درست است که گوشی Moto G Pure بهترین گوشی اندرویدی یا یک مدل پرچم دار نیست، اما به هر حال امکانات ضروری کار با اندروید را دارد و نیازهای روزمره بسیاری از کاربران عادی را برطرف می کند. پس قطعاً این گوشی ارزش محافظت شدن در برابر آسیب ها را دارد و باید برای آن یک قاب تهیه کنید! مسلماً دوست ندارید تا گوشی تان صدمه ببیند و مجبور شوید تا برای خرید یک گوشی جدید متحمل هزینه های اضافی شوید! برای اینکه کارتان راحت تر شود، در این مقاله چند مدل از بهترین قاب ها برای گوشی Moto G Pure برند موتورولا را به شما معرفی کرده ایم. جهت مشاهده با ما همراه باشید.

قاب محافظ DALUX MetKase Hybrid Slim Phone Case – زیبا و مستحکم

قاب محافظ DALUX MetKase Hybrid Slim Phone Case – زیبا و مستحکم

قاب های ضد شوک سری MetKase از برند DALUX ضخامت بسیار کمی دارند و در رنگ بندی متنوع و جذابی عرضه شده اند. در میان مدل های این سری، قاب به رنگ آبی استخوانی به طور اختصاصی برای گوشی Moto G Pure طراحی شده است. این قاب علیرغم استحکام بالایی که دارد، وزن زیادی به گوشی اضافه نمی کند و حمل آن آسان است. همچنین به طور کامل در برابر ضربه مقاومت دارد.

قاب محافظ Foluu Clear Case – یک انتخاب براق و شفاف

قاب محافظ Foluu Clear Case – یک انتخاب براق و شفاف

قاب های شفاف (یا همان ترنس پرنت) برای کسانی که دوست دارند تا رنگ اصلی بدنه گوشی شان توسط دیگران دیده شود، انتخاب مناسب تری است. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، قاب شفاف Foluu را مدنظر داشته باشید. هر چهار گوشه این قاب دارای ضخامت بیشتری نسبت به سطح بدنه هستند و از TPU سخت ساخته شده اند. این نوع طراحی به دفع بهتر ضربه های احتمالی کمک زیادی می کند. همچنین این قاب مانند اغلب مدل های شفاف به مرور زمان زرد رنگ نمی شود و برای مدتی طولانی شفافیت اولیه خود را حفظ می کند.

قاب محافظ HRWireless MetKase Series with Spring Technology – جشنواره ای از رنگ ها!

قاب محافظ HRWireless MetKase Series with Spring Technology – جشنواره ای از رنگ ها!

اگر طرح و رنگ برایتان مهم است، به سراغ قاب های سری HRWireless MetKase بروید! این قاب ها با الگوهای پرینت شده مختلف عرضه شده اند و لباسی جذاب بر تن گوشی موتو G Pure شما می کنند! همچنین می توانید یکی از مدل های ساده و بدون طرح آنها را انتخاب کنید. در این قاب ها از تکنولوژی Spring استفاده شده که باعث سازگاری بیشتری قاب با محافظ صفحه نمایش می شود.

قاب محافظ BNIUT Non-Slip Protective Phone Cover – محکم به دستتان می چسبد!

قاب محافظ BNIUT Non-Slip Protective Phone Cover – محکم به دستتان می چسبد!

قاب BNIUT به صورت ضد لغزش طراحی شده و در پنج رنگ مختلف در دسترس قرار گرفته است. بر روی سطح این قاب، شاهد یک طرح برجسته ریز هستیم که باعث می شود تا گوشی موتو G Pure شما محکم تر در دستتان قرار گیرد و حتی به آن بچسبد! درست است که این قاب کمی زمخت به نظر می آید، اما می توان از دوام و طول عمر آن اطمینان کامل داشت. به طوری که برای استفاده هر روزه در طولانی مدت می توان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد.

قاب محافظ CSTMCASE Leather Wallet Case – حمل گوشی همراه با پول نقد!

قاب محافظ CSTMCASE Leather Wallet Case – حمل گوشی همراه با پول نقد!

با استفاده از قاب چرمی CSTMCASE می توانید گوشی هوشمند خود را به همراه پول نقد و کارت های اعتباری تان در کنار هم حمل کنید. این قاب به شکل یک کیف پول دستی طراحی شده و در هنگام باز کردن آن با تعداد زیادی جایگاه برای قرار دادن کارت و اسکناس مواجه می شوید. حتی شما می توانید این قاب را به طور کامل باز کرده و از آن به عنوان پایه نگهدارنده گوشی برای تماشای فیلم و عکس استفاده کنید.

اما به عنوان کلام آخر باید ذکر کنیم که سایر مدل های این قاب ها در مقاله بهترین قاب ها برای گوشی موتورولا Moto G Pure بخش دوم آورده شده و شما میتوانید بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان آنها را مشاهده کنید.

منبع: androidcentral