تا همین چند سال پیش بود که ایده گوشی تاشو برای بسیاری از ما عجیب و دور از ذهن به نظر می رسید و حتی بسیاری معتقد بودند که صحبت از این گوشی ها فقط در حد ایده باقی نمی ماند و هیچ گاه شاهد فروش یک گوشی که صفحه نمایش آن از وسط تا می شود در مغازه ها نخواهیم بود! اما اکنون که در سال 2022 قرار داریم، چندین و چند گوشی تاشو در بازار موجود است و حتی در آینده ای نزدیک قرار است تا به تعداد آنها اضافه نیز بشود. یکی از محبوب ترین گوشی های تاشوی دنیا، گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3 است که نسبت به نسل های قبلی صفحه نمایش بزرگتر، دوربین با کیفیت تر و ظرفیت رم بیشتری دارد و از قلم لمسی S Pen هم به خوبی پشتیبانی می کند. درست است که این گوشی به تنهایی کارایی بالایی دارد، اما با استفاده از لوازم جانبی با کیفیت در کنار آن، می توانید از کار کردن با این گوشی تاشو لذت بیشتری ببرید! در این مقاله لیستی از بهترین لوازم جانبی سازگار با گوشی گلکسی Z Fold 3 را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

قاب محافظ Spigen Neo Hybrid S – از گوشی خود محافظت کنید!

این لوازم جانبی تجربه کار با گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 را برای شما ارتقا می دهند

گوشی تاشوی Z Fold 3 قیمت بالایی دارد و مسلماً دوست ندارید تا در اثر آسیب های غیر احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین یا خراشیدگی آسیب ببیند! پس بهتر است برای آن یک قاب تهیه کنید! بهترین گزینه برای این گوشی، قاب تولید شده توسط خود سامسونگ با نام S Pen Folio Cover است. اما این قاب گوشی سامسونگ قیمت بالایی دارد و می توانید با صرف هزینه کمتر نسبت به خرید قاب محافظ Neo Hybrid S از برند Spigen اقدام کنید! این قاب سبک و باریک است و دارای یک پایه نگهدارنده هم است؛ همچنین به بهترین شکل همراه با گوشی شما تا می شود!

شارژر وایرلس ماشین DearHot 15W Qi – برای استفاده از گوشی در ماشین

شارژر وایرلس ماشین DearHot 15W Qi – برای استفاده از گوشی در ماشین

این نگهدارنده و شارژر گوشی با گیره فوق العاده بزرگ خود یکی از بهترین انتخاب ها برای زمانی است که می خواهید از گوشی Z Fold 3 در ماشین استفاده کنید. با استفاده از این نگهدارنده، می توانید در حین رانندگی به گوشی خود دسترسی داشته باشید و با ابزارهای مسیریابی به سادگی کار کنید. همچنین این نگهدارنده گوشی از فست شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و زمانی که گوشی را بر روی آن قرار می دهید، به صورت اتوماتیک شارژدهی را آغاز می کند.

ایربادز ترو وایرلس Samsung Galaxy Buds 2 – موسیقی با بالاترین کیفیت

ایربادز ترو وایرلس Samsung Galaxy Buds 2 – موسیقی با بالاترین کیفیت

به نظر می رسد که پیوند میان گوشی های تاشوی Z Fold با ایربادز وایرلس Galaxy Buds 2 را در آسمان ها بسته اند! این دو دستگاه به بهترین شکل ممکن با یکدیگر pair می شوند و صدا بین آنها با بالاترین کیفیت منتقل می شود. شما می توانید در صورت نیاز صدا را از ایربادز به گوشی و از گوشی به ایربادز انتقال دهید بدون اینکه کوچکترین افتی در کیفیت آن ایجاد شود. با وجود اینکه به طور کلی ایربادزهای وایرلس گجت های کاملاً مستقلی هستند، اما می توان ایربادز Galaxy Buds 2 را یک همراه اختصاصی عالی برای گوشی های گلکسی سامسونگ دانست.

قلم لمسی Samsung Galaxy S Pen Fold Edition – ابزار یادداشت عالی برای شما

قلم لمسی Samsung Galaxy S Pen Fold Edition – ابزار یادداشت عالی برای شما

شاید فکر کنید که دلیل قیمت بالای گوشی Galaxy Z Fold 3 این است که در جعبه آن یک قلم لمسی S Pen هم وجود دارد! اما این طور نیست و شما باید قلم لمسی را به صورت جداگانه بخرید! مسلماً باید به سراغ قلم لمسی شناخته شده Samsung S Pen بروید؛ و خوشبختانه یک نسخه اختصاصی برای گوشی های تاشوی Fold توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. این قلم لمسی تنها 1.5 میلی متر ضخامت دارد و کارایی بالایی در کنار Z Fold 3 خواهد داشت.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz – محافظت از صفحه نمایش گوشی

محافظ صفحه نمایش Supershieldz – محافظت از صفحه نمایش گوشی

زمانی که گوشی Galaxy Z Fold 3 را انتخاب می کنید، باید خود را برای محافظت از دو صفحه نمایش آماده کنید! بنابراین باید محافظی با طراحی متفاوت نسبت به مدل های رایج تهیه نمایید. محافظ صفحه نمایش Supershieldz در یک پک دو عددی عرضه شده و از هر دو نمایشگر این گوشی تاشو محافظت می کند. گلس های موجود در این پک از فناوری 3D بهره می برند و نصب آنها بر روی نمایشگر به سادگی و بدون ایجاد هیچ پونه حبابی انجام می شود. ضمن اینکه این گلس دارای لایه ضد خش است.

کابل Anker USB C – بهتر است یک کابل اضافه به همراه داشته باشید

کابل Anker USB C – بهتر است یک کابل اضافه به همراه داشته باشید

گوشی Galaxy Z Fold 3 برای کارهای حرفه ای و چند منظوره طراحی شده است. پس بهتر است تا کابل اضافی همراه با آن به همراه داشته باشید تا خیالتان بابت امکان شارژ کردن آن در هر زمانی از طول روز راحت باشد. برای این منظور کابل USB-C برند انکر بهترین گزینه است. بسته این کابل شامل دو کابل 1.8 متری USB-A به USB-C از جنس نایلون است که از فست شارژ 15 واتی پشتیبانی می کنند.

منبع: androidcentral