گوشی های پرچم دار سامسونگ همیشه به مجهز بودن به بهترین سخت افزار (و البته نرم افزار) مشهور بوده اند. گوشی Galaxy S21+ نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود اینکه یک سال از زمان عرضه آن به بازار می گذرد، اما شما می توانید بر روی استفاده از آن برای چند سال حساب باز کنید! اما اگر می خواهید تا طول عمر گوشی خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می کنیم تا یک قاب محافظ برای آن تهیه کنید. اما کدام قاب ها برای گوشی سامسونگ گلکسی S21+ مناسب ترند؟ در لیست زیر برخی از آنها را برای شما گردآوری کرده ایم. در میان این قاب ها از مدل های فوق مستحکم تا مدل های شفاف که طراحی جذاب گوشی را در معرض دید قرار می دهند، دیده می شود. برای مشاهده سایر مدل ها به بخش دوم مقاله مناسب ترین قاب ها برای گوشی سامسونگ Galaxy S21 Plus بر روی سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

قاب محافظ Caseology Parallax – انتخاب کاربران

قاب محافظ Caseology Parallax – انتخاب کاربران

همیشه نباید برای خرید بهترین قاب های محافظ به سراغ برندهای شناخته شده و معروف بروید! به عنوان مثال قاب Parallax از برند Caseology شاید چندان مشهور نباشد، اما به بهترین شکل از گوشی S21+ شما محافظت می کند. این قاب در رنگ های خاکستری، صورتی، مشکی و بنفش عرضه شده و ظاهر زیبایی دارد. الگوی موجود بر روی پنل پشتی این قاب علاوه بر جلوه زیبایی که به آن بخشیده، باعث می شود تا گوشی محکم تر در دست قرار بگیرد. ضمن اینکه این قاب های محافظ دارای گواهینامه ارتشی در زمینه مقاومت در برابر سقوط است.

قاب محافظ Ringke Air-S – خوش رنگ و خوش دست

قاب محافظ Ringke Air-S – خوش رنگ و خوش دست

برند Ringke بیشتر به دلیل قاب ها شفافش شناخته می شود؛ اما سری Air-S نیز از زمان عرضه توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند! با اینکه بیشتر قاب های TPU با رنگ خسته کننده مشکی تولید می شوند، اما Ringke این سری از قاب های خود را با رنگ های جذابی ارائه داده است. در قسمت کناری این قاب یک بریدگی هم تعبیه شده که می توانید از آن برای اتصال بند آویز، مچ بند و حتی بندهای تزئینی استفاده کنید.

قاب محافظ UAG Pathfinder – محافظت کامل در حد استانداردهای نظامی

قاب محافظ UAG Pathfinder – محافظت کامل در حد استانداردهای نظامی

برند Urban Armor Gear یا UAG یکی از قدیمی ترین و البته قابل اعتمادترین برندها در زمینه تولید قاب های مستحکم به شمار می آید و قاب مدل Pathfinder یک دلیل خوب در اثبات ادعای ماست! این قاب تست های ارتشی را در راه اخذ استاندارد MIL-STD 810G را با موفقیت پشت سر گذاشته و به طور کامل در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم است. همچنین طراحی لانه زنبوری این قاب قابلیت مدیریت سایز را به آن اضافه کرده است.

قاب محافظ Spigen Liquid Crystal Glitter – پر زرق و برق و جذاب

قاب محافظ Spigen Liquid Crystal Glitter – پر زرق و برق و جذاب

برند Spigen قاب هایی ساده و امتحان پس داده را تولید می کند؛ اما گاهی مدل های متفاوت و جذاب نیز در میان محصولات آن دیده می شود! یکی از آنها مسلماً قاب Liquid Crystal Glitter است که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید. این قاب به صورت شفاف (ترنس پرنت) طراحی شده و به شما اجازه می دهد تا طراحی ظاهری زیبای پنل پشتی گوشی S21+ خود را ببینید! همچنین الگوی چشمک زن و براق به کار رفته در آن جلوه ای جذاب تر به گوشی می دهد و خط و خش های جزئی را به خوبی پوشش می دهد. ضمن اینکه این قاب بسیار باریک و سبک هم هست.

قاب محافظ Speck Presidio Perfect Mist

قاب محافظ Speck Presidio Perfect Mist

قاب های Speck اغلب دقیقاً با گوشی فیت می شوند و درجه حفاظتی عالی را در یک پکیج باریک به ارمغان می آورند. قاب Presidio Perfect Mist از این برند سطحی نرم و انعطاف پذیر دارد و از گوشی شما در مقابل سقوط از ارتفاع حدود 4 متری محافظت می کند. همچنین این قاب در مقابل باکتری ها و آلودگی های محیطی مقاوم است و در ساخت آن از تکنولوژی Microban استفاده شده است.

منبع: androidcentral