اگر می خواهید تا محصولات، سرویس ها و خدمات خود را تبلیغ کنید، مانیتور صنعتی یکی از مناسب ترین ابزارها برای شما خواهد بود! این دستگاه در سایزهای مختلفی در بازار موجود است که متناسب با نیازتان می توانید نسبت به تهیه یکی از آنها اقدام کنید. اما مانیتور صنعتی 55 اینچ را می توان یکی از محبوب ترین سایزهای این دستگاه در بازار ایران دانست. چرا که ابعاد آن به گونه ای است که دست شما را در انتخاب محل نصب آن بازتر می گذارد و می توانید از آن در موقعیت های مکانی مختلف استفاده کنید.

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

به طور کلی مانیتور صنعتی 55 اینچ در طیف وسیعی از صنایع و کسب و کارها کاربرد دارد و امکان نمایش تصاویر به صورت بدون وقفه در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را فراهم می آورد. این دستگاه در فروشگاه ها، خرده فروشی ها، پاساژها، مراکز خرید، بانک ها و مؤسسات مالی، بیمارستان ها و مراکز درمانی، اتاق های نظارت و مونیتورینگ، کارخانجات، هتل ها، ادارات و شرکت ها، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری و مراکز دیگر قابل استفاده است و تقاضا برای خرید آن در سال های اخیر، روز به روز در حال افزایش بوده است.

اگر قصد خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ داشته باشید، ممکن است این سؤال برایتان پیش آید که محصولات کدام برند کیفیت بالاتری دارد؟ اول باید به این نکته اشاره کنیم که دوام و استحکام مانیتور صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این دستگاه به طور مداوم روشن است و اغلب در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. پس اگر مانیتور صنعتی شما کیفیت مناسبی نداشته باشد، ممکن است قطعات آن در اثر داغ شدن آسیب ببینند یا گرد و غبار به مرور زمان به آن آسیب بزند. پس حتماً از کیفیت ساخت مانیتور صنعتی 55 اینچ خود پیش از اقدام به خرید آن اطمینان حاصل کنید.استفاده از مانیتور صنعتی در مشاغلی مانند هتلداری و رستوران داری چه تحولی ایجاد کرده است؟

اما کدام برند مانیتور صنعتی 55 اینچ در بازار ایران پرطرفدارتر است؟

اول از همه سامسونگ! این غول کره ای دنیای تکنولوژی به عنوان یک شرکت پیش رو در ساخت انواع صفحه نمایش و پنل در دنیا شناخته می شود و در زمینه فروش مانیتور صنعتی نیز وضعیتی عالی در بازار دارد. از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت در این زمینه می توان به مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل QM55 یا مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ مدل PM55H اشاره کرد.

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

مانیتور صنعتی های برند LG نیز طرفداران زیادی در بازار ایران دارند. به عنوان مثال مانیتور صنعتی 55 اینچ ال جی LS55A با رزولوشن Full HD و میزان روشنایی ایده آل 450 nits کیفیت تصویر مناسبی را به ارمغان می آورد و برای مصارف تبلیغاتی جزء بهترین گزینه ها قرار دارد. همچنین مانیتور صنعتی 55 اینچ LG M5520CCBA با توانایی نمایش بیش از یک میلیارد رنگ و بهره بردن از پنل IPS، برای کسانی که به دنبال تصاویری با رنگ های جذاب و درخشان هستند کارایی بالایی خواهد داشت.

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

برند دیگری که حضور فعالی در بازار مانیتور صنعتی دارد، شارپ است. به خصوص مانیتور صنعتی 55 اینچ شارپ PN-VU551 با امکانات ارتباطی متعددی که دارد، توانسته به یکی از مدل های پرطرفدار تبدیل شود. این مانیتور صنعتی با بهره بردن از سه پورت USB و پورت های HDMI، VGA و DVI از اتصال به انواع دستگاه های پخش پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوا به صورت مستقیم از روی فلش مموری را نیز دارد. همچنین این دستگاه از OPS هم پشتیبانی می کند.

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

مانیتور صنعتی های پاناسونیک نیز کیفیت ساخت و کیفیت تصویر را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال مانیتور صنعتی 55 اینچ پاناسونیک TH-55CQ1 قادر است تا تصاویری با وضوح عالی 4K را به نمایش بگذارد و توجه مشتریان را بیش از پیش به تصاویر تبلیغاتی شما جلب کند. از دیگر مدل های محبوب پاناسونیک در بازار می توان به مانیتور صنعتی 55 اینچ LH-55RM1MX اشاره کرد.

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

برترین شرکت های تولید کننده مانیتور صنعتی 55 اینچ کدامند؟

مانیتور صنعتی 55 اینچ ایسوس، جی پلاس، وستل، فیلیپس و سونی نیز مشتریان زیادی در بازار ایران دارند. شما می توانید برای دریافت مشاوره و خرید مانیتور صنعتی با بهترین قیمت از تجربیات کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان استفاده کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا از طریق بخش گفتگوی آنلاین وب سایت ما با کارشناسان در ارتباط باشید.