دیگر چیزی به زمان عرضه گوشی اقتصادی Google Pixel 6a به بازار باقی نمانده است. پس اگر می خواهید این گوشی را خریداری کنید، بهتر است که با بهترین لوازم جانبی سازگار با آن از همین حالا آشنا شوید. به خصوص اینکه قرار نیست در جعبه این گوشی شاهد قرارگیری شارژر باشیم! پس اولین چیزی که باید به فکر خرید آن باشید، شارژر است. تعداد پورت ها، توان خروجی، پشتیبانی از فست شارژ 18 واتی، سازگاری با دستگاه های دیگر مانند Pixel Buds و کروم بوک و.... مواردی هستند که باید در هنگام خرید شارژر گوشی گوگل پیکسل 6a به آنها توجه داشته باشید. اگر در انتخاب شارژر مناسب برای این گوشی دچار سردرگمی شده اید، لیست زیر می تواند به کمک شما بیاید.

شارژر Anker Nano Pro 20W – محبوبیت بالا در میان کاربران

شارژر Anker Nano Pro 20W – محبوبیت بالا در میان کاربران

محال است که بحث با کیفیت ترین شارژرها مطرح شود و نامی از انکر به میان نیاید! شارژرهای این برند طی چندین سال اخیر به طور گسترده در بازار به فروش رفته اند و از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. شارژر کوچک اما توانمند انکر که با نام Nano Pro 20W عرضه شده، از پروفایل شارژینگ PPS گوگل و فناوری های PIQ 3.0 و مدیریت هوشمند گرما پشتیبانی می کند و از بهترین انتخاب ها برای گوشی پیکسل 6a به شمار می آید.

شارژر USB-C چند پورته UGREEN 65W – مجهز به پورت های متعدد

شارژر USB-C چند پورته UGREEN 65W – مجهز به پورت های متعدد

شارژر USB-C چند پورته UGREEN 65W قادر به ارائه شارژدهی بیش از نیاز گوشی پیکسل 6a است و به شما این امکان را می دهد تا حداکثر چهار دستگاه را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. چیزی که در رابطه با این شارژر جلب توجه می کند، توزیع انرژی هوشمندانه آن بین دستگاه ها است. با یک نگاه به نمودار این شارژر می توانید متوجه شوید که هر پورت دارای چه شدت جریانی در شرایط استفاده تکی یا ترکیبی از آنها است. این شارژر سه پورت USB-C و یک پورت USB-A را در اختیار شما قرار می دهد.

شارژر فندکی USB-C مدل Baseus 160W – برای ماشین شما

شارژر فندکی USB-C مدل Baseus 160W – برای ماشین شما

می توانید گوشی خود را با شارژر فندکی USB-C قدرتمند Baseus 160W نیز شارژ کنید. این شارژر به چهار پورت، شامل دو پورت USB-C و دو پورت USB-A مجهز است و حداکثر توان 160 وات را ارائه می دهد. این شارژر از فناوری PPS برای شارژ سریع دستگاه های پیکسل پشتیبانی می کند و با فناوری های QC 5.0 و PD 3.0 هم سازگاری دارد. حتی اگر از هر چهار پورت این شارژر به صورت هم زمان استفاده کنید، هیچ گونه افت سرعت شارژردهی برای پورت های آن رخ نخواهد داد.

شارژر دیواری Kovol Sprint 25W PD به همراه کابل – یک انتخاب قابل اعتماد

شارژر دیواری Kovol Sprint 25W PD به همراه کابل – یک انتخاب قابل اعتماد

شارژر دیواری Kovol Sprint 25W به همراه یک کابل 1.5 متری USB-C با قابلیت پشتیبانی از فناوری PD ارائه شده است که کارایی و ارزش خرید آن را افزایش داده است. در کنار پشتیبانی از پروتکل PPS که برای شارژ سریع گوشی Pixel 6a ضروری است، این شارژر ویژگی های دیگری هم دارد. به عنوان مثال دو شاخه آن قابل تا شدن است که به خصوص در هنگام سفر و جابجایی آن به کار شما خواهد آمد.

پاوربانک فست شارژ Elecjet PowerPie P20 45W – شارژ در هر مکانی که بخواهید!

پاوربانک فست شارژ Elecjet PowerPie P20 45W – شارژ در هر مکانی که بخواهید!

شارژر پرتابل PowerPie P20 45W ظرفیت فوق العاده 20000 میلی آمپر ساعت را در اختیار شما می گذارد و از فناوری PD 3.0 پشتیبانی می کند. پس در هر جایی که هستید و در تمام طول روز، می توانید گوشی خود را بالاترین سرعت شارژ کنید! این پاوربانک به پورت های USB-C و USB-A و نشانگرهای LED مجهز است. با توجه به اینکه این پاوربانک از پروتکل فست شارژ PPS پشتیبانی می کند، خیالتان بابت سرعت عالی شارژ شدن گوشی پیکسل 6a با آن راحت باشد!

منبع: androidcentral