گوشی گوگل پیکسل 6 یک همراه قابل اعتماد برای شما در تمام طول روز یا در سفرها و گشت و گذارهایتان است! این گوشی با بهره گیری از چیپست Tensor و فناوری هوش مصنوعی، می تواند فرامین صوتی شما را از طریق Google Assistant اجرا کند و از قابلیت های متعددی بهره می برد! به عنوان مثال این گوشی از ترجمه همزمان یا تبدیل صوت به متن برخوردار است، همچنین عملکرد دوربین گوشی پیکسل 6 قابل ذکر است. این گوشی موبایل به دوربینی حرفه ای با قابلیت ثبت عکس با بالاترین کیفیت مجهز است. اما همه این امکانات زمانی در دسترس شما است که گوشیتان شارژ داشته باشد! پس بهتر است تا همیشه یک شارژر سازگار با آن را با خود به همراه داشته باشید. در این مقاله می توانید با برخی از بهترین شارژرهای فندکی و دیواری سازگار با گوشی گوگل پیکسل 6 آشنا شوید. همچنین می توانید بهترین شارژرها برای گوشی Google Pixel 6a را در مقاله های وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

شارژر فندکی Anker PowerDrive+ III Duo – یک شارژر رده بالا برای استفاده در ماشین

شارژر فندکی Anker PowerDrive+ III Duo – یک شارژر رده بالا برای استفاده در ماشین

این شارژر دارای دو پورت است و می تواند دو دستگاه را به صورت هم زمان، یکی با سرعت 30 وات و دیگری را با سرعت 20 وات، شارژ کند. از این جهت این شارژر فندکی انکر از اغلب مدل های هم رده اش سریع تر است! شارژر فندکی انکر PowerDrive+ III Duo علاوه بر سازگاری کامل با گوشی پیکسل 6، توانایی شارژدهی به دیگر دستگاه های مجهز به پورت های USB-C و USB-A را دارد و می توان از آن برای شارژ تبلت و لپ تاپ هم استفاده کرد. کابل USB-C این شارژر به صورت جداگانه به فروش می رسد.

شارژر فندکی Belkin Boost Charge 36W Vehicle Charger – بهترین مدل از برند بلکین

شارژر فندکی Belkin Boost Charge 36W Vehicle Charger – بهترین مدل از برند بلکین

با وجود اینکه برند بلکین بیشتر برای دستگاه های اپل محصول تولید می کند، اما شارژر فندکی مدل Boost Charge آن از تمامی دستگاه های USB-C، از جمله گوشی Pixel 6 به خوبی پشتیبانی می کند. این شارژر نیز مانند شارژر انکر توانایی شارژ هم زمان دو دستگاه را دارد و از طراحی low-profile بهره می برد. به این ترتیب استفاده از آن فضای زیادی را اشغال نمی کند. متأسفانه این شارژر هم دارای کابل USB-C نیست و کابل آن به صورت مجزا به فروش می رسد.

شارژر فندکی Spigen USB-C Car Charger – یک شارژر جیبی

شارژر فندکی Spigen USB-C Car Charger – یک شارژر جیبی

شارژر فندکی Spigen USB-C Car Charger یک مدل جمع و جور اما قدرتمند است و با طول فقط 70 میلی متر و عرض فقط 30 میلی متر عرضه شده است. با استفاده از این شارژر می توانید به توان خروجی 65 وات دست پیدا کنید و دو دستگاه را به صورت هم زمان شارژ کنید. در این شارژر از تکنولوژی Spigen Intelligent Safety هم استفاده شده که از گوشی در برابر افزایش دما و دیگر آسیب های احتمالی محافظت می کند. این شارژر هم کابل USB-C ندارد!

شارژر دیواری Anker Nano II – یک انکر دیگر!

شارژر دیواری Anker Nano II – یک انکر دیگر!

شارژر دیواری انکر Nano II از تکنولوژی GaN II قدرت می گیرد و گوشی پیکسل 6 را با بالاترین کیفیت شارژ می کند. اگر ماشین شما خروجی دو شاخه داشته باشد، می توانید از این شارژر در ماشین هم استفاده کنید! نکته قابل توجه در رابطه با این شارژر انکر این است که علاوه بر گوشی Pixel 6، می توان از آن برای شارژ گوشی Pixel 3 و مدل های جدیدتر و حتی گوشی ها و تبلت های سامسونگ و اپل هم استفاده کرد!

شارژر دیواری Google 30W USB-C Power Charger – فناوری گوگل

شارژر دیواری Google 30W USB-C Power Charger – فناوری گوگل

شارژر 30 واتی USB-C گوگل با گوشی پیکسل 6 و دیگر محصولات گوگل سازگاری کامل دارد و حتی می توانید با استفاده از یک کابل USB-C، از آن برای شارژ دستگاه های ساخت برند های غیر از گوگل هم بهره ببرید. ضمن اینکه این شارژر یکی از کوچکترین مدل های موجود در بازار است و به راحتی در جیب جا می شود! این مدل یک شارژر دیواری است اما اگر ماشین شما خروجی دو شاخه داشته باشد، می توانید از آن در ماشین هم استفاده کنید.

منبع: androidcentral