مایکروسافت به ادغام بیشتر هوش مصنوعی با سرویس های خود ادامه می دهد و در همین راستا به تازگی یک آپدیت بزرگ را برای نسخه موبایل مرورگر Edge ارائه داده است. این آپدیت برای تمام دستگاه های اندرویدی و iOS ارائه شده و قابلیت های آنالیز محتوایی Bing Chat را برای کاربران این پلتفرم ها در دسترس قرار داده است. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

آپدیت بزرگ بینگ چت برای نسخه موبایل Edge

تا امروز، بینگ چت در مرورگر Edge موبایل فقط به اطلاعاتی که مستقیماً در این سرویس وارد می شد دسترسی داشت و نمی توانست محتوای سایت هایی را که با مرورگر اج به صورت مستقل باز کرده اید، تشخیص دهد. اما اکنون همانند نسخه دسکتاپ Edge، بینگ چت در اپلیکیشن اج موبایل می تواند صفحات وبی را که باز کرده اید ببیند و محتوای آنها را آنالیز کند. به عبارت دیگر، اکنون شما می توانید از قابلیت های بینگ چت در نسخه موبایل اج هم به طور کامل بهره مند شوید.

به عنوان مثال اگر در حال مشاهده یک دستور غذا در یک سایت هستید، می توانید از بینگ چت بپرسید که در این دستور برای پختن این غذا به چند عدد تخم مرغ اشاره شده است؟ سپس بینگ چت متن این صفحه را می خواند و پاسخ را به شما ارائه می دهد!

آپدیت بزرگ بینگ چت برای نسخه موبایل Edge

همچنین مایکروسافت امکان آنالیز «متن انتخاب شده توسط کاربر» را نیز به نسخه موبایل مرورگر Edge اضافه کرده است. شما می توانید بخشی از متن را که مد نظر دارید انتخاب کنید تا Edge در همان بخش به دنبال پاسخ سؤالات شما بگردد! این قابلیت امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. به عنوان مثال اگر معنای یک کلمه یا عبارت را ندانید، می توانید آن را سلکت کنید و از Edge معنای آن را بپرسید.
به این ترتیب دیگر نیازی به جستجوی متن های اینترنتی طولانی برای یافتن پاسخ هایتان نخواهید داشت و می توانید از بینگ چت و مرورگر Edge بخواهید تا این کار را به جای شما انجام دهند! حتماً برایتان پیش آمده که در هنگام جستجو برای یک سؤال کوچک، با مقاله های اینترنتی طولانی و چندین صفحه ای مواجه شده باشید! به خصوص دانشجویان تجربه این شرایط را زیاد دارند! بینگ چت و Edge شما را از خواندن متن های طولانی و اطلاعات اضافه بی نیاز می کنند و در عرض چند ثانیه پاسخ را به شما ارائه می دهند؛ فقط کافی است تا وب سایت مربوطه را با مرورگر Edge باز کنید و سپس بدون نیاز به مراجعه به هیچ سرویس دیگری، از مرورگر بخواهید تا به دنبال مطلب مورد نظر شما در آن صفحه بگردد!

آپدیت بزرگ بینگ چت برای نسخه موبایل Edge

مایکروسافت پس از رونمایی از Bing Chat، ظرف چند ماه گذشته تجربه های جنون آمیزی با هوش مصنوعی داشته است و با جدیت تمام در حال ادغام کردن این فناوری با سرویس های خود است! در همین راستا اخیراً این غول آمریکایی دنیای تکنولوژی ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی را برای گوشی های اندرویدی و iOS معرفی کرده است. از جمله این ویژگی های جدید می توان به ویجت اختصاصی و پین شدۀ Bing برای هوم اسکرین دستگاه های اندرویدی و iOS اشاره کرد که امکان چت متنی یا صوتی را به صورت مستقیم فراهم آورده است. همچنین کیبورد SwiftKey به تازگی به قابلیت «نوشتن متن با هوش مصنوعی» مجهز شده است.

منبع: windowscentral