به روز رسانی های مایکروسافت برای هوش مصنوعی Bing Chat همچنان دارد و تقریباً هر چند روز یک بار شاهد اضافه شدن یک سری ویژگی های جدید به این چت بات هوش مصنوعی هستیم. این بار به نظر می رسد که مایکروسافت بر روی این موضوع تمرکز کرده است که افراد در هر پیام، چه میزان از افکار خود را می توانند با بینگ چت در میان بگذارند. به عبارت دیگر، بینگ چت دارد به مسیری می رود که بتواند به شکل بی وقفه تری به صحبت های افراد گوش دهد و در جریان جزئیات پیام های آنها قرار گیرد.

اکنون بینگ چت به شما اجازه می دهد تا پیام هایی با طول دو برابر نسبت به قبل ارسال کنید

در همین راستا اکنون تعداد کاراکترهای قابل ارسال در هر پیام برای بینگ چت، نسبت به قبل دو برابر شده است. تا پیش از این، کاربران مجاز بودند تا در هر پیام حداکثر 2000 کاراکتر را تایپ کنند؛ اما اکنون به نظر می رسد که این میزان محدودیت به 4000 کاراکتر افزایش پیدا کرده است. این موضوع برای اولین بار توسط یک کاربر توییتری فاش شده است و احتمال می رود که به زودی برای تمامی کاربران بینگ چت در دسترس قرار گیرد.

اکنون بینگ چت به شما اجازه می دهد تا پیام هایی با طول دو برابر نسبت به قبل ارسال کنید

شاید این تغییر کوچک و جزئی به نظر برسد، اما فراموش نکنید که دو برابر شدن طول پیام های ورودی، حجم کاری بینگ چت در پشت صحنه را هم دو برابر می کند! با این که هنوز هم ممکن است 4000 کاراکتر برای برخی از کاربران کافی نباشد (به خصوص برای کسانی که به طور حرفه ای و جدی تری از بینگ چت استفاده می کنند)، اما این میزان محدودیت طول پیام نیازهای عمدۀ کاربران معمولی و متوسط را به خوبی برطرف خواهد کرد. در مقام مقایسه بد نیست بدانید که برخی چت بات های هوش مصنوعی که برای رقابت با بینگ چت عرضه شده اند، اجازه ارسال 100000 توکن در هر پیام را به کاربران خود می دهند!

به هر حال 4000 کاراکتر در هر پیام ورودی کاملاً استاندارد است و بر روی سرعت پاسخ دهی بینگ چت تأثیر منفی نمی گذارد. مسلماً هر چه طول پیام ورودی بیشتر باشد، مدل زبانی به کار رفته در چت بات کار سخت تری برای درک پیام و آماده سازی پاسخ خواهد داشت. فقط کافی است نگاهی به سرعت پاسخ دهی عذاب آور ChatGPT بیندازید تا به اهمیت این موضوع پی ببرید!

درست است که طول پیام های ورودی بینگ چت دو برابر شده است، اما هنوز محدودیت تعداد پاسخ های دریافتی از این چت بات هوش مصنوعی بر سر جایش است! به این ترتیب شما در هر چت، همچنان می توانید حداکثر 20 پاسخ از بینگ چت دریافت کنید. با اینکه بسیاری از کاربران بینگ چت از این محدودیت راضی نیستند، اما مایکروسافت معتقد است که 20 پاسخ در هر چت کافی است و می توان در قالب این تعداد پیام یک مکالمه کامل و جامع را انجام داد!

اکنون بینگ چت به شما اجازه می دهد تا پیام هایی با طول دو برابر نسبت به قبل ارسال کنید

به نظر نمی رسد که مایکروسافت برای اضافه کردن قابلیت «دو برابر شدن طول پیام ورودی» به بینگ چت محدودیت خاصی را برای کاربران خود در نظر بگیرد. پس اگر هنوز این قابلیت برای شما در دسترس قرار نگرفته، فقط کافی است کمی صبر کنید.

افرادی که تا به اینجا از این ویژگی جدید استفاده کرده و پیام های 4000 کاراکتری را به بینگ چت ارسال کرده اند، از سرعت پاسخ دهی آن شگفت زده شده اند! چرا که سرعت بینگ چت در پاسخ دادن به پیام های 4000 کاراکتری هیچ تغییری نسبت به پیام های 2000 کاراکتری نداشته است. این موضوع یک نقطه قوت بزرگ برای مایکروسافت و Bing Chat به حساب می آید.

منبع: windowscentral