سقوط از ارتفاع مقاوم سازی شده است. همچنین این ساعت هوشمند در هنگام قرار گرفتن در عمق 200 متری آب آسیب نمی بیند و به فعالیت دقیق خود ادامه می دهد. این ویژگی باعث شده تا ساعت جدید کاسیو برای شناگران و حتی غواصان به انتخاب ایده آلی تبدیل شود.

منظور از کلمه «هیبرید» که در نام ساعت هوشمند کاسیو جی شاک DWH5600 به کار رفته این است که این گجت علاوه بر شارژ از طریق پورت USB، از قابلیت شارژ شدن با نور خورشید هم برخوردار است. این ساعت هوشمند قابلیت نمایش زمان جهانی در 38 شهر بزرگ دنیا را دارد و زمان های طلوع و غروب خورشید را نیز تشخیص می دهد. لازم به ذکر است که کرنومتر این گجت از توانایی اندازه گیری حداکثر 100 ساعت بهره می برد. همچنین تایمر آن از حداکثر 60 دقیقه پشتیبانی می کند.

شما می توانید حداکثر 4 آلارم روزانه را در ساعت هوشمند کاسیو G-Shock DWH5600 تنظیم کنید. صفحه نمایش این ساعت از فناوری Always-On (همیشه روشن) برخوردار است و برای این منظور از نور LED اتوماتیک بهره می برد. این ساعت هوشمند به قابلیت اعلام آلارم با ویبره هم مجهز شده است.

ساعت هوشمند کاسیو G-Shock DWH5600

جدیدترین ساعت هوشمند کاسیو از همان طراحی کلاسیک و نوستالژیک مدل های قبلی بهره می برد. با این وجود کاسیو در ساخت برخی قطعات آن (شامل بدنه، قاب اطراف صفحه نمایش و بند) از مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست کرده است. بدنه این ساعت هوشمند از کربن تقویت شده با فیبر ساخته شده است. این برای اولین بار است که شاهد استفاده از چنین متريالی در ساخت یکی از ساعت های سری G-Shock هستیم!

ساعت هوشمند کاسیو جی شاک G-Shock DWH5600 هم اکنون از طریق وب سایت رسمی کاسیو برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. قیمت پیش خرید این گجت، 300 دلار اعلام شده است. باید ببینیم کاسیو این ساعت جذاب را به بازارهای جهانی نیز عرضه می کند یا آن را فقط برای توزیع در کشور ژاپن آماده کرده است.

منبع: gizmochina